MuscleMeat

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

Ergernis nummer 1: Lui die op een forum zitten 80 kg benchen en op dat forum de buffe dude gaan uithangen.
Zich hierbij kapot irriteren aan alles en iedereen in de sportschool omdat deze mensen in hun ogen niet hardcore zijn.
Veel van hun al jaren trainen en nog geen fatsoenlijk gewicht liften maar zich wel ergeren aan anderen die kreunen tijdens het curlen.
Mensen die zich ergeren omdat er voor de rest niemand deadlift bij hun in de sportschool maar zelf nog minder liften dan ongetrainde vrienden van mij.
Mensen die zich ergeren dat de smith machine bezet wordt gehouden door krantlezende medesporters(wat met je in thorsnaam met de smith?)

Zo en nu ga ik trainen en gezellig babbelen met mijn medesporters.

Ergernis nummer 1: Lui die op een forum zitten 80 kg benchen en op dat forum de buffe dude gaan uithangen.
Zich hierbij kapot irriteren aan alles en iedereen in de sportschool omdat deze mensen in hun ogen niet hardcore zijn.
Veel van hun al jaren trainen en nog geen fatsoenlijk gewicht liften maar zich wel ergeren aan anderen die kreunen tijdens het curlen.
Mensen die zich ergeren omdat er voor de rest niemand deadlift bij hun in de sportschool maar zelf nog minder liften dan ongetrainde vrienden van mij.
Mensen die zich ergeren dat de smith machine bezet wordt gehouden door krantlezende medesporters(wat met je in thorsnaam met de smith?)

:sd:

j/k :D

Ik voel me niet aangesproken .

dat er bij ons bijna alleen maar mannen trainen
soms wou ik dat er een paar lekkere wijven waren
het is wel een hardcore gym dus geen zeurende instructeurs

dat er bij ons bijna alleen maar mannen trainen
soms wou ik dat er een paar lekkere wijven waren
het is wel een hardcore gym dus geen zeurende instructeurs

Goeie opmerking die ik deel, vrouwen zijn er wel bij ons maar die hebben een uitstekende uiterlijke reden om daar te zijn..:)

medesporters die tegen je aan beginnen te lullen als je serieus en geconcentreerd bezig bent...

oude wijfen op de loopband die ook egt een half uur vet langzaam lopen... daar word ik egt sloom van als ik dat zie

anorexia patienten die zich kapot zweten

dikkies die je raar aankijken als je een oefening doet

goede voornemens mensen...

Of iemand die stinkt naar zweet, niet gewoon zweet, maar zo'n zweetlucht als je je al 3 weken niet gewassen of gedouched heb. Echt de hele gym stinkt er dan meteen naar.

Fitnessers met handschoentjes die met open mond kijken als je gaat voorslaan of trekken

Mensen die steeds komen zeuren ze nu ook een keer die olympisch halter mogen

Mannetje die denken dat hun lijf alleen uit een pectoralis major bestaat

Instructeurs die een beetje wijs meelulllen met grote mannen

Train nu bijna een jaar fanatiek en heb uiteraard wel de nodige irritaties:

- Groepen oudere mannen die toestellen uren lang bezet kunnen houden. Nu heb ik maar een paar toestellen in het schema zitten, maar ze presteren het altijd om net die bezet te houden.
- Geblondeerde oude wijven die denken dat ze nog 25 jaar of jonger zijn en in de meest genante pozes op zo'n trilplaat gaan liggen. Pure horror.
- Mannetjes die gaan squatten en naast de schuimrubberrol ook nog eens drie handdoeken om de stang wikkelen. Gewoon lekker koud ijzer in de nek leggen.
- Dumbbells die niet op de juiste plaats worden terug gelegd.

Mwa genoeg dingen irriteren mij, het is net als al die dingen die je irriteren tijdens het autorijden. Curlen en de sqautrek is bijvoorbeeld ook irritant, maar het kan mij alleen ergeren als ik wil squaten. Sinds ik in een andere gym train irriteer me bijna niet meer, vroeger waren er altijd 10tallen mensen die keken alsof een gemuteerde beest was met mijn vroegere 130kg deadlift:P Waarbij ze tijdens een pr met 5 man om me heen staan, om te kijken of ik het wel omhoog krijg.

Wat me wel opvalt is dat ik de engiste ben buiten mensen die op de cardio apparatuur staan als een gek zweet, druppels vallen soms van me gezicht... Dus train ik zo hard of trainen hun gewoon niet:P

Train nu bijna een jaar fanatiek en heb uiteraard wel de nodige irritaties:

- Groepen oudere mannen die toestellen uren lang bezet kunnen houden. Nu heb ik maar een paar toestellen in het schema zitten, maar ze presteren het altijd om net die bezet te houden.
- Geblondeerde oude wijven die denken dat ze nog 25 jaar of jonger zijn en in de meest genante pozes op zo'n trilplaat gaan liggen. Pure horror.
- Mannetjes die gaan squatten en naast de schuimrubberrol ook nog eens drie handdoeken om de stang wikkelen. Gewoon lekker koud ijzer in de nek leggen.
- Dumbbells die niet op de juiste plaats worden terug gelegd.

hehe sqautten doe ik ook zo. al doe ik verder alles gewoon hardcore en nooit handschoenen of straps of belt maar als ik moet sqautten moet zoiezo rol er om heen en vaak nog me handdoek

laatste tijd irriteer ik me aan 2 personen..: 1 knuppel die de hele tijd poie jopie loopt te doen en denk dat ie echt helemaal tof is. maar erger nog : iemand die alleen bench en dumbbell row doet. die dumbbell row doet ie dan vrij zwaar en dan zo hard mogelijk dat gewicht tege nde grond gooien zodat de hele gym kijkt. verder heeft ie commentaar op jongens die "al" bij 110 kilo benchen moeten kreunen maar vergeet geloof ik dat die al 6 oefeningen van 4 sets er op hebben zitten en hij totaal 6 reps maakt en weer klaar is voor die avond. dat gesmijt met die gewichten is het ergste .

Goeie opmerking die ik deel, vrouwen zijn er wel bij ons maar die hebben een uitstekende uiterlijke reden om daar te zijn..

af en toe ga ik wel eens met een vriend van mij mee naar zo'n healt center
das op ze tijd wel eens leuk
hoop wijven en een hoop aandacht:D

Goed idee, dat zal ik ook eens moeten doen :P

Aan je stats te zien ben jij zelf ook aardig hardcore en dedicated;)
Die heb je niet gehaald door gezellig te babbelen met je medesporters :D

Nu ja ehm ik kan met mn adhd nooit mn kop houden dus eigenlijk wel..
Het gaat mij er eigenlijk om dat ik al die irritatie niet snap ga dan in een hutje op de hei trainen ofzo.
Maarja het is hier toch vaak mekaar napraten dus irriteren ze zich allemaal aan hetzelfde.:D

Terug
Naar boven