- Waardering
- 3
Ik vind het wel OK.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gaat de VS nu toch niet met de nazi's vergelijken?Originally posted by Olimantado
Dan had je in WOII ook de kant van de Duitsers moeten kiezen in plaats van het verzet...
Dat geloof je zelf toch niet?Originally posted by Olimantado
Daar ben ik het totaal niet mee eens... Beter dode Jan, dan Jan de kuddeloper!
Tja ze zijn natuurlijk geschokt met de gebeurtenissen in de VS, niemand had het ooit durven denken dat zoiets zou gebeuren.Originally posted by Olimantado
Het gaat om principes... Er moet eerst lang genoeg tijd gemaakt worden voor dialoog en geweld moet echt als laatste middel gebruikt worden!
En misschien zie ik het wel zwart-wit maar de houding van Amerika tov de moslimcultuur begint inderdaad een beetje te lijken op de houding van de nazi's tov de Joden destijds...
Originally posted by admin
Heeft natuurlijk geen zin om dat af te schuiven op eenhele cultuur maar goed niet iedereen is zo verstandig om dit onderscheid te maken en zeker niet in zulke omstandigheden.
Originally posted by admin
Waarschijnlijk reageert Amerika idd niet erg objectief maar ze zijn ook erg arrogant en je gaat ze als klein landje niet kunnen tegenhouden dat is een illusie.