AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

De eigenaar die me steeds in het oog houd en als ik tegen iemand praat steeds in de geburen komt staan om te zien of het niet over AS gaat

Dat er te weinig spiegels hangen, en dat de dumbbells maar tot 22 kilo gaan, k train bij zo'n goedkopere sportschool, nieuwe apparaten maar de luxe zoals een bar sauna etc mist, als dit jaarabbo is afgelope neem ik een duurdere sportschool, waar je alle luxe heb, en die praktisch naast me huis zit :P hoef k nie meer met de auto

Dat er te weinig spiegels hangen, en dat de dumbbells maar tot 22 kilo gaan, k train bij zo'n goedkopere sportschool, nieuwe apparaten maar de luxe zoals een bar sauna etc mist, als dit jaarabbo is afgelope neem ik een duurdere sportschool, waar je alle luxe heb, en die praktisch naast me huis zit :P hoef k nie meer met de auto

22 kilo is wel héél erg weinig! En dat is de pest van die jaarcontracten enzo die ze nu overal hebben, je zit er gewoon aan vast. Klotesportscholen tegenwoordig.

22 kilo is wel héél erg weinig! En dat is de pest van die jaarcontracten enzo die ze nu overal hebben, je zit er gewoon aan vast. Klotesportscholen tegenwoordig.

Tja maar aan de ene kant wel logisch want er zijn zoveel mense die willen binnen een maand al flinke spieren hebben en zoniet dan blijven ze weg.

Tja maar aan de ene kant wel logisch want er zijn zoveel mense die willen binnen een maand al flinke spieren hebben en zoniet dan blijven ze weg.

Ja tuurlijk, logisch vanuit de sportschoolkant gezien maar mensen die écht trainen en naar een andere sportschool willen, zitten er dus gewoon aan vast. Hoe lang moet je nog bij deze blijven?

mensen die beweren dat ze geen benen hoeven te trainen omdat ze al veel fietsen...mensen die beweren dat ze niet hoeven te cardioën omdat ze elke dag veel buiten en op hun werk lopen:roflol:

Ja tuurlijk, logisch vanuit de sportschoolkant gezien maar mensen die écht trainen en naar een andere sportschool willen, zitten er dus gewoon aan vast. Hoe lang moet je nog bij deze blijven?

tot augustus ongeveer, wel klote maarja als t moet dan ga ik al wat eerder naar een andere, dan betaal ik die paar maandjes maar gwoon door, die andere sportschool is bij mij in de straat ook nog dus dat is 10x beter

Met gewichten tot 22kg .. jaja ! Je moet een Beest zijn !
Je hebt alle luxe tog niet nodig ?
Gewoon een kaale kamer met een SQ rek en wat Dumbbells :D
En lekkere hardcure rock muziek :D

mensen die beweren dat ze geen benen hoeven te trainen omdat ze al veel fietsen...mensen die beweren dat ze niet hoeven te cardioën omdat ze elke dag veel buiten en op hun werk lopen:roflol:

idd vooral dat laatste, lopen op je werk wat een inspanning, naar de koffieautomaat toe :D

en fietsen.. tja naar je werk/school fietsen is niet echt een been oefening maar als je wielrenner bent ofzo en veel sprint of bergen in gaat dan kanje toch al aardige benen kweken na verloop van tijd denk ik..

Laatst bewerkt:
vrouwen die er goed uit zien en niet topless zijn.

tot augustus ongeveer, wel klote maarja als t moet dan ga ik al wat eerder naar een andere, dan betaal ik die paar maandjes maar gwoon door, die andere sportschool is bij mij in de straat ook nog dus dat is 10x beter

uuhhh
Je kan ook het volgende doen:
Huurcontract downloaden, voorbeeld van een standaard huurcontract, samenlevingscontract...

Aanpassen met jouw gegevens,naar de gym gaan en zeggen: "kijk ik ga verhuizen"
Contract laten ontbinden.

Suc 6

p.s. Ik heb dit ook gedaan. Mijn huisbaas was: D.Yates :thumb:

bij ons gaan de dumbbells nog van 26 naar 30
verder sauna, zonnebanken, bar, tv schermen, veel cardio apratuur
maar beperkt dumbels, stangen en kracht toestellen
meer fitniss zaak en niet BB :(

bij ons gaan de dumbbells nog van 26 naar 30
verder sauna, zonnebanken, bar, tv schermen, veel cardio apratuur
maar beperkt dumbbells, stangen en kracht toestellen
meer fitniss zaak en niet BB :(

Bij ons tot 34, alleen de 28 en de 32 zijn gestolen. Dus ik irriteer me aan mensen die dingen stelen in een sportschool, ivosnivo:P

Dumbbells uit de sportschool stelen??

bij ons gaan ze gelukkig tot 40 kg...en nog niks in bh's gesmokkelt..;)

Maar goed arnold deed dat ook...fitness apparatuur mee naar huis nemen..

- De legpress die maar tot 254kg gaat en niet uitgebreid kan worden
- De afwezigheid van dumbbells
- Het roei-apparaat dat maar tot 70kg gaat
- De afwezigheid van een pull-up stang
- Het tot op de tand versleten materiaal

toch: ik mag niet klagen want het is gratis! (gym van de Hogeschool Gent)

- De legpress die maar tot 254kg gaat en niet uitgebreid kan worden
- De afwezigheid van dumbbells
- Het roei-apparaat dat maar tot 70kg gaat
- De afwezigheid van een pull-up stang
- Het tot op de tand versleten materiaal

toch: ik mag niet klagen want het is gratis! (gym van de Hogeschool Gent)

De afwezigheid van dumbbells... :S Gratis is wel leuk.

Terug
Naar boven