Gatespaaier
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Do i need to say more?
Bevestiging van de gebruikerservaringen.draait lekker,enkel nogwat problemen met sommige programmas, bv: m'n scanner krijg ik niet aan de praat maarja...
al bij al heel goede OS,veel beter dan vista imo.
Waar komt dat vandaan ?
Ik kan me niet voorstellen dat een anderOS echt verschil maakt in het kopieren van data van dezelfde disken met hetzelfde filesysteem..

. En net zoals Big-T al zei, op XP gaat na een jaar progjes installeren het OS redelijk traag worden. Ik draai nu Win7 en ben hier tevreden over, werkt lekker, is niet traag en ben van plan het te houden
.Wat ik vooral merk uit ervaringen is dat XP na een verse installatie altijd wel snel was, maar na minder dan een jaar prog. installeren, intensief gebruiken etc. werd het gewoon weer zo traag als je oude PC die je net had afgedankt. Defragmenteren deed daar ook geen f*ck aan. Daarom gingen velen elke 3 of 6 maanden een verse installatie erop zetten.
Wat Vista of W7 betreft kan ik daar weinig over zeggen, buiten dat het bij de start hier al traag is en vast loopt op een virtuele comp. Zal wel aan Parallels of VirtualBox liggen dan![]()

De juiste oplossing is dan ook het register schoon houden. (correct me if I am wrong)
Aangezien jij de enige bent met dat probleem, denk ik dat het probleem ergens bij jouw ligt![]()

Dat is helemaal niet de oplossing, want mijn pc was virus- en spyware vrij en ik ben ook geen noob op dat vlak. Dat laatste zit je gewoon te verzinnen. Een verse installatie is gewoon altijd stukken sneller.De juist oplossing is alleen installeren wat je nodig hebt en niet op elk knopje ja drukken waardoor je pc vol spyware zit. Mijn windows word nooit trager.
Jullie zijn net als verliefde koppels die de gebreken niet meer zien bij elkaar.
doet me denken aan iemand met zijn mac
http://www.google.be/search?hl=nl&e...num=0&ct=result&cd=1&q=Windows+7+slow&spell=1
Resultaten 1 - 10 van circa 36.600.000 voor Windows 7 slow (0,11 seconden)
De enige ja
Dat is helemaal niet de oplossing, want mijn pc was virus- en spyware vrij en ik ben ook geen noob op dat vlak. Dat laatste zit je gewoon te verzinnen. Een verse installatie is gewoon altijd stukken sneller.

Je vergelijkt hier appelen met peren. Ik zal het even voor je verbeteren:Resultaten 1 - 10 van circa 40.500.000 voor mac slow
epic![]()
Hahaha. Ik geef de gebreken van een mac graag toe hoor.
Je vergelijkt hier appelen met peren. Ik zal het even voor je verbeteren:
Resultaten 1 - 10 van circa 3.570.000 voor leopard slow (0,23 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 58.000.000 voor pc slow (0,18 seconden)
Nog epischer.