Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Als iemand op je af loopt en vlak voor je neus tegen je aan gaat zitten praten tijdens je set, is je focus al volledig verdwenen en kun je de set net zo goed afbreken. Althans, zo werkt het bij mij.
Toch afmaken 💪🏻 Daarom train ik met oortjes word je meestal niet gestoord. ATM train ik in de schuur en daar valt helemaal niemand mij lastig 🤣

Dan was ik direct gestopt en gaan flexen😜💪🏻

• Haha
Waarderingen: K82
Grijp je kans man!
First Date Dating GIF

• Haha
Waarderingen: K82
Als iemand op je af loopt en vlak voor je neus tegen je aan gaat zitten praten tijdens je set, is je focus al volledig verdwenen en kun je de set net zo goed afbreken. Althans, zo werkt het bij mij.
Ben ik wel met je eens, iemand die dat doet is daarnaast ook bloedirritant en onbeschoft en heeft het niet helemaal begrepen.

Mensen die hun zooi niet opruimen: na het squatten de schijven gewoon laten zitten, etc. Ik begrijp dat het niet het meest motiverende klusje is, maar om het nou gewoon aan anderen over te laten...

Hangt ook een beetje van de oefening af (bankdrukken vs facepulls).

Ben je lekker aan het trainen.... Sir, How many sets ?

PVD, pleurt op en kijk als ik klaar ben.

Season 5 April GIF by Parks and Recreation

For me, it's an easy question and answer. 😆

Terug
Naar boven