Vind het zo mooi om te zien dat er op het internet opeens allemaal helden tevoorschijn komen, terwijl in real life de meeste hier met de grootste bekken allochtoonse jongeren van 12 jaar niet eens durven aan te kijken. Keur criminilateit en terrorisme niet goed, maar wel erg makkelijk om een bepaalde groep te schuld te geven. Trouwens cultuur en geloof zijn 2 aparte dingen. Ik vind dat een moderator dat soort uitlatingen voor zich moet houden, aangezien een percentage van de leden hier islamitisch is en hij zo een negatief beeld van dbb neer zet. Ook ben ik van mening dat iedereen hier ze mening openbaar mag maken, maar helaas proberen veel leden die reacties hier plaatsen de islamitische leden uit te lokken. Een topic van wat vind jij van de ramadan, is hetzelfde als je moslims vraagt wat vind jij ervan dat mensen op zondag naar de kerk gaan. Ik weet zeker dat 99% van de moslims hier niks negatiefs over zal zeggen, omgekeerd zegt 99 van de niet moslims dat de ramadan nergens op slaat. Erg kinderachtig dus