Mensen die de moeite niet nemen om naar de kleedkamer te gaan en rechtstreeks in hun dagelijkse kleren gaan bankdrukken..no joke
is dat een probleem voor jouw dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen die de moeite niet nemen om naar de kleedkamer te gaan en rechtstreeks in hun dagelijkse kleren gaan bankdrukken..no joke
Als je een oefening voor een spiegel aan t doen bent en er constant iemand voor je langs loopt om gewichten terug te leggen..

Radio zacht op de achtergrond.
Genoeg ruimte.Squad rek 2xhacksquat
Breezerhoekje (spiegels, plus dumbbells tot 15kg)
Dumbbells in andere hoek tm 50KG
25 Euro per maand onbeperkt. Contract kan elk gewenst moment worden stopgezet of worden omgezet naar een strippenkaart.
Ohja Shakes thee AA enz. 1 euro
Dat zijn nog eens prijzen
![]()
![]()
![]()
![]()
Radio zacht op de achtergrond.
Genoeg ruimte.Squad rek 2xhacksquat
Breezerhoekje (spiegels, plus dumbbells tot 15kg)
Dumbbells in andere hoek tm 50KG
25 Euro per maand onbeperkt. Contract kan elk gewenst moment worden stopgezet of worden omgezet naar een strippenkaart.
Ohja Shakes thee AA enz. 1 euro
Dat zijn nog eens prijzen
![]()
![]()
![]()
![]()
de titel is als volgt: Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ? dus jij vind bovenstaande irritant ja?

de titel is als volgt: Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ? dus jij vind bovenstaande irritant ja?
Als je een oefening voor een spiegel aan t doen bent en er constant iemand voor je langs loopt om gewichten terug te leggen..
waar heb jij die spiegel voor nodig dan?

Tja, alles moet makkelijker en efficienter tegenwoordig he. Hoewel dat niet altijd samengaat
Zelf irriteer ik me aan al die geile, half naakte wijven die constante tegen me oprijden terwijl ik die 500kg probeer te deadliften.
Bijzonder irritant![]()

Ik train in een spiegelloos kotje
Als het heel donker is buiten en binnen alle lichten aan zijn, heb ik genoeg aan de ruiten om eens een pose te doen![]()