XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Jawel, maar dat neemt niet weg dat hij veel goede gedachtegangen heeft en daarbij een opvallend "lateral thinker" is.
Hij is zeer intelligent. Daar kom je al vrij snel achter als je hem volgt en hem hoort spreken. Zijn analogieën zijn zo nu en dan echt briljant gevonden (en ook nog eens grappig).

Laatst bewerkt:
Vanochtend een dame die met dopjes in haar oren en via een videoverbinding op haar telefoon veel te luid een koetjes-en-kalfjes gesprek met een vriendin aan het voeren was. Ook tijdens het uitvoeren van haar sets. Ik heb me ingehouden om haar niet te adviseren een te Googlen op 'mind muscle connection krachttraining'.
Ik had eergisteren ook zoiets. Ik trainde vlak naast haar en het lukte me niet meer om 100% te focussen tijdens m'n face pulls, omdat je, ook al wil je dat niet, toch mee gaat luisteren met zo'n gesprek. Echt bloedirritant.

En als het je lukt om tijdens je werksets lat pulldowns gewoon door te kwebbelen, kan er van serieuze training geen sprake zijn.

Ik had eergisteren ook zoiets. Ik trainde vlak naast haar en het lukte me niet meer om 100% te focussen tijdens m'n face pulls, omdat je, ook al wil je dat niet, toch mee gaat luisteren met zo'n gesprek. Echt bloedirritant.

En als het je lukt om tijdens je werksets lat pulldowns gewoon door te kwebbelen, kan er van serieuze training geen sprake zijn.
Bekijk Skullcandy Crusher EVO – Draadloze Koptelefoon Bluetooth – Hoofdtelefoon draadloos – Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/skullcandy...0008050912?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

De oplossing!

• Heart
Waarderingen: K82

Ik had 2 kreunende dames meegemaakt bij de smith machine. Stond daarachter
tricep ropes te doen :roflol:

Nogmaals, haal een headphone🤗
Nee, ik ga me niet aanpassen aan dit soort gedrag. Bovendien:

1727592396807.png

Als je veel te zwaar traint dan is de uitvoering vaak bagger en kansloos en dan ben je toch meer aan het powersliften, leuk dat haantjes gedrag en dan vooral lekker de gewichten zo hard mogelijk neerdonderen zodat iedereen in de gym kan zien hoeveel gewicht je hebt gebruikt.
De setjes zo snel mogelijk eruit stampen en niet te vergeten, filmpjes met je holmaatjes delen natuurlijk.🤣🤣🤣
Maar jij hebt het over te zwaar trainen. Maar als je alles maar wegdrukt op techniek en nooit de grens op zoekt kom je nergens.

Wat zwaar trainen met haantjes gedrag te maken heeft snap ik echt niet.

Alles met te slecht. Maar een keer een training overal vol in het rood met techniek daargelaten is niks mis mee… Alleen al omdat er veel mensen zijn die denken dat ze tegen hun grens trainen, maar nog veel meer kunnen…

Dan maak je van andermans probleem dus jouw probleem. Dat is dom.
Eigenlijk zelfs dat niet. De bellende dame ervaart waarschijnlijk geen problemen en is zelfs van mening dat zij lekker gesport heeft tijdens het bellen. De enige met een probleem is hijzelf. Best grappig.

Dan maak je van andermans probleem dus jouw probleem. Dat is dom.
Ik vind dat altijd lastig.

Denken in oplossingen beter en efficiënter, maar bij mij zou ook blijven knagen waarom ik me moet aanpassen aan asociaal gedrag, wat ook nog tegen de regels blijkt te zijn, van een ander.

En verwijt je hem nu eigenlijk niet de equivalent van "als hij niet lastiggevallen wil worden, hij dan maar geen kort rokje moet aantrekken"?

Natuurlijk zet ik mijn fiets zelf ook aan het slot.

Denken in oplossingen beter en efficiënter, maar bij mij zou ook blijven knagen waarom ik me moet aanpassen aan asociaal gedrag, wat ook nog tegen de regels blijkt te zijn, van een ander.

En verwijt je hem nu eigenlijk niet de equivalent van "als hij niet lastiggevallen wil worden, hij dan maar geen kort rokje moet aantrekken"?

Als je de regels zo belangrijk vindt: spreek je diegene daar dan op aan?

Waarom is het meer storend dat iemand een gesprek voert via de telefoon dan wanneer twee mensen 'gewoon' met elkaar converseren in een sportschool? Mij ontgaat het verschil.

Waarom is het meer storend dat iemand een gesprek voert via de telefoon dan wanneer twee mensen 'gewoon' met elkaar converseren in een sportschool? Mij ontgaat het verschil.
Voor mij is dat wel zo en ik hoor dat vaker.

Op de een of andere manier is dat meer storend. Misschien omdat in een half gesprek het natuurlijke ritme ontbreekt. Zelfs op speaker is dat nog zo, al klinkt dat tegengesteld.

Als je de regels zo belangrijk vindt: spreek je diegene daar dan op aan?
Het is niet zozeer dat ik regels zo belangrijk vind. Als iemand even de telefoon opneemt en snel wat zegt of er even mee naar een hoekje loopt kan het me niet zoveel schelen of dat het "tegen de regels" is. Dan heb ik er ook niet of nauwelijks last van, ik ben geen regelfetishist.

Misschien speelt mee dat de ander dan moeite doet om de overlast beperkt te houden.

Laatst, staat ergens hierboven, heb ik er niets van gezegd, dan denk ik "dit is nog maar een paar minuten warming up roeien". Dan vind ik het teveel moeite en gedoe, dan gaat het eerder ten koste van m'n training en humeur. Bij langere duur, wie weet.

De bellende dame ervaart waarschijnlijk geen problemen en is zelfs van mening dat zij lekker gesport heeft tijdens het bellen.
Ik denk ook dat de meeste mensen die asociaal gedraag vertonen in de sportschool, zich daar zelf vaak niet bewust van zijn.

Terug
Naar boven