AndroidHealthClinic

Wat vind jij van Windows 7?

Peiling Peiling Wat vind jij van Windows 7?

• Vind het niet echt denderend, genoeg dingen die me nog irriteren of die beter kunnen :finger:

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    43
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Do i need to say more?

Waar komt dat vandaan ?

Ik kan me niet voorstellen dat een anderOS echt verschil maakt in het kopieren van data van dezelfde disken met hetzelfde filesysteem..

Ik heb maar dit gestemd: Redelijk goed, maar het kan nog véél beter.

Maar ik bedoelde eigenlijk: Redelijk goed, maar het kan nog véél beter (zoals OSX :D)

Zou me verbazen als Windows 7 niet sneller was dan de voorgaande versies. Vista is dan niet of amper sneller dan Windows XP in veel gevallen maar dat wordt mede veroorzaakt door een hele reeks eyecandy functionaliteit die het besturingsysteem logger maken.

Windows 7 is in feite een vernieuwde Vista waarbij MS een aantal kritiekpunten van Vista onderhanden heeft genomen en dan lijkt het me logisch dat de snelheid ook verbeterd is. Over het algemeen gaat het om marginale verschillen tussen de drie geteste besturingsystemen.

draait lekker,enkel nogwat problemen met sommige programmas, bv: m'n scanner krijg ik niet aan de praat maarja...

al bij al heel goede OS,veel beter dan vista imo.

draait lekker,enkel nogwat problemen met sommige programmas, bv: m'n scanner krijg ik niet aan de praat maarja...

al bij al heel goede OS,veel beter dan vista imo.

Probeer je drivers/programmas eens in compabiliteitsmodus, lost voor veel mensen de problemen op.

• Topic Starter Topic Starter
Deels heeft wazzup wel gelijk. De snelheden van USB, wireless LAN, (e)SATA verbindingen enz. liggen natuurlijk vast. De rest hangt puur af van de hardware. Het enige wat het OS kan doen is data iets handiger op de HD schrijven zodat het later wat sneller uitgelezen kan worden.

Wat ik vooral merk uit ervaringen is dat XP na een verse installatie altijd wel snel was, maar na minder dan een jaar prog. installeren, intensief gebruiken etc. werd het gewoon weer zo traag als je oude PC die je net had afgedankt. Defragmenteren deed daar ook geen f*ck aan. Daarom gingen velen elke 3 of 6 maanden een verse installatie erop zetten.

Wat Vista of W7 betreft kan ik daar weinig over zeggen, buiten dat het bij de start hier al traag is en vast loopt op een virtuele comp. Zal wel aan Parallels of VirtualBox liggen dan :rolleyes:

Vista altijd maar k*t gevonden, alles was heel traag op mn comp, een 100mb rarretje uitpakken kon wel een minuut duren tov 5 sec op XP :o. En net zoals Big-T al zei, op XP gaat na een jaar progjes installeren het OS redelijk traag worden. Ik draai nu Win7 en ben hier tevreden over, werkt lekker, is niet traag en ben van plan het te houden;).

Wat ik vooral merk uit ervaringen is dat XP na een verse installatie altijd wel snel was, maar na minder dan een jaar prog. installeren, intensief gebruiken etc. werd het gewoon weer zo traag als je oude PC die je net had afgedankt. Defragmenteren deed daar ook geen f*ck aan. Daarom gingen velen elke 3 of 6 maanden een verse installatie erop zetten.

De juiste oplossing is dan ook het register schoon houden. (correct me if I am wrong)

Wat Vista of W7 betreft kan ik daar weinig over zeggen, buiten dat het bij de start hier al traag is en vast loopt op een virtuele comp. Zal wel aan Parallels of VirtualBox liggen dan :rolleyes:

Aangezien jij de enige bent met dat probleem, denk ik dat het probleem ergens bij jouw ligt:D

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

De juiste oplossing is dan ook het register schoon houden. (correct me if I am wrong)

De juist oplossing is alleen installeren wat je nodig hebt en niet op elk knopje ja drukken waardoor je pc vol spyware zit. Mijn windows word nooit trager.

Aangezien jij de enige bent met dat probleem, denk ik dat het probleem ergens bij jouw ligt:D
:rolleyes:

http://www.google.be/search?hl=nl&e...num=0&ct=result&cd=1&q=Windows+7+slow&spell=1

Resultaten 1 - 10 van circa 36.600.000 voor Windows 7 slow (0,11 seconden)

De enige ja :D

De juist oplossing is alleen installeren wat je nodig hebt en niet op elk knopje ja drukken waardoor je pc vol spyware zit. Mijn windows word nooit trager.
Dat is helemaal niet de oplossing, want mijn pc was virus- en spyware vrij en ik ben ook geen noob op dat vlak. Dat laatste zit je gewoon te verzinnen. Een verse installatie is gewoon altijd stukken sneller.

Jullie zijn net als verliefde koppels die de gebreken niet meer zien bij elkaar.

:rolleyes:

http://www.google.be/search?hl=nl&e...num=0&ct=result&cd=1&q=Windows+7+slow&spell=1

Resultaten 1 - 10 van circa 36.600.000 voor Windows 7 slow (0,11 seconden)

De enige ja :D

Dat is helemaal niet de oplossing, want mijn pc was virus- en spyware vrij en ik ben ook geen noob op dat vlak. Dat laatste zit je gewoon te verzinnen. Een verse installatie is gewoon altijd stukken sneller.

Resultaten 1 - 10 van circa 40.500.000 voor mac slow

epic :roflol:

Resultaten 1 - 10 van circa 40.500.000 voor mac slow

epic :roflol:
Je vergelijkt hier appelen met peren. Ik zal het even voor je verbeteren:

Resultaten 1 - 10 van circa 3.570.000 voor leopard slow (0,23 seconden)

Resultaten 1 - 10 van circa 58.000.000 voor pc slow (0,18 seconden)

Nog epischer.

:roflol: doet me denken aan iemand met zijn mac:D
Hahaha. Ik geef de gebreken van een mac graag toe hoor.

- voor games zijn er veel betere alternatieven
- voor mensen met wat minder geld ook

Je vergelijkt hier appelen met peren. Ik zal het even voor je verbeteren:

Resultaten 1 - 10 van circa 3.570.000 voor leopard slow (0,23 seconden)

Resultaten 1 - 10 van circa 58.000.000 voor pc slow (0,18 seconden)

Nog epischer.

os en mac is 1 pot nat
een referentie gebruiken naar een os benaming als leopard word amper gebruikt onderde mac peeps

is dus ook een onduidelijk research
duidend op een marktonderzoek met verkeerde referenties
Resultaten 1 - 10 van circa 58.800 voor leopard gebruiken
Resultaten 1 - 10 van circa 739.000.000 voor windows 7 gebruiken

get my drift ?

Monsterargumenten
186678-3fa02e2c6017644470306ae0cc0e6d06.jpg

Laten we maar terug over windows 7 praten.

Terug
Naar boven