muscleboy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De eigenaar die me steeds in het oog houd en als ik tegen iemand praat steeds in de geburen komt staan om te zien of het niet over AS gaat
hoef k nie meer met de autoDat er te weinig spiegels hangen, en dat de dumbbells maar tot 22 kilo gaan, k train bij zo'n goedkopere sportschool, nieuwe apparaten maar de luxe zoals een bar sauna etc mist, als dit jaarabbo is afgelope neem ik een duurdere sportschool, waar je alle luxe heb, en die praktisch naast me huis zithoef k nie meer met de auto
22 kilo is wel héél erg weinig! En dat is de pest van die jaarcontracten enzo die ze nu overal hebben, je zit er gewoon aan vast. Klotesportscholen tegenwoordig.
Tja maar aan de ene kant wel logisch want er zijn zoveel mense die willen binnen een maand al flinke spieren hebben en zoniet dan blijven ze weg.
Ja tuurlijk, logisch vanuit de sportschoolkant gezien maar mensen die écht trainen en naar een andere sportschool willen, zitten er dus gewoon aan vast. Hoe lang moet je nog bij deze blijven?
Dat er te weinig spiegels hangen, en dat de dumbbells maar tot 22 kilo gaan, k train bij zo'n goedkopere sportschool, nieuwe apparaten maar de luxe zoals een bar sauna etc mist, als dit jaarabbo is afgelope neem ik een duurdere sportschool, waar je alle luxe heb, en die praktisch naast me huis zithoef k nie meer met de auto

mensen die beweren dat ze geen benen hoeven te trainen omdat ze al veel fietsen...mensen die beweren dat ze niet hoeven te cardioën omdat ze elke dag veel buiten en op hun werk lopen![]()

er trainen te weinig breezersletjes bij ons eeeeuuuh eigenlijk geen een bedoel ik dan...
tot augustus ongeveer, wel klote maarja als t moet dan ga ik al wat eerder naar een andere, dan betaal ik die paar maandjes maar gwoon door, die andere sportschool is bij mij in de straat ook nog dus dat is 10x beter
Dat er te weinig spiegels hangen, en dat de dumbbells maar tot 22 kilo gaan, k train bij zo'n goedkopere sportschool, nieuwe apparaten maar de luxe zoals een bar sauna etc mist, als dit jaarabbo is afgelope neem ik een duurdere sportschool, waar je alle luxe heb, en die praktisch naast me huis zithoef k nie meer met de auto

bij ons gaan de dumbbells nog van 26 naar 30
verder sauna, zonnebanken, bar, tv schermen, veel cardio apratuur
maar beperkt dumbbells, stangen en kracht toestellen
meer fitniss zaak en niet BB![]()

- De legpress die maar tot 254kg gaat en niet uitgebreid kan worden
- De afwezigheid van dumbbells
- Het roei-apparaat dat maar tot 70kg gaat
- De afwezigheid van een pull-up stang
- Het tot op de tand versleten materiaal
toch: ik mag niet klagen want het is gratis! (gym van de Hogeschool Gent)