AndroidHealthClinic

Wat vonden jullie van de zomer??

Peiling Peiling Wat vond je van zomer 2009?

• Totaal stemmers
    101
:cool:De zomer krijgt van mij een 7, lekkere dagen gehad, alleen toch steeds weer afgestraft worden door die klote onweersbuien met daaropvolgend 2 weken lang 'koelereee' dagen en daarna weer 3 dagen zomer. Zo jammer.

Maargoed, daarom pak ik t anders aan en verleng ik de zomer gewoon nog ff.

Volgende maand lekker naar Curacao:rolleyes:

Scriptie was minder.. maar voordeel daarvan is dat je dat elke zonnige dag opzij kan schuiven :) 8 dus!

Ik hoop dat dat broeikaseffect wat sneller gaat. Mag hier wel subtropisch worden van me. Wordt het ook gelijk een stuk minder vochtig. :) Dat vochtige was k*t, de rest was chil. Zo mag het van mij het hele jaar blijven.

Ik zie dat Voorarm een zoon mijns vader en een broeder des bloeds is!

dan moet je dr is een keer vanaf blijven

Perfecte zomer gehad :) Lekker paar festivals bezocht, telkens goed weer gehad. Verder op vakantie geweest naar Bulgarije wat ultiem was, en toen ik terug kwam in Nederland gelijk een hittegolf.
En afgelopen zondag Mystery Land om het lekker af te sluiten!

te kort.. weer was aangenaam had precies de 3 goeie weken vakantie, begin tot eind augustus..

Heerlijk..omdat ik een vast ritme had en echt perfect kon eten en trainen, wat anders is met school.

het was een nare zomer, regen>tewarm>regen>tewarm>tebenauwd>regen>tewarm>tebenauwd

Een 6 omdat ik moest werken. Heb op geen enkele mooie zonnige zomerse dag op het strand kunnen liggen. Kwam niet verder als de na zon in de tuin.

10
3 maanden in Frankrijk gezeten, primaaaaaaaaaaa :thumb:

shit was gruwelijk. 3 weken vakantie en daarvan misschien 3 mindere dagen gehad. het was mij zelfs te lang te warm, werken tijdens die uberhitte sucked aars

Zomer is veel te kort man, hoop dat dat snel veranderd, winter is chill een maandje of 2 maar langer hoeft het van mij niet te duren, al hoewel het ook weer niet te warm hoeft te zijn, maar een wintertje van +- 18 graden lijkt me echt top.

Zomer is veel te kort man, hoop dat dat snel veranderd, winter is chill een maandje of 2 maar langer hoeft het van mij niet te duren, al hoewel het ook weer niet te warm hoeft te zijn, maar een wintertje van +- 18 graden lijkt me echt top.

nee man winter moet sowieso in de - zitten anders heb ik me eckte eckte army jacket for jan with his short achternaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

K*t, want heb er nog geen gehad:thesis moeten indienen en tweede zit.
Ben er vandaag vanaf, dus nu begint mijn vakantie pas!

Mijn zomer is net begonnen.

Een 1, omdat ik een hekel heb aan buitentemperaturen van meer dan 24 graden. Mijn ideale zomer zou er 1 zijn waar het elke dag rond de 20 graden is, maar daarvoor ga ik frissere oorden moeten opzoeken.

Daarentegen heb ik wel een leuke vakantie gehad, maar ik hou gewoon niet van warme temperaturen.

hij krijgt van mij een 7. ik heb 10 weken vakantie gehad maar ben niet naar het buitenland geweest, helaas!

Terug
Naar boven