- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
ze durft wel dan. pff
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze durft wel dan. pff
Toch afmaken 💪🏻 Daarom train ik met oortjes word je meestal niet gestoord. ATM train ik in de schuur en daar valt helemaal niemand mij lastig 🤣Als iemand op je af loopt en vlak voor je neus tegen je aan gaat zitten praten tijdens je set, is je focus al volledig verdwenen en kun je de set net zo goed afbreken. Althans, zo werkt het bij mij.
Dan was ik direct gestopt en gaan flexen😜💪🏻
Ben ik wel met je eens, iemand die dat doet is daarnaast ook bloedirritant en onbeschoft en heeft het niet helemaal begrepen.Als iemand op je af loopt en vlak voor je neus tegen je aan gaat zitten praten tijdens je set, is je focus al volledig verdwenen en kun je de set net zo goed afbreken. Althans, zo werkt het bij mij.
Hangt ook een beetje van de oefening af (bankdrukken vs facepulls).Als iemand op je af loopt en vlak voor je neus tegen je aan gaat zitten praten tijdens je set, is je focus al volledig verdwenen en kun je de set net zo goed afbreken. Althans, zo werkt het bij mij.
Opvoeding is grotendeels indoctrinatie.
Sommigen blijven er hun hele leven inhangen, ipv hun ouders voorbij te streven.
Agressief zeg.Ben je lekker aan het trainen.... Sir, How many sets ?
PVD, pleurt op en kijk als ik klaar ben.
Respect moet je wel hebben voor ouderenDie oudjes van tegenwoordig kunnen nergens meer tegen.
Respect verdien je niet puur omdat je een bepaalde leeftijd hebt behaald.
als het je bij elke oefening gevraagd wordt, ben je er wel een keer klaar mee !
Nee maar oude mensen hebben veel voor ons gedaan, dus ze verdienen meer dan respectRespect verdien je niet puur omdat je een bepaalde leeftijd hebt behaald.
Zoals de huizenmarkt omzeep helpen en zorgen dat we tot onze 70ste moeten werken. Wat een liefertjes zijn het ook.Nee maar oude mensen hebben veel voor ons gedaan, dus ze verdienen meer dan respect
Dat is persoonsgebonden.Nee maar oude mensen hebben veel voor ons gedaan, dus ze verdienen meer dan respect
Is het een stalker wellicht?als het je bij elke oefening gevraagd wordt, ben je er wel een keer klaar mee !
Op zoek naar een daddy