- Waardering
- 7.449
Doneer m anders aan de varIk had je wel een like gegeven voor het grapje, wat moet ik hier nu mee

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doneer m anders aan de varIk had je wel een like gegeven voor het grapje, wat moet ik hier nu mee

Goed, ik haal hem weg, wat jij wilt
Ik vind je niet meer leukDit vergeet ik niet!Goed, ik haal hem weg, wat jij wiltIk vind je niet meer leuk
Middelbaar onderwijs LE/LD vanaf schaal 9/10 (max schaal is 12). Management zoals conrector bv, of docent die ook werkgroepen leidt etc.Leraar bovenbouw middelbaar met 30 jaar ervaring rond 45k euro per jaar is niet meer?Dacht vroeger eens zo een lijstje gelezen te hebben wat docenten verdienen. Is wel al ff terug. Was in guldentijd zaten ze dicht tegen de ton aan.
Wat ga je doen?Soon.
Ben bezig met een start-up, en je weet hoe dat gaat met start-ups in de IT. Over een paar jaar is mijn start-up ook het onderwerp bij Zondag met Lubach.
Een social media-platform beginnen.
Gedreven leerkrachten als jij hebben we nodig en die moeten goed betaald worden, maar ik heb het idee dat jij niet de gemiddelde leerkracht vertegenwoordigd en dat een groot deel van je collega's er beduidend minder tijd en energie insteken. Hoe ziet jouw arbeidsovereenkomst er uit, heb je een contract voor 25 lesuren en hoort daar een vastgestelde factor extra uren bij? En aan hoeveel uur boven de 25 wekelijkse lesuren zou je genoeg hebben als je de kantjes er vanaf loopt?
Hoe kijk jij tegen de kwestie aan dat leraren nu staken voor hoger loon. Niet dat ik het ze niet gun, maar wat veranderd een hoger loon aan de hoge werkdruk, zou dat extra geld niet beter kunnen gaan naar meer leerkrachten zodat de werkdruk kan worden verminderd?
@tymboo: misschien dat ik eroverheen gelezen heb, maar welk vak doceer je? Ben benieuwd.
Wat is het salaris ongeveer hier met al die imposante jobs?
Raak nieuwsgierig wat werken nou precies opbrengt

2750 bruto / 2000 netto als allround ICT in een zorg organisatie.
- 36 uur per week (om de week een dag extra vrij)
- Reistijd van ongeveer 15 a 20 minuten deur tot deur
- Keuken met magnetron en mag m'n maaltijdjes opwarmen wanneer ik wil
- Heel veel vrijheid qua uren opnemen en verlof etc
- Zeer nette pensioenregeling
- Eindejaarsuitkering van bijna een volledig maandsalaris
Ik zit hier wel prima![]()
HBO Bedrijfskundige Informatica en HBO Communications and Multimedia Design; werk als Coördinator Functioneel Beheer binnen de Rijksoverheid. Ik verander om de 5 a 8 jaar van baan...vind ik leuk en probeer zo breed mogelijk inzetbaar te zijn, binnen verschillende disciplines...
Speciaal voor jou:mooie lijst ,ik mis alleen de voorgedraaide jointjes in de kantine
gr Viezert

pooier en in slechte tijden parttime inbreker en drugsdealer,
grote voorkeur voor zielige afhankelijke troela's uit Roemenië en Bulgarije
die ik op slinkse wijze naar Nederland heb gelokt voor een baan als fotomodel,
ze staan uiteindelijk wel in de picture maar dan achter een raam,gehehehe
opleiding Universiteit van de straat en 2 jaar I.T.O ,Cum Laude geslaagd op A niveau,
mezelf verder ontwikkeld door middel van diverse taakstraffen en de nodige jaren in de gevangenis