- Waardering
- 447
In Nederland is hij pas vanaf 22-10 te koop in de winkel, zal in België wel hetzelfde zijn.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja de winkel, maar bedoel de versies die je kon downloaden.In Nederland is hij pas vanaf 22-10 te koop in de winkel, zal in België wel hetzelfde zijn.![]()
Ja de winkel, maar bedoel de versies die je kon downloaden.

Yep, heb ik ookOSX !!!!!!!!!!! Niets gaat boven OSXLekkere Snow Leopard hmmm
Paar leuke verbeteringen sinds Leopard, zoals aan de dock (snel navigeren in downloads en documenten) en quick player is ook erg nice.
Yep, heb ik ookPaar leuke verbeteringen sinds Leopard, zoals aan de dock (snel navigeren in downloads en documenten) en quick player is ook erg nice.
Laatst moest ik ff op W7 werken en zat me continu te ergeren, ben het echt niet meer gewoon![]()
MAar ik heb wel het idee dat ze wel meer hun best hebben gedaan bij W7. Heb hem nog niet zelf gezien wel op Ytube.
ff wachten op update

Yep, heb ik ookPaar leuke verbeteringen sinds Leopard, zoals aan de dock (snel navigeren in downloads en documenten) en quick player is ook erg nice.
Laatst moest ik ff op W7 werken en zat me continu te ergeren, ben het echt niet meer gewoon![]()

Als je de visuele meuk (eye candy) uit zet heb je classic windows en zie ik het verschil niet (afgezien van het feit dat een hoop oudere hardware en software ineens niet meer ondersteund wordt. Het is IMMENS groter en niet sneller.. dus ik snap niet goed wat er nu precies beter aan is voor mij als gebruiker.
Ik heb liever een computer die het goed doet dan eentje die veel glitters en kralen heeft.
Die eyecandy is het enige wat je ZIET inderdaad... Achter de schermen is er natuurlijk heel veel veranderd.Als je de visuele meuk (eye candy) uit zet heb je classic windows en zie ik het verschil niet (afgezien van het feit dat een hoop oudere hardware en software ineens niet meer ondersteund wordt. Het is IMMENS groter en niet sneller.. dus ik snap niet goed wat er nu precies beter aan is voor mij als gebruiker.
Ik heb liever een computer die het goed doet dan eentje die veel glitters en kralen heeft.
Hoezo dat? 7 is echt wel een stuk sneller imo
die visuele meuk kan je allemaal aan je wensen toepassen, het toffe is dat 7 ondanks die glittertjes sneller draait dan xp. Eindelijk de echte opvolger van xpAls je de visuele meuk (eye candy) uit zet heb je classic windows en zie ik het verschil niet (afgezien van het feit dat een hoop oudere hardware en software ineens niet meer ondersteund wordt. Het is IMMENS groter en niet sneller.. dus ik snap niet goed wat er nu precies beter aan is voor mij als gebruiker.

Windows 7 draait een stuk sneller dan XP, ben dus zeker tevreden. De taakbalk kan je ook volledig aanpassen aan je eigen wensen.
---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------
Windows 7 werkt even snel met toeters en bellen dan zonder, bij vista maakte dat wel een verschil.
K het is "sneller" dat ben ik met je eensHoezo dat? 7 is echt wel een stuk sneller imo
---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------
die visuele meuk kan je allemaal aan je wensen toepassen, het toffe is dat 7 ondanks die glittertjes sneller draait dan xp. Eindelijk de echte opvolger van xp![]()