- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ok, nice one!
Ga eerst eens pullthroughs etc. gaan doen. Kijken of die volgt
En dan zelf wat idiote dingen gaan uitvinden. Suggesties?
---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------
Morgen moet ik toevallig max'en op push press.
MF, kijken wat hij dan gaat doen met het gewicht![]()

One-legged zercher jump squats op een skippy bal.
Geblinddoekt.

"haat"- Ik haat het als mensen hun gewichten terug af de stang doen, ik moet toch ook nog trainen?
- Ik haat het als mensen totaal verloederd komen trainen, leg op zen minst je haar goed of zet een pet (schuin) op.
- Ik haat het als mensen komen squatten in het curlrack, dat is echt irritant waar moet ik dan gvd curlen. En squatten is slecht voor de knieen wtf!
- En ik haat het vooral als mensen hun schoenen dragen in de gym, wat is er mis met teensleffers?

die geile rotjochies van een jaar of 16 die konstant naar mijn zware spierdefenitie gluren, ik voel me gewoon een lustobject!![]()

Als je s'avonds sowieso al weinig tijd hebt en je werkt in de bouw ga je heus niet douchen trainen en dan weer douchen hoor.

Maandag avond
mensen die dan één keer in de week trainen en dan met zijn vieren meerdere apareten en dumbbells soms een half uur bezet houden
-Mensen die bananen vastknopen aan dumbbells en denken dat ze door extra koolhydraten sterker worden.
-Mensen die geen schoenen aan hebben in de gym, en vervolgens van die zweetkakvoeten hebben
-Mensen die trainen in een spijkerbroek
-Mensen die hun kleinkinderen/neefjes/nichtjes van hele jonge leeftijd meejnemen alsof het een speelzaal is
-Mensen die met een gitaar op de loopband gaan sprinten en ook nog proberen te spelen