XXL Nutrition

wat vinde jullie ervan ??

Bezoekers in dit topic

jaimy22

Cool Novice
Lid geworden
13 jun 2013
Berichten
44
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
smorgens 2 fatburner (synedrine)
1 cla
3 amino pillen ( first class nutrion )
multivitaminen

voor de training 2fatburner ( synedrine )
1 cla
4 kre-akalyne ( first class nutrion )

na de training whey shake ( first class nutrion )
3 amino pillen ( first class nutrion ) na avond eten

wat vinden jullie iervan nie te overdreven ofz ?? zou ik ier klachten van kunnen krijgen ?? drink ook voldoende water
normaal is 3 maal 4 amino pillen per dag
 
Kan je net zo goed je geld in de fik zetten :o
 
Zou wel een goeie nakuur doen!
 
Zou wel een goeie nakuur doen!
hoe bedoel je na kuur ?? ---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------
Waarom neem je amino pillen? Heb je geen whey? Zou de CLA op 6gr per dag zetten trouwens[/Q

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

Waarom neem je amino pillen? Heb je geen whey? Zou de CLA op 6gr per dag zetten trouwens EDIT: http://www.ergogenics.org/testosteron-piek-na-krachttraining-hoger-door-cla.html

jawel ik heb een 100 % whey prot van first class nutrion en de cla is in softpillen vorm
 
Als je al whey hebt, en je eet voldoende proteine per dag kan je die amino pillen gewoon uit het raam smijten ;)
Of probeer ze tussen een boterham te smeren :D
 
Als je al whey hebt, en je eet voldoende proteine per dag kan je die amino pillen gewoon uit het raam smijten ;) Of probeer ze tussen een boterham te smeren :D

denkte ?? ik weet wel bcca zit in die proteïnen shake maar die anderen aminozuren dan ?? zijn er nog 20 bijgevoegt
 
denkte ?? ik weet wel bcca zit in die proteïnen shake maar die anderen aminozuren dan ?? zijn er nog 20 bijgevoegt
Haal je ook gewoon uit je whey of andere voeding.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou gewoon creatine monohydraat pakken ipv kre alkalyn. Hetzelfde in een duurdere verpakking.
 
ja kan beter die amino van uit men whey halen dan drink ik mss ipv 1 na de training 1 in de dag en 1 na de training
dan heb ik men kuur amino ook binnen

dus gwn de whey en creatine en de fatburner +cla
 
ja kan beter die amino van uit men whey halen dan drink ik mss ipv 1 na de training 1 in de dag en 1 na de training
dan heb ik men kuur amino ook binnen

dus gwn de whey en creatine en de fatburner +cla

Nogmaals, vergeet niet na te kuren!!!
 
oke bedankt allemaal
 
Als je vet wilt verbranden helpt een pindakaaskuur trouwens ook erg goed. Zijn al meerderen van dit forum die er goede resultaten mee bereikt hebben. Moet je wel die calve extra crunch hebben ;)
 
Back
Naar boven