MuscleMeat

wat vinden jullie van dit schema

• Topic Starter Topic Starter
waarom willen jullie een beginner niet helpen.
En heb zeker al 5 x gevraagd wat jullie van het schema vinden nooit antwoord?

Ja dat mag. Post eens een foto van je huidige fysiek in strakke legging
waarom zou ik nog eens een foto posten op terug negatieve kritiek en ander bager over mij te krijgen nee bedankt.
en veel helpen doen jullie ook niet ga jaar coach maar echt coachen hebben ze niet in de fitness

.

Laatst bewerkt:
Misschien val je niet te coachen door hoe je zelf in elkaar steekt?
Ik heb het geprobeerd maar ben weg hier
Succes ermee

@Chase Ben toch niet verplicht een foto te posten of wel? Wat heeft dit met Ondankbare hond te maken.
Voilà daar is de eerste bager al van de vraag steller.

Geen goed schema. Veel te hoog volume (17 oefeningen, 3 werksets per oefening = 51 werksets totaal!)
Ik zou, als je 2x per week traint, dit opsplitsten in een A en een B workout, beide full-body.

Daarnaast vind ik je oefeningenselectie verre van evenwichtig:
  • veel upper en weinig lower body.
  • Geen hip hinge beweging. Hamstrings worden niet getraind. Kuiten ook niet.
  • Waarom drie verschillende isolatieoefeningen voor biceps en geen enkele voor triceps?
In plaats van dit schema proberen aan te passen, zou ik samen met een trainer/coach bekijken welke oefeningen goed bij jou passen en samen een trainingsschema opstellen.

Laatst bewerkt:
@Chase Ben toch niet verplicht een foto te posten of wel? Wat heeft dit met Ondankbare hond te maken.
Voilà daar is de eerste bager al van de vraag steller.

Je loopt te drammen als een klein kind en zegt dat niemand je wilt helpen terwijl je al goed advies hebt gehad van minstens 10 personen.

Laatst bewerkt door een moderator:
moest het advies duidelijk zijn voor een beginner ja dan
maar zet je op negeer chase

Kom eens met wat meer info;
Hoe vaak kun je per week trainen?
Hoe lang heb je over voor een workout?
Hoe ziet je voeding er uit?
2 dagen per week moet je mijn inziens niet te veel van verwachten. 3-4x per week is beter als je resultaat wil.
Ben benieuwd naar bovenstaande antwoorden🤗

waarom willen jullie een beginner niet helpen.
iedereen, maar dan ook iedereen gaat op dit forum geholpen worden, soms zijn er wat meer vragen en doorvragen of een bump nodig, maar er zijn op dit forum nog steeds mensen die het beste met je voor hebben, ik heb ze WEL gezien in dit topic

heb wel sterk de indruk dat jij dit niet wil/kan zien en vooral niet wil horen, je zoekt alleen goedkeuring voor het schema wat je in eerste instantie hier hebt neergezet, duidelijk is ondertussen dat dit geen goed schema is. ( en nee ik ga niet uitleggen waarom )
er is een heleboel nuttige info met je gedeeld, ook in andere topics die je hebt open gezet.
en ja, je kan/mag benchen en squatten, geen enkel probleem.

komt er op neer dat in Uw geval het een goede optie zou zijn dat je een 5x5 of soortgelijk schema gaat volgen, U heeft ook gewoon internet en google dus als links hier gegeven niet werken is het een reeele mogelijkheid dit zelf op te zoeken.
de volledige beschrijving van dit soort programma's staat erbij en het is heel simpel om te doen

ik zou zeggen, ga aan de slag met het advies wat je hier hebt gekregen, gebruik een mooi schema wat je past, kom na een jaartje eens terug en vertel ons wat het je gebracht heeft.
nogmaals, iedereen kan hier hulp vinden, je moet het wel willen zien en horen dat er geholpen wordt.
succes.

iedereen, maar dan ook iedereen gaat op dit forum geholpen worden, soms zijn er wat meer vragen en doorvragen of een bump nodig, maar er zijn op dit forum nog steeds mensen die het beste met je voor hebben, ik heb ze WEL gezien in dit topic

heb wel sterk de indruk dat jij dit niet wil/kan zien en vooral niet wil horen, je zoekt alleen goedkeuring voor het schema wat je in eerste instantie hier hebt neergezet, duidelijk is ondertussen dat dit geen goed schema is. ( en nee ik ga niet uitleggen waarom )
er is een heleboel nuttige info met je gedeeld, ook in andere topics die je hebt open gezet.
en ja, je kan/mag benchen en squatten, geen enkel probleem.

komt er op neer dat in Uw geval het een goede optie zou zijn dat je een 5x5 of soortgelijk schema gaat volgen, U heeft ook gewoon internet en google dus als links hier gegeven niet werken is het een reeele mogelijkheid dit zelf op te zoeken.
de volledige beschrijving van dit soort programma's staat erbij en het is heel simpel om te doen

ik zou zeggen, ga aan de slag met het advies wat je hier hebt gekregen, gebruik een mooi schema wat je past, kom na een jaartje eens terug en vertel ons wat het je gebracht heeft.
nogmaals, iedereen kan hier hulp vinden, je moet het wel willen zien en horen dat er geholpen wordt.
succes.
Mooi verwoord. Niet verkeerd bedoeld maar het schema lijkt ook nergens op. Als hij even de vragen van mij zou beantwoorden kan daarmee een schemaatje uitgekozen kunnen worden uit het subfora bij oefeningen en schema’s

Kom eens met wat meer info;
Hoe vaak kun je per week trainen?
Hoe lang heb je over voor een workout?
Hoe ziet je voeding er uit?
2 dagen per week moet je mijn inziens niet te veel van verwachten. 3-4x per week is beter als je resultaat wil.
Ben benieuwd naar bovenstaande antwoorden🤗
Ga nu 2 x per week.
Zolang het nodig is ga nu tussen 1u30 en 2 u
Eet gezond weinig vet misschien iets te weinig.
Waarom geen ander schema da een 5 x5 schema

wacht nu ook op jullie antwoord.
Ben nog een totale leek in welke oefening voor welke spier?
Dus graag een mooi schemaatje Graag. Al vast bedankt
Ben totaal nog niet mee met het aantal sets per week.
Elke week 12 sets hams, 12 sets quads, 12 sets onderrug, 12 sets bovenrug, 12 sets borst, 12 sets biceps,
4 sets squats, 4 sets legpress, 4 leg extensions, is 12x quads & 8x hams en quads. 8 sets lower back extension, 4 sets deadlift is 12x lower back & 4x hams. Voor de rest red je je wel mee qua oefening keuze als ik dat goed verneem.
Maar hoe deze dan verdelen over de de week?

Hi
Ik ben een totale beginner ook al zit ik hier al 20 j
Dus hoe veel sets en hoe die verdelen over de week als je 2 of 3 x gaat

Doe gewoon wat je wilt of neem een PT. Je doet toch niks met het advies wat hier wordt gegeven.

Gelieve te stoppen met dagelijks nieuwe topics te starten met vragen die al 5x zijn beantwoord in je andere topics. Bvd.

moest het voor een beginner duidelijk zijn dan zou ik stoppen maar is mij totaal niet duidelijk
Wil alles doen met het juiste degelijk uitgelegd advies dat duidelijk is voor een totaal leek

Begin anders hier even mer wat te lezen;

alles gaat uit van 3 x week kan nu maar 2 x per week
dus weet ik nog niet welk programma?
En meeste zijn met losse gewichten geen toestellen

Laatst bewerkt:
alles gaat uit van 3 x week kan nu maar 2 x per week
dus weet ik nog niet welk programma?
En meeste zijn met losse gewichten geen toestellen
Je zult vast meer advies krijgen maar in zou van die twee keer dat je traint dan een goede fullbodytraing doen waarbij je echt tot het naadje gaat. Dan ook strak een voedingsschema, anders gaat je progressie wel tegenvallen🤗

Terug
Naar boven