Tuurlijk gebruikt men wel de naam van het juiste OS als dat vereist is, mac heeft meer dan 1 versie OS, dus het slaat werkelijk nergens op om in je vraag te zeggen dat je Tiger gebruikt, wanneer het probleem zich voordoet in Leopard. Op een mac forum ga je gewoon meteen de naam van het OS geven.
Hey , ik gaf gewoon een Google search met heel wat resultaten over W 7 slow. Jij bent degene de begonnen is met een vreemd vergelijk tussen Mac en PC.
ja vond het een beetje rare propaganda
om met een simpele google resultaat iets aan te duiden
is een onderzoek resultaat van lik me vestje
zou je daadwerkelijk iets aan willen tonen zou je het veel uitgebreider moeten doen en veel meer variablen in acht moeten nemen.
de microsoft os is gewoon prima
zoals je zelf ook al aanduiden een verse installatie werkt prima
even de k*t versies weggelaten zoals vista
het zijn de externe factoren die problemen in de os veroorzaken
veel dingen worden geproduceerd om multifunctioneel te zijn
praten we hier over hardware en software.
het moet dus niet op 1 systeem werken maar ook op andere
voeg alle externen factoren bij elkaar en je krijgt nu eenmaal kleine conflicten
wat niet veroorzaakt word door de OS.
zo kan je blauwe schermen ook niet de schuld geven aan het os
als er een driver conflict is want dit word dan veroorzaakt door de driver en probleem ligt dus bij fabrikant van de driver en niet van de OS
onmogelijk om te verwachten dat een OS maker volledig compatible kan zijn met alle drivers en hardware in de wereld al helemaal niet omdat er constant dingen bijgemaakt worden.
gezien de verhouding van alle aangeboden hardware en software wat voor alle systemen gemaakt word en kan draaien met een OS als windows 7
vind ik het een top prestatie