ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Waar is hij eigenlijk? Heb al een tijdje niets meer van hem vernomen. Zit hij vast?![]()
Hij is er wel maar on the low. Popo leest mee.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar is hij eigenlijk? Heb al een tijdje niets meer van hem vernomen. Zit hij vast?![]()
Heb je ook banen gehad in communicatie en multimedia design?

Heb je het weer gezien, hij is aan het "sniperen".Waar is hij eigenlijk? Heb al een tijdje niets meer van hem vernomen. Zit hij vast?![]()
Major throwback
Dat lijkt me wel leuk om zo te werken, lekker forever alone en geen collega's erbij die elke ochtend zelfde verhaal vertellen of wat we gisteren allemaal op tv hebben gezien
Af en toe collega’s om me heen vind ik níet erg, maar regelmatig alleen werken vind ik heerlijk.
Ik moet even wat rechtzetten, af en toe bepaalde collega’s om me heen vind ik níet erg.
Hij is bang dat hij een kort lontje heeft door zijn cut.

Ja voor je het weet probeer je een raam in te slaan.![]()
Verdorie wat zou het nu leuk zijn om Steks te vernederen voor geld.
Daar ben jij een beetje te veel een ja-knikkertje voor.
Nu snap ik hoe ik opeens de laatste 100 mB van m'n databundel er doorheen had gejaagd in nog geen 5 minuten. Deze kutgif is 74 mBWhat it feels like working for a start up
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Helemaal mee eens. Soms is het heerlijk als het rustig is op kantoor of ik alleen op zakenreis moet of een dagje thuis werk. Maar toch moet ik er niet aan denken om altijd maar alleen te merken, dan heb ik buiten de sportschool om helemaal geen sociaal leven meer. Of doel jij op vrouwelijke collega's?Ik moet even wat rechtzetten, af en toe bepaalde collega’s om me heen vind ik níet erg.
Waarom heb je dat laatste stuk nu weggedaan? Dat was net de essentie.Helemaal mee eens. Soms is het heerlijk als het rustig is op kantoor of ik alleen op zakenreis moet of een dagje thuis werk. Maar toch moet ik er niet aan denken om altijd maar alleen te merken, dan heb ik buiten de sportschool om helemaal geen sociaal leven meer. Of doel jij op vrouwelijke collega's?