- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Hij is wel professor in een bewegingswetenschap aan een Amerikaanse universiteit en heeft een scherp verstand.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is wel professor in een bewegingswetenschap aan een Amerikaanse universiteit en heeft een scherp verstand.
Heb jij geen commentaar op hem?Hij is wel professor in een bewegingswetenschap aan een Amerikaanse universiteit en heeft een scherp verstand.

Jawel, maar dat neemt niet weg dat hij veel goede gedachtegangen heeft en daarbij een opvallend "lateral thinker" is.
Hij is zeer intelligent. Daar kom je al vrij snel achter als je hem volgt en hem hoort spreken. Zijn analogieën zijn zo nu en dan echt briljant gevonden (en ook nog eens grappig).Jawel, maar dat neemt niet weg dat hij veel goede gedachtegangen heeft en daarbij een opvallend "lateral thinker" is.
Ik had eergisteren ook zoiets. Ik trainde vlak naast haar en het lukte me niet meer om 100% te focussen tijdens m'n face pulls, omdat je, ook al wil je dat niet, toch mee gaat luisteren met zo'n gesprek. Echt bloedirritant.Vanochtend een dame die met dopjes in haar oren en via een videoverbinding op haar telefoon veel te luid een koetjes-en-kalfjes gesprek met een vriendin aan het voeren was. Ook tijdens het uitvoeren van haar sets. Ik heb me ingehouden om haar niet te adviseren een te Googlen op 'mind muscle connection krachttraining'.
Bekijk Skullcandy Crusher EVO – Draadloze Koptelefoon Bluetooth – Hoofdtelefoon draadloos – Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/skullcandy...0008050912?referrer=socialshare_pdp_iphoneappIk had eergisteren ook zoiets. Ik trainde vlak naast haar en het lukte me niet meer om 100% te focussen tijdens m'n face pulls, omdat je, ook al wil je dat niet, toch mee gaat luisteren met zo'n gesprek. Echt bloedirritant.
En als het je lukt om tijdens je werksets lat pulldowns gewoon door te kwebbelen, kan er van serieuze training geen sprake zijn.
1 van de redenen waarom ik graag alleen train, al vraagt een chickie of ze met mij samen wil trainen, gaat m nie worden.Als ik 120kg bench en iemand anders 60 blijf je aan de gang met gewicht aanpassen🤗
Ik had 2 kreunende dames meegemaakt bij de smith machine. Stond daarachterIk had eergisteren ook zoiets. Ik trainde vlak naast haar en het lukte me niet meer om 100% te focussen tijdens m'n face pulls, omdat je, ook al wil je dat niet, toch mee gaat luisteren met zo'n gesprek. Echt bloedirritant.
En als het je lukt om tijdens je werksets lat pulldowns gewoon door te kwebbelen, kan er van serieuze training geen sprake zijn.

Bekijk Skullcandy Crusher EVO – Draadloze Koptelefoon Bluetooth – Hoofdtelefoon draadloos – Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/skullcandy...0008050912?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
De oplossing!
Nogmaals, haal een headphone🤗Ik had 2 kreunende dames meegemaakt bij de smith machine. Stond daarachter
tricep ropes te doen![]()
Nee, ik ga me niet aanpassen aan dit soort gedrag. Bovendien:
Maar jij hebt het over te zwaar trainen. Maar als je alles maar wegdrukt op techniek en nooit de grens op zoekt kom je nergens.Als je veel te zwaar traint dan is de uitvoering vaak bagger en kansloos en dan ben je toch meer aan het powersliften, leuk dat haantjes gedrag en dan vooral lekker de gewichten zo hard mogelijk neerdonderen zodat iedereen in de gym kan zien hoeveel gewicht je hebt gebruikt.
De setjes zo snel mogelijk eruit stampen en niet te vergeten, filmpjes met je holmaatjes delen natuurlijk.🤣🤣🤣
Dan maak je van andermans probleem dus jouw probleem. Dat is dom.Nee, ik ga me niet aanpassen aan dit soort gedrag. Bovendien:
![]()
Laat ons weten hoe 't ging toen je de affiche met huisregels bovenhaalde en liet zien.Nee, ik ga me niet aanpassen aan dit soort gedrag. Bovendien:
![]()
Eigenlijk zelfs dat niet. De bellende dame ervaart waarschijnlijk geen problemen en is zelfs van mening dat zij lekker gesport heeft tijdens het bellen. De enige met een probleem is hijzelf. Best grappig.Dan maak je van andermans probleem dus jouw probleem. Dat is dom.
Ik vind dat altijd lastig.Dan maak je van andermans probleem dus jouw probleem. Dat is dom.
Als je de regels zo belangrijk vindt: spreek je diegene daar dan op aan?Ik vind dat altijd lastig.
Denken in oplossingen beter en efficiënter, maar bij mij zou ook blijven knagen waarom ik me moet aanpassen aan asociaal gedrag, wat ook nog tegen de regels blijkt te zijn, van een ander.
En verwijt je hem nu eigenlijk niet de equivalent van "als hij niet lastiggevallen wil worden, hij dan maar geen kort rokje moet aantrekken"?
Natuurlijk zet ik mijn fiets zelf ook aan het slot.
Waarom is het meer storend dat iemand een gesprek voert via de telefoon dan wanneer twee mensen 'gewoon' met elkaar converseren in een sportschool? Mij ontgaat het verschil.Ik vind dat altijd lastig.
Denken in oplossingen beter en efficiënter, maar bij mij zou ook blijven knagen waarom ik me moet aanpassen aan asociaal gedrag, wat ook nog tegen de regels blijkt te zijn, van een ander.
En verwijt je hem nu eigenlijk niet de equivalent van "als hij niet lastiggevallen wil worden, hij dan maar geen kort rokje moet aantrekken"?
Natuurlijk zet ik mijn fiets zelf ook aan het slot.
Als ze op speaker staan vind ik dit wel storend. In de jumbo ook. HalloWaarom is het meer storend dat iemand een gesprek voert via de telefoon dan wanneer twee mensen 'gewoon' met elkaar converseren in een sportschool? Mij ontgaat het verschil.
Voor mij is dat wel zo en ik hoor dat vaker.Waarom is het meer storend dat iemand een gesprek voert via de telefoon dan wanneer twee mensen 'gewoon' met elkaar converseren in een sportschool? Mij ontgaat het verschil.
Het is niet zozeer dat ik regels zo belangrijk vind. Als iemand even de telefoon opneemt en snel wat zegt of er even mee naar een hoekje loopt kan het me niet zoveel schelen of dat het "tegen de regels" is. Dan heb ik er ook niet of nauwelijks last van, ik ben geen regelfetishist.Als je de regels zo belangrijk vindt: spreek je diegene daar dan op aan?
Ik denk ook dat de meeste mensen die asociaal gedraag vertonen in de sportschool, zich daar zelf vaak niet bewust van zijn.De bellende dame ervaart waarschijnlijk geen problemen en is zelfs van mening dat zij lekker gesport heeft tijdens het bellen.