Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Srry heb geen test, weet het gwn van alle gebruikerservaringen onderandere die van mezelf.vista ken ik niet.
En eigenlijk ken ik ook niemand die betaald heeft voor OS-upgrade... niemand die vond dat meer dan 100 euro de moeite waard was. Je krijgt het vanzelf door je strot geduwd als je een nieuwe computer koopt.
en ik heb nog geen test gezien die aantoont dat 7 substantieel sneller is dan XP... linkje ?
Ik kan alleen zeggen dat het op mijn virtuele machine voor geen meter draait. Laatst deed ik wat multitasking erop en het ene liep al vast en moest stopgezet worden met de task manager. Maar goed ik ga er vanuit dat het op een fysieke pc beter draait. Toch wel vreemd want Ubuntu draait virtueel perfect.
Ik kan alleen zeggen dat het op mijn virtuele machine voor geen meter draait. Laatst deed ik wat multitasking erop en het ene liep al vast en moest stopgezet worden met de task manager. Maar goed ik ga er vanuit dat het op een fysieke pc beter draait. Toch wel vreemd want Ubuntu draait virtueel perfect.
Hoeveel power heeft die virtual machine? Heb zelf de beta op een virtual machine geinstalleerd staan maar dat liep toch aardig vloeiend.
Houd het zelf bij Vista overigens, zie geen redenen om up te graden.
.Pas maar op bij wie je allemaal op de teentjes trapt override![]()

Zal het dan toch niet aan die "elitaire" Mac van je liggen? Hier draaide de beta anders perfect op een q6600
(heb hem niet uitvoerig getest, maar het draaide stukken beter dan Windows Vista)
7 draait ook bij mij virtueel prima (op een ubuntu machine met virtual machine software van sun geinstalleerd). En fysiek draait het ook goed. Maar om nu te zeggen dat ik merk dat het sneller is ... nou nee. Het eist meer geheugen en er draaien meer processen dan op mijn XP machine. Ik vind het het geld om te upgraden niet waard.
.Zal het dan toch niet aan die "elitaire" Mac van je liggen? Hier draaide de beta anders perfect op een q6600
(heb hem niet uitvoerig getest, maar het draaide stukken beter dan Windows Vista)
Komt waarschijnlijk omdat virtual machine op een mac was geinstalleerd inderdaad![]()
Dat wil niets zeggen man, ongebruikt geheugen is verloren geheugen, daarom benut windows sinds vista zoveel mogenlijk ram zodat het gebruiksklaar is, dat geheugen argument wil niets zeggen.
Tes als je programmas, games etc op snelheid, zo schep je een beeld.
hehehe, hoe meer geheugen een computer nodig heeft hoe beter ? Ja leuk .. je moet voor MS gaan werken. Ik kan XP installeren in 256 MB zonder swap... probeer dat maar eens uberhaupt met 7. Ik persoonlijk hou liever wat geheugen vrij voor applicaties. Ik HAAT swapspace.
hehehe, hoe meer geheugen een computer nodig heeft hoe beter ? Ja leuk .. je moet voor MS gaan werken. Ik kan XP installeren in 256 MB zonder swap... probeer dat maar eens uberhaupt met 7. Ik persoonlijk hou liever wat geheugen vrij voor applicaties. Ik HAAT swapspace.