AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Blessuregevoelige dingen iig.

One leg jump squats ofzo
Of behind the neck front raises

Haha ok, nice one! :D
Ga eerst eens pullthroughs etc. gaan doen. Kijken of die volgt:p
En dan zelf wat idiote dingen gaan uitvinden. Suggesties? :P

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Morgen moet ik toevallig max'en op push press.
MF, kijken wat hij dan gaat doen met het gewicht :p

Kan zo veel dingen verzinnen, maar nu niet echt direct perfecte voorbeelden.

Neem gewoon een bestaande oefening en voer die helemaal anders uit.

Maar misschien stopt hij er al wel mee na dat maxen van je :p

:roflol:

One-legged zercher jump squats op een skippy bal.
Geblinddoekt.

"instructeurs" die niks zeggen als mensen hun rug aan het verkloten zijn
Homo's die hun spullen bij een apparaat leggen en dan ff ergens gaan kletsen.
Mensen die het nodig vinden om tegen je aan te lullen
Homo's die geen id hebben waar ze mee bezig zijn maar toch sterker/gespierder worden dan ik :)

- Ik haat het als mensen hun gewichten terug af de stang doen, ik moet toch ook nog trainen?
- Ik haat het als mensen totaal verloederd komen trainen, leg op zen minst je haar goed of zet een pet (schuin) op.
- Ik haat het als mensen komen squatten in het curlrack, dat is echt irritant waar moet ik dan gvd curlen. En squatten is slecht voor de knieen wtf!
- En ik haat het vooral als mensen hun schoenen dragen in de gym, wat is er mis met teensleffers?

- Ik haat het als mensen hun gewichten terug af de stang doen, ik moet toch ook nog trainen?
- Ik haat het als mensen totaal verloederd komen trainen, leg op zen minst je haar goed of zet een pet (schuin) op.
- Ik haat het als mensen komen squatten in het curlrack, dat is echt irritant waar moet ik dan gvd curlen. En squatten is slecht voor de knieen wtf!
- En ik haat het vooral als mensen hun schoenen dragen in de gym, wat is er mis met teensleffers?
"haat" ???

Das wat anders als "irritant" :o

WHAHAHA dit lijkt wel zon klaagpagina van teletext, daar staan ook vaak van die lui op die zo kunnen zeuren.......let toch niet zo op elkaar!!!!

Trainse he....;)

die geile rotjochies van een jaar of 16 die konstant naar mijn zware spierdefenitie gluren, ik voel me gewoon een lustobject!:mad:

kneusjes die besluiten eens "gezellig" naar de sportschool te gaan en de hele tijd gaan zitten praten en dingen uren bezet houden terwijl ze 2 verkeerde setjes doen.

Mensen die geweldig lopen te hijgen en te kreunen terwijl ze met babygewichtjes aan het trainen zijn.
Mensen die heel lang aan het kwebbelen zijn, niks doen maar wel een plek bezet houden.
Mensen die naar zweet stinken.
Mensen die te dicht bij je gaan staan als je aan het dumbbellen o.d. bent.
Mensen die dan ook nog een voor je gaan staan terwijl je in de spiegel kijkt wat je aan het doen bent enz. enz. :(

Maandag avond
mensen die dan één keer in de week trainen en dan met zijn vieren meerdere apareten en dumbbells soms een half uur bezet houden

Zoveel herkenbare dingen... Waarom komt niet iedereen naar de gym om gewoon te trainen, zucht.

-Mensen die bananen vastknopen aan dumbbells en denken dat ze door extra koolhydraten sterker worden.
-Mensen die geen schoenen aan hebben in de gym, en vervolgens van die zweetkakvoeten hebben
-Mensen die trainen in een spijkerbroek
-Mensen die hun kleinkinderen/neefjes/nichtjes van hele jonge leeftijd meejnemen alsof het een speelzaal is
-Mensen die met een gitaar op de loopband gaan sprinten en ook nog proberen te spelen

Klinkt meer als een open inrichting dan een gym.

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

Instructeurs die in gedachten meer met de borsten van vrouwen bezig zijn dan met de nieuwkomers die zichzelf bijna wat aandoen verkeerde oefeningen..

Squatters die in de prullenbak in de open ruimte kotsen. Dat doe je toch in de prullenbak van de kleedkamer.

Van die mensen die een hele hoop gewicht heffen, dadlift heet dat ofzo. Elke keer als dat gewicht terug op de grond komt, trilt de hele vloer en verlies ik mijn balans bij mijn curls.

Terug
Naar boven