Fitness Seller

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

ecto's die breed lopen en die je dom aankijken bij een oefening die ze nog nooit eerder hebben gezien.

hij betaalt 49,50 per jaar, niet per maand.

Bij ons tot 34, alleen de 28 en de 32 zijn gestolen. Dus ik irriteer me aan mensen die dingen stelen in een sportschool, ivosnivo:P

bij ons 26 en 30 , 28 ontbreekt er ontbreken er nog wel de eigenaar is te gierig en heeft die nooit aan gekocht

bij ons gaan ze gelukkig tot 40 kg...en nog niks in bh's gesmokkelt..;)

Maar goed arnold deed dat ook...fitness apparatuur mee naar huis nemen..

haha die Arnold toch, ja zo is hij wel denk :D

De eigenaar die traint op het zelfde uur dat ik train..

Hij houd het Squatrek heel de avond bezet ..
Ik moet hem niet :P

Als mensen me uitlachen als ik aan het squatten of deadliften ben vind ik eigenlijk alleen maar grappig. Zo af en toe komt er dan wel eentje naar me toe die graag wil leren squatten, maar daar begin ik niet meer aan.
Ik ben al 3 keer een half uur bezig geweest iemand de techniek te leren en een dag later stoppen ze er al mee omdat hun benen te dik zijn geworden (??) of ze klagen over pijn waar de stang lag. Ik kan gewoon niet tegen aanstellers die wel drie keer per jaar aan het kuren zijn, maar beginnen te zeiken als de stang tijdens het deadliften een beetje langs hun schenen schuurt.

Als mensen me uitlachen als ik aan het squatten of deadliften ben vind ik eigenlijk alleen maar grappig. Zo af en toe komt er dan wel eentje naar me toe die graag wil leren squatten, maar daar begin ik niet meer aan.
Ik ben al 3 keer een half uur bezig geweest iemand de techniek te leren en een dag later stoppen ze er al mee omdat hun benen te dik zijn geworden (??) of ze klagen over pijn waar de stang lag. Ik kan gewoon niet tegen aanstellers die wel drie keer per jaar aan het kuren zijn, maar beginnen te zeiken als de stang tijdens het deadliften een beetje langs hun schenen schuurt.

Jij bent ook geen vrolijke Frans in de gym he ?

Als ze willen leren squatten vragen ze het maar aan een instructeur, ja toch?

en als ze GOED willen leren squaten? :p
ik kan me voorstellen dat heel veel instructeurs hun aanraden om quarter squats te maken omdat je knieën anders kapotgaan

hangt r van af wie t vraagt natuurlijk..

Terug
Naar boven