MuscleMeat

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

Dat anderen mensen verkeerd/te zwaar trainen etc. interesseert me allemaal niet.
Ook niet als ze staan te kleppen met elkaar.
Als mensen maar niet onnodig toestellen bezet houden en mij in de weg lopen vind ik alles prima.

Ik bemoei me verder met helemaal niemand,kom er voor mezelf.

Dat anderen mensen verkeerd/te zwaar trainen etc. interesseert me allemaal niet.
Ook niet als ze staan te kleppen met elkaar.
Als mensen maar niet onnodig toestellen bezet houden en mij in de weg lopen vind ik alles prima.

Ik bemoei me verder met helemaal niemand,kom er voor mezelf.
maar als er 5man bezig is met de benchpress en deze 30min bezet houd om alleen te socializen ga je je toch wel irriteren hoor ;) verder ben ik het wel met je eens, ik heb altijd m'n muziek snoeihard aan, doe m'n ding, heb af en toe een kort gesprek met wat vrienden en thats it.

de gym owner, die zelf ook traint tijdens drukke uren, begon te flippen toen ik bij een pulldown het gewicht iets te hard liet vallen... ipv dat ie gewoon rustig vroeg of ik het niet meer wou doen begon hij meteen te trippen. Roid rage denk ik:D.

Ik erger me enorm aan mijn gym, en het personeel. (uitzonderingen daargelaten)

andere zoeken lijkt me?????

Mensen die 4 keer in de week benchen en dan kijken van I am the man :roflol: . Maar nog erger zijn de mensen die alles laten liggen :kots: .

4x in de week benchen= Smolov = respekt!

Het enige wat ik echt irritant vind in de sportschool is dat de gewichten overal rondslingeren en dat je langer naar de juiste gewichten moet zoeken dan dat je daadwerkelijk bezig bent.. ik vind het nog irritanter dat de leiding er niks over zegt..

Wat een gezeik allemaal in dit topic...als mensen zich eens wat minder aan elkaar zouden ergeren was dit vast een mooiere wereld. :D

Wat een gezeik allemaal in dit topic...als mensen zich eens wat minder aan elkaar zouden ergeren was dit vast een mooiere wereld. :D

zeikerd ;)

Mensen moeten gewoon eens rekening met een ander houden in plaats van doen alsof ze alleen op de wereld zijn. Stelletje Remi's.

Het enige wat ik echt irritant vind in de sportschool is dat de gewichten overal rondslingeren en dat je langer naar de juiste gewichten moet zoeken dan dat je daadwerkelijk bezig bent.. ik vind het nog irritanter dat de leiding er niks over zegt..

:roflol: bij ons liggen de gewichten ook overal maar je moet niet lang zoeken achter gewichten aangezien er meer dan genoeg zijn. overal vind je genoeg gewichten bij ons, om eerlijk te zijn erger ik mij nergens aan in de gym voorlopig

Terug
Naar boven