AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

Radio zacht op de achtergrond.
Genoeg ruimte.Squad rek 2xhacksquat
Breezerhoekje (spiegels, plus dumbbells tot 15kg)
Dumbbells in andere hoek tm 50KG
25 Euro per maand onbeperkt. Contract kan elk gewenst moment worden stopgezet of worden omgezet naar een strippenkaart.
Ohja Shakes thee AA enz. 1 euro

Dat zijn nog eens prijzen :p

oir595.jpg

244qow4.jpg

hwzhoz.jpg

35c4okp.jpg

25 Euro per maand onbeperkt. Contract kan elk gewenst moment worden stopgezet of worden omgezet naar een strippenkaart.

oir595.jpg

244qow4.jpg

hwzhoz.jpg

35c4okp.jpg

de titel is als volgt: Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ? dus jij vind bovenstaande irritant ja?

oir595.jpg

244qow4.jpg

hwzhoz.jpg

35c4okp.jpg

wow wat een geile sportschool waar is da?

wat zijn die zilverkleurige dumbbells zo geil man jammie

2 gyms hiervoor zat ik echt met super irri instructeurs.

Kreeg ik eens commentaar: Ja niet te veel zweten he!! Geef ik als antwoord ik heb een handoek bij me. jaaaa maar niet teveel zweten!!
Ja WTF!!!

er trainen te weinig breezersletjes bij ons eeeeuuuh eigenlijk geen een bedoel ik dan...

wat al helemaal irritant is dat er tig mensen zijn die bijvoorbeeld met dumbbells bezig zijn en dumbbells moete zoeke en dan over je heen gaan lope etc

oh dan word ik gek

Leuke gym tl21 :P

Ik erger mij eraan dat ze de hele gym volduwen met die technogym rommel en je om te squatten,DL,... in het kleinste hoekje moet gaan traine. ****ing commerciële rommel

Tja, alles moet makkelijker en efficienter tegenwoordig he. Hoewel dat niet altijd samengaat :P

Zelf irriteer ik me aan al die geile, half naakte wijven die constante tegen me oprijden terwijl ik die 500kg probeer te deadliften.
Bijzonder irritant :D

spiegels werken zeker motiverend wat mij betreft..

Tja, alles moet makkelijker en efficienter tegenwoordig he. Hoewel dat niet altijd samengaat :P

Zelf irriteer ik me aan al die geile, half naakte wijven die constante tegen me oprijden terwijl ik die 500kg probeer te deadliften.
Bijzonder irritant :D

:roflol:

nog geen rugblessure opgelopen?
:D
( waarschijnlijk zijn je dames, spotters die je willen behoeden voor rare acties!!)

Terug
Naar boven