Fitness Seller

Wat waren jou bodybuilding rookie fouten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ooit 6x in de week 2 uur getraind. En dat met een 2 daagse split. Elke training mega moe, en maar niet groeien.......

Te weinig eten voornamelijk. Ik herinner me nog de dagen: koffie, bier, sigaretten en coke. Efkes 20 kilo verloren in een halfjaar:roflol:

voeding en trainen

als ik zo terug kijk op de afgelopen jaren, krijg ik echt zo'n gevoel van: "daar had ik veel meer uit kunnen halen" wat eigenlijk best triest is:o

Te vaak dezelfde spieren op 1 weekje doen.
Uiteraard ook de voeding .. het heeft meer als een jaar geduurd eer ik genoeg at om eigenlijk echt bij te komen :rolleyes:

-Teveel koolhydraten eten in verhouding met eiwitten. Ik veels te weinig eiwitten. Ik dacht 1 proteineshake op een dag is genoeg. Maar ik at wel 18 boterhammen met beleg zoals vette kaas, filet american etc :S

-Vaak benentraining en schoudertraining overslaan (ik combineerde die in 1 dag)

-Ongezond eten.. veel uitgaan etc etc

-Veel oefeningen fout doen en daardoor blessures oplopen

en nog veeeeel meer :D

Trainen voor ik DBB kende

ik volgde het advies van ryu :sad:

:P :jk:

Bankdrukken bij de plaatselijke woonboulevard

Na het dippen Cup a soup nemen

Calf raises midden op een boerderij doen

Magnesiumpoeder innemen voor betere grip

Advies opvolgen van ''Sieb''

Niet dat ik al zo lang train , maar toen ik net begon met fitnessen pakte ik zowiezo alleen maar machines en dan bijvoorbeeld 3 setjes van 10 en dan een aantal andere machines , en dan weer opnieuw beginnen met dezelfde machines? en dat meestal 2 of 3 keer. Beetje raar nietwaar???
haha :D

In het begin trainde ik veel, split nooit altijd hetzelfde maar ik at twee keer per dag en dan nog niet zoveel. Ontbijt was voor mij nutteloos (nu sterf ik als ik uur wakker ben en nog niet gegeten heb). Toen ik eindelijk doorhad dat je veel moest eten at ik na men training bijna altijd frieten, dronk veel cola (nu nog wel cola maar het zou niet mogen :)) Benen heb ik altijd wel getraind, zo'n breezah was ik nu ook niet :D

Mijn grootste fout is dat ik supps kocht zonder goede voeding. Veel geld aan verknoeid.

mmm hebbe jullie ff???

1) Veeeeel te lang gewoon maar wat aankloten, zonder dat ik echt wist wat ik aan het doen was

2) Slechte sportschool waar ze te weinig materiaal hadden en waar ik Celine Dion luisterde tijdens het bankdrukken

3) Raad gevraagd bij een instructeur die GEEN verstand had van verschillende manieren van trainen behalve revalidatie

4) slechte regelmaat d'r in houden voor de eerste paar maanden (3 weken niet en dan opeens 3 dagen achter mekaar bijvoorbeeld)

5) Te lang op machines gezeten

6) Een sportschool uitzoeken zonder leuke fitness babes waar je af en toe ff afleiding kon zoeken :( ???

Ik zat vrijdag potverdomme naar Jantje ****ing Smit te luisteren tijdens db drukken :(

begonnen met trainen resultaat verslaafd en zowat alles fout gedaan wat maar kan gaat nu wel iets beter

Tja fout...ik weet het niet. Maar hier lees ik dat je het beste elke spiergroep 1 keer pw doet. In de sportschool zegt de instructeur elke keer dat je komt alles pakken en dan max 2 oefening per spiergroep.
Ik weet het dus ook niet meer :D

-Benen niet trainen "want een bokser heeft dat niet nodig"
-ALLES eten in de bulk "want ecto's worden toch nooit vet"
-Tot op vandaag nog steeds geen deadlifts durven doen vanwege een prehistorische onderrugblessure

- slecht en te weinig eten
- te lang trainen op een dag
- te weinig rusten
- geen benen en biceps getraind

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven