- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En bedankt voor je bijdragen

Vind het zo mooi om te zien dat er op het internet opeens allemaal helden tevoorschijn komen, terwijl in real life de meeste hier met de grootste bekken allochtoonse jongeren van 12 jaar niet eens durven aan te kijken. Keur criminilateit en terrorisme niet goed, maar wel erg makkelijk om een bepaalde groep te schuld te geven. Trouwens cultuur en geloof zijn 2 aparte dingen. Ik vind dat een moderator dat soort uitlatingen voor zich moet houden, aangezien een percentage van de leden hier islamitisch is en hij zo een negatief beeld van dbb neer zet. Ook ben ik van mening dat iedereen hier ze mening openbaar mag maken, maar helaas proberen veel leden die reacties hier plaatsen de islamitische leden uit te lokken. Een topic van wat vind jij van de ramadan, is hetzelfde als je moslims vraagt wat vind jij ervan dat mensen op zondag naar de kerk gaan. Ik weet zeker dat 99% van de moslims hier niks negatiefs over zal zeggen, omgekeerd zegt 99 van de niet moslims dat de ramadan nergens op slaat. Erg kinderachtig dus
Dat hoor je niemand zeggen, ik zeg gewoon dat het merendeel van jouw volk in Nederland crimineel is, alleen maar zooi trapt, niet werkt, en van mij het land uit mag, en als je het niet met me eens bent dat het er teveel zijn, dan mankeer je zelf ook wat, want ik heb ook genoeg oudere Marokkanen horen zeggen dat ze zich schamen voor hun volk hoe ze zich gedragen.
60%? 70%? 80%? 90%?
Waarom blijft die onzin over het merendeel telkens terugkomen eigenlijk? Het merendeel werkt en is niemand tot last, alleen is er wel een overtegenwoordiging aan criminelen en uitkeringstrekkers op de gehele troep. Dat is niet het merendeel.
Wel als hij het kon inwisselen voor euro'somdat een aantal jongeren in een criminelen wijk het verpesten, scheer je ze allemaal over 1 kam? lekker makkelijk vind je niet? Er zijn best wat marokkanen idd die apen streken uithalen, dat is diefstal. Zie niet zo snel een marokkaan iemand van het leven beroven, jij wel?

Ik heb GEEN enkel probleem met de ramadan. Culturele uitingen die mij in mijn waarde laten vind ik prachtig. Leuke feestmaand voor die mensen en het idee is best leuk hoewel ongezond. Jammer dat er met het suikerfeest altijd een hoop grote apen in de stad het vernken.
Geen mening, moeten ze helemaal zelf weten.
Ik vind het zelfs niet vervelend om niet voor iemand zn neus te eten als diegene aan de ramadan doet en daar problemen mee zou hebben. No problem.