XXL Nutrition

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

• Topic Starter Topic Starter
juist geil als ze beginnen te mekkeren, mêh, instant testosteron bomb

na Thailand is Zwitserland met z'n berggeiten het nieuwe coïtus-paradijs (die geiten hebben overigens 2 lange en 2 korte poten, zodat ze beter op de berg kunnen staan)

2 dingen
1 van die lekkere meiden die staan die criss crossen met hun lekkere kont en toen ik nog trainde in een gym van die 13 jarige snotters die juist beginnen geen massa hebben die elke oefening na jou na doen zicht zwaar forseren om erbij te horen en praat hebben voor 10 !!!

2 dingen
1 van die lekkere meiden die staan die criss crossen met hun lekkere kont en toen ik nog trainde in een gym van die 13 jarige snotters die juist beginnen geen massa hebben die elke oefening na jou na doen zicht zwaar forseren om erbij te horen en praat hebben voor 10 !!!

Wat is er mis met lekkere meiden op de fitness ?
En die 13 jarige mannetjes die lach je toch gewoon uit of kijk 'ns naar hun derde beentje in de douche en begin te lachen ...

Wat is er mis met lekkere meiden op de fitness ?
En die 13 jarige mannetjes die lach je toch gewoon uit of kijk 'ns naar hun derde beentje in de douche en begin te lachen ...

die vrouwen ? je kan er verdomme niet aankomen :p ik wil VOELEN GVD hahaha
en die ukkies in een gym ? 1 ik negeer die en 2 ik kijk niet naar hun garnaaltjes :s ik kijk wel naar de vrouwen ofzo maar niet naar mannen :s :p

na Thailand is Zwitserland met z'n berggeiten het nieuwe coïtus-paradijs (die geiten hebben overigens 2 lange en 2 korte poten, zodat ze beter op de berg kunnen staan)
geloof ik graag, die mannetjes hebben zo'n gewei op hun hoofd, erg handig om zo'n beest dan op z'n hondjes te nemen, terwijl je geniet van het mooie berglandschap echt een aanrader voor jong en oud :thumbs:

even ontopic:

een gebrek aan halters, dumbels
en toestellen geen squadrek, geen T-bar row, geen cable cross ...enz

aleen wat basis toestellen
en veel cardio aparatuur
is meer fitniss en spinning zaak
niet echt voor BB

al gedacht om te veranderen maar deze bevind zich paar 100 meter van men deur

Bellen, ga dan 'ff lekker naar de kleedkamer of naar de bar als 't zo nodig is.

Voor de rest kan 't me geen moer schelen allemaal

vroeger wel eens maar nu niet meer.

Als je een oefening voor een spiegel aan t doen bent en er constant iemand voor je langs loopt om gewichten terug te leggen..

dat ze over het algemeen k*tmuziek draaien bij ons op de sportschool!

Dat ze maar 1cd hebben op de gym.

Mensen die de moeite niet nemen om naar de kleedkamer te gaan en rechtstreeks in hun dagelijkse kleren gaan bankdrukken..no joke

papzakken na nieuwjaar die de eerste 4 weken van het jaar de sportschool over laten lopen en je vervolgens niet meer ziet maar wel aan ergert.

Terug
Naar boven