AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik denk ook dat de meeste mensen die asociaal gedraag vertonen in de sportschool, zich daar zelf vaak niet bewust van zijn.
Ik vind dat tegenwoordig iedereen zo boos kijkt. Ga sinds 3 weken weer en zeg altijd overdreven vriendelijk hoi tegen iedereen…

Moet zeggen op zaterdagavond (20.00uur) loopt er wel iets chiller publiek rond. Maar de aanspraak zoals vroeger is er echt niet meer :-|

Ik denk ook dat de meeste mensen die asociaal gedraag vertonen in de sportschool, zich daar zelf vaak niet bewust van zijn.
Omdat jij ook niet aso genoeg bent om hun daar op aan te spreken.

Dat is misschien nog wel sneuer dan bellen tijdens je trainingen.
Nu ben je weer diegene die lijdt onder het gedrag van een ander. Dan heb je toch geen leven, altijd maar voegen naar een ander ?

Omdat jij ook niet aso genoeg bent om hun daar op aan te spreken.

Dat is misschien nog wel sneuer dan bellen tijdens je trainingen.
Nu ben je weer diegene die lijdt onder het gedrag van een ander. Dan heb je toch geen leven, altijd maar voegen naar een ander ?
hij is ook niet zo heel intimiderend hè.

Waarom is het meer storend dat iemand een gesprek voert via de telefoon dan wanneer twee mensen 'gewoon' met elkaar converseren in een sportschool? Mij ontgaat het verschil.
Misschien ben ik gewoon een intolerante oude lul geworden. Want als 2 mensen hardop koetjes-en-kalfjes-gesprekken aan het voeren zijn terwijl één van hen een set aan het uitvoeren is, dan vind ik dat ze beter naar huis of de kroeg kunnen gaan om te ouwehoeren. Want serieus trainen en tegelijkertijd ouwehoeren daar geloof ik niet zo in. Dus eigenlijk vind ik het ook verspilling van sportschoolruimte.

Misschien ben ik gewoon een intolerante oude lul geworden. Want als 2 mensen hardop koetjes-en-kalfjes-gesprekken aan het voeren zijn terwijl één van hen een set aan het uitvoeren is, dan vind ik dat ze beter naar huis of de kroeg kunnen gaan om te ouwehoeren. Want serieus trainen en tegelijkertijd ouwehoeren daar geloof ik niet zo in.
Mwah niet volledig eens. Als ze tijdens de sets maar serieus knallen.

Maar als ze alleen maar ouwehoeren is het wel anders inderdaad.

Misschien ben ik gewoon een intolerante oude lul geworden. Want als 2 mensen hardop koetjes-en-kalfjes-gesprekken aan het voeren zijn terwijl één van hen een set aan het uitvoeren is, dan vind ik dat ze beter naar huis of de kroeg kunnen gaan om te ouwehoeren. Want serieus trainen en tegelijkertijd ouwehoeren daar geloof ik niet zo in. Dus eigenlijk vind ik het ook verspilling van sportschoolruimte.
vind ik ook. ff snel tussen een setje door kleppen kan best maar bijna 5 minuten durende gesprekken...

• Like
Waarderingen: GruX
Nee, ik ga me niet aanpassen aan dit soort gedrag. Bovendien:

1727592396807.png
En in de huisregels staat ook geen video opnamen maken, gebruik van handoek verplicht, schijven opruimem en geen AAS….

Maar jij hebt het over te zwaar trainen. Maar als je alles maar wegdrukt op techniek en nooit de grens op zoekt kom je nergens.

Wat zwaar trainen met haantjes gedrag te maken heeft snap ik echt niet.

Alles met te slecht. Maar een keer een training overal vol in het rood met techniek daargelaten is niks mis mee… Alleen al omdat er veel mensen zijn die denken dat ze tegen hun grens trainen, maar nog veel meer kunnen…
Je hebt helemaal gelijk betreft (met techniek) in het rood trainen, daar is ook zeker helemaal niks mis mee,ik scheer ook niet iedereen over één kamp betreft zwaar trainen als een haantje hoor.
Zwaar trainen is natuurlijk een ruim begrip 😉 wat de één zwaar vind, vind een ander mischien peanuts.
Maar ik zie het dagelijks in de sportschool dat er genoeg gasten zijn die een erg beroerde uitvoering hebben, en dan hun hele lijf gebruiken om bv triceps te trainen met 80 kg😇 je kan natuurlijk ook overdrijven!

Ik had eergisteren ook zoiets. Ik trainde vlak naast haar en het lukte me niet meer om 100% te focussen tijdens m'n face pulls, omdat je, ook al wil je dat niet, toch mee gaat luisteren met zo'n gesprek. Echt bloedirritant.

En als het je lukt om tijdens je werksets lat pulldowns gewoon door te kwebbelen, kan er van serieuze training geen sprake zijn.
Ik converseer ook nog bij een set met 140kg...

Als je techniek goed is kun je juist veel beter en veiliger hoge gewichten hanteren

Onder aan de streep zit daar geen verschil in. Op de autistische nukken van degene die zich er aan stoort na.
Als ik er last van heb spreek ik ze aan. Ik hoef niet populair te zijn in de gym, ik wil ongestoord en geconcentreerd trainen. Ja ik spreek bijna wekelijks vooral buitenlanders en pubers aan.

Als ik er last van heb spreek ik ze aan. Ik hoef niet populair te zijn in de gym, ik wil ongestoord en geconcentreerd trainen. Ja ik spreek bijna wekelijks vooral buitenlanders en pubers aan.
Ik praat met niemand in de sportschool als ik aan het trainen ben. Alleen soms tussen sets door als ik iemand tegen kom die ik ken maar dat is ook een gesprek van 30 seconden dan. Als mensen tegen me praten tijdens een oefening kijk ik ze niet eens aan laat staan dat ik wat terug zeg.

Ik praat met niemand in de sportschool als ik aan het trainen ben. Alleen soms tussen sets door als ik iemand tegen kom die ik ken maar dat is ook een gesprek van 30 seconden dan. Als mensen tegen me praten tijdens een oefening kijk ik ze niet eens aan laat staan dat ik wat terug zeg.
En daar erger ik me dan weer aan.

Mmm dus eigenlijk is de gym geen plek om vrienden te maken 🤣😜🤷‍♂️

Juist wel lijkt me maar ja die ego's e

Jeetje wat ben jij een badboy

🤦🏼‍♀️
Waarom geen home gym, als je zo'n afkeer hebt tegen contact?

Terug
Naar boven