XXL Nutrition

Wat voor cardiotraining doen tijdens de rustdagen met cutten?

Jaryzz

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
25%
Ik had zelf zoiets dat ik 3x in de week op rustdagen 30 minuten doe lopen met 5% de band omhoog op lege maag.

Hebben jullie misschien tips wat ik aan de cardiotraining zou kunnen verbeteren of juist een hele andere training volg?

of 30min hardlopen direct na het ontwaken; dus voor het ontbijt!

Cut je voor vetverlies? Je hoeft geen cardio te doen, groter calorie deficit is meer dan genoeg.
Ofcourse, als je minder eten wel mentaal aan kan, jou keuze.

Ik heb niet zo'n beste conditie, hoe zou ik hiermee kunnen beginnen te trainen?

Begin met stevig wandelen.

en dan later eventueel af en toe een stukje joggen en dan weer wandelen net zolang totdat je niet meer hoeft te wandelen tussen het rennen door ...

Cut je voor vetverlies? Je hoeft geen cardio te doen, groter calorie deficit is meer dan genoeg.
Ofcourse, als je minder eten wel mentaal aan kan, jou keuze.

Ik eet liever meer en dan een beetje cardio erbij (love food <3). Mooi meegenomen is dat het je conditie in orde houdt (y)

Ik eet liever meer en dan een beetje cardio erbij (love food <3). Mooi meegenomen is dat het je conditie in orde houdt (y)

dat is inderdaad beter dan minder eten en geen cardio doen. een goede conditie draagt tevens bij aan betere doorbloeding wat weer een positief effect voor je kracht programma is

win win

dat is inderdaad beter dan minder eten en geen cardio doen. een goede conditie draagt tevens bij aan betere doorbloeding wat weer een positief effect voor je kracht programma is

win win

Jep, mee eens! In de bulk doe ik overigens niet of nauwelijks cardio (in de winter meestal)

Terug
Naar boven