Fitness Seller

Wat vonden jullie van de zomer??

Peiling Peiling Wat vond je van zomer 2009?

• Totaal stemmers
    101

Massief

Ripped Bodybuilder
Waardering
294
Lengte
1m96
Massa
109kg
Vetpercentage
18%
De zomer zit er voor de meeste toch wel weer op.. Geef eens een cijfer.. En licht hem even toe als je daar zin in hebt..

K vond het wel toch een redelijke zomer ondanks dat hij kort was.. Heb veel gewerkt ( oke doe ik zelf) 8 dagen naar Sunnny beach geweest en meteen daarna begonnen met stage. Maar al met al heb ik me toch ook wel goed vermaakt. Uiteindelijk dus maar 3 weken vakantie gehad.

Jullie?

Dacht herfst, k*t zomer.

7 was niet slecht maar precies die dagen dat ik vrij en in Nederland was was het geen mooi weer :sad:

Gelukkig maar dat ik veel in California geweest ben voor werk dit jaar.

Beter als de winter.

Ik vond hem prima.

Van april tot eind augustus vakantie gehad, maar het weer was echt k*t. Een magere 6.

Ik heb deze zomer voor het eerst op mijn zelf gewoond in Amsterdam dus wat mij betreft was het een dikke 10/10

Te warm. Niet fatsoenlijk kunnen trainen door de hitte.

Ik hoop dat dat broeikaseffect wat sneller gaat. Mag hier wel subtropisch worden van me. Wordt het ook gelijk een stuk minder vochtig. :) Dat vochtige was k*t, de rest was chil. Zo mag het van mij het hele jaar blijven.

Ik zie dat Voorarm een zoon mijns vader en een broeder des bloeds is!

een 8 :)

Mooie vakantie op kreta gehad en nog een lekker actief weekje in de ardennen.

ben blij dat het weer voorbij is...

6je, had er meer van verwacht maar het ging wel.

Goed, nieuwe vriendin en ik ben een stuk coïtusier geworden sinds ik knoflook caps gebruik, ook gestopt met brandnetels roken en veel minder Red and Black Label drink ik ook.

Mag niet klagen dus.

Terug
Naar boven