AndroidHealthClinic

Wat vonden jullie van de zomer??

Peiling Peiling Wat vond je van zomer 2009?

• Totaal stemmers
    101
Te weinig van meegekregen en te weinig getraind(wou eigenlijk deze week alweer beginnen, maar heb keelontsteking GVD) wel mooie vakantie gehad tho.

Best goed eigenlijk, in eerste instantie leek het weer een rukzomer te worden maar al vrij snel werd het een bovengemiddelde zomer. Achteraf gezien alleen wel een paar keer naar het strand kunnen gaan, nu geen strand gezien terwijl ik op loopafstand er vandaan woon.

Mijn zomer was leuk. :) Twee keer op vakantie geweest, mooi weer gehad en hier in NL nog een paar leuke weken gehad. Erg fijn allemaal. Een 8.

Best goed eigenlijk, in eerste instantie leek het weer een rukzomer te worden maar al vrij snel werd het een bovengemiddelde zomer. Achteraf gezien alleen wel een paar keer naar het strand kunnen gaan, nu geen strand gezien terwijl ik op loopafstand er vandaan woon.

Kijkduin is nog best een aardig stukje lopen hoor vanaf waar jij woont ;)

7tje.
ben er op zich tevreden over, maar het had wat stabieler mogen zijn.

9: Super zomer gehad. Heel veel op stap gegaan, goeie tijden met m'n kameraden gehad. Lekker geld verdiend met m'n superchill vakantiewerk (2000). Had alleen iets beter mijn trainingen erin moeten plannen. Als dat was gelukt, kreeg deze zomer een 9,5!

7/10

mwaaa, 6,5 dan

Toen mijn vakantie was afgelopen werd het pas lekker weer:mad::p

Ik geef een vette 4,

Had maar 2weken vakantie..

Zomer ?

super veel festivals gepakt en het was steeds topweer zelfs mysteryland viel het weer mee, alleen op het einde regen maarja.
8+ zeker vergeleken met de laatste jaren.

een 8!

Voor Nederlands doen, hebben we een goede zomer gehad qua weer.
En dat komt goed uit als je 2,5 maand vakantie hebt.

Terug
Naar boven