De afwezigheid van dumbbells... :S Gratis is wel leuk.
Mijn gym heeft ook geen db's en mis ze niet zo vaak

(€49.50/jaar)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De afwezigheid van dumbbells... :S Gratis is wel leuk.

Mijn gym heeft ook geen db's en mis ze niet zo vaak
(€49.50/jaar)
)

in bh'ssmokkelen in BH's etc.. , ja dat gebeurt echt, treurig maar waar![]()

ecto's die breed lopen en die je dom aankijken bij een oefening die ze nog nooit eerder hebben gezien.

Bij ons tot 34, alleen de 28 en de 32 zijn gestolen. Dus ik irriteer me aan mensen die dingen stelen in een sportschool, ivosnivo![]()
bij ons gaan ze gelukkig tot 40 kg...en nog niks in bh's gesmokkelt..
Maar goed arnold deed dat ook...fitness apparatuur mee naar huis nemen..

Ik denk dat dat een universeel geldend kenmerk is van fitnesseigenaars ...bij ons 26 en 30 , 28 ontbreekt er ontbreken er nog wel de eigenaar is te gierig en heeft die nooit aan gekocht
Weet ik, ik kan lezen. Ik had het over mijn gym, nou ja laat maar.

Als mensen me uitlachen als ik aan het squatten of deadliften ben vind ik eigenlijk alleen maar grappig. Zo af en toe komt er dan wel eentje naar me toe die graag wil leren squatten, maar daar begin ik niet meer aan.
Ik ben al 3 keer een half uur bezig geweest iemand de techniek te leren en een dag later stoppen ze er al mee omdat hun benen te dik zijn geworden (??) of ze klagen over pijn waar de stang lag. Ik kan gewoon niet tegen aanstellers die wel drie keer per jaar aan het kuren zijn, maar beginnen te zeiken als de stang tijdens het deadliften een beetje langs hun schenen schuurt.
Als mensen me uitlachen als ik aan het squatten of deadliften ben vind ik eigenlijk alleen maar grappig. Zo af en toe komt er dan wel eentje naar me toe die graag wil leren squatten, maar daar begin ik niet meer aan.
Ik ben al 3 keer een half uur bezig geweest iemand de techniek te leren en een dag later stoppen ze er al mee omdat hun benen te dik zijn geworden (??) of ze klagen over pijn waar de stang lag. Ik kan gewoon niet tegen aanstellers die wel drie keer per jaar aan het kuren zijn, maar beginnen te zeiken als de stang tijdens het deadliften een beetje langs hun schenen schuurt.