Fitness Seller

Wat vind jij van Windows 7?

Peiling Peiling Wat vind jij van Windows 7?

• Vind het niet echt denderend, genoeg dingen die me nog irriteren of die beter kunnen :finger:

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    43
Hij is fett, draait lekker, erg stabiel ook. Maar er zijn altijd wel dingen die beter kunnen, maar dat blijft altijd.

• Topic Starter Topic Starter
geen ervaring mee

OSX !!!!!!!!!!! Niets gaat boven OSX :D Lekkere Snow Leopard hmmm

Ja de winkel, maar bedoel de versies die je kon downloaden.

Ik heb hem om eerlijk te zijn nog steeds niet gedownload. (wel een beta een tijd geleden, maar eigenlijk niks mee gedaan)

Waarschijnlijk zal ik hem wel ooit installeren, tot die tijd voldoet Windows XP nog aan mijn eisen. :o

Ik heb vista ,maar het bolt niet goed op mijn pc. Kwil terug naar windows xp :P. Windows 7 laat ik nog een beetje wachten :).

OSX !!!!!!!!!!! Niets gaat boven OSX :D Lekkere Snow Leopard hmmm
Yep, heb ik ook :) Paar leuke verbeteringen sinds Leopard, zoals aan de dock (snel navigeren in downloads en documenten) en quick player is ook erg nice.

Laatst moest ik ff op W7 werken en zat me continu te ergeren, ben het echt niet meer gewoon :D

Yep, heb ik ook :) Paar leuke verbeteringen sinds Leopard, zoals aan de dock (snel navigeren in downloads en documenten) en quick player is ook erg nice.

Laatst moest ik ff op W7 werken en zat me continu te ergeren, ben het echt niet meer gewoon :D

Loop ik op mijn opleiding ook steeds tegen aan. Die lopen echt ver achter. Kan er niet meer mee over weg :( MAar ik heb wel het idee dat ze wel meer hun best hebben gedaan bij W7. Heb hem nog niet zelf gezien wel op Ytube.

bij OSX SL loop ik toch nog sommige dingen tegen aan die net niet meer goed werken zoals de Safari adblocker. Ik draai hem nu op 32bit :( ff wachten op update :P :D

Ik heb sowieso maar 4gb op de MB pro dus die 64 bit boeit me niet, heb het gewoon uitgezet voor Safari. Voorlopig kan ik vlot werken met de 32bit dus... :)

Welke Build draaien ze ? want ik had eerst 7067 en die draaide niet geweldig 7600 daarentegen :)

Ik heb zelfs nooit Vista op m'n pc gezet, kan er dus allemaal niet zo over oordelen.
Heb er eigenlijk allemaal geen behoefte aan ook, win2k pro + winxp volstaat ruim voor mij, niet hardware greedy en gewoon lekker stabiel.

Als je de visuele meuk (eye candy) uit zet heb je classic windows en zie ik het verschil niet (afgezien van het feit dat een hoop oudere hardware en software ineens niet meer ondersteund wordt. Het is IMMENS groter en niet sneller.. dus ik snap niet goed wat er nu precies beter aan is voor mij als gebruiker.

Ik heb liever een computer die het goed doet dan eentje die veel glitters en kralen heeft.

Hetzelfde als Vista.
net zo goed....

Windows 7 draait een stuk sneller dan XP, ben dus zeker tevreden. De taakbalk kan je ook volledig aanpassen aan je eigen wensen.

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Als je de visuele meuk (eye candy) uit zet heb je classic windows en zie ik het verschil niet (afgezien van het feit dat een hoop oudere hardware en software ineens niet meer ondersteund wordt. Het is IMMENS groter en niet sneller.. dus ik snap niet goed wat er nu precies beter aan is voor mij als gebruiker.

Ik heb liever een computer die het goed doet dan eentje die veel glitters en kralen heeft.

Windows 7 werkt even snel met toeters en bellen dan zonder, bij vista maakte dat wel een verschil.

Die eyecandy is het enige wat je ZIET inderdaad... Achter de schermen is er natuurlijk heel veel veranderd.
Maar als de gemiddelde gebruiker veel geld neerlegt voor een besturingssysteem, willen ze natuurlijk wel zien dat er wat dingen anders zijn.

Werkt goe imo, stuk beter dan vista ook

Hetzelfde als Vista.
net zo goed....
Hoezo dat? 7 is echt wel een stuk sneller imo

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

die visuele meuk kan je allemaal aan je wensen toepassen, het toffe is dat 7 ondanks die glittertjes sneller draait dan xp. Eindelijk de echte opvolger van xp :D

Windows 7 draait een stuk sneller dan XP, ben dus zeker tevreden. De taakbalk kan je ook volledig aanpassen aan je eigen wensen.

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Windows 7 werkt even snel met toeters en bellen dan zonder, bij vista maakte dat wel een verschil.

vista ken ik niet.

En eigenlijk ken ik ook niemand die betaald heeft voor OS-upgrade... niemand die vond dat meer dan 100 euro de moeite waard was. Je krijgt het vanzelf door je strot geduwd als je een nieuwe computer koopt.

en ik heb nog geen test gezien die aantoont dat 7 substantieel sneller is dan XP... linkje ?

Hoezo dat? 7 is echt wel een stuk sneller imo

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

die visuele meuk kan je allemaal aan je wensen toepassen, het toffe is dat 7 ondanks die glittertjes sneller draait dan xp. Eindelijk de echte opvolger van xp :D
K het is "sneller" dat ben ik met je eens :)

Terug
Naar boven