Dat is dus gelijk de oplossing.als ik daarvoor een paar honderd euro meer belasting moet betalen p/j heb ik 't er zo voor over, maar dat zal natuurlijk niet voor iedereen gelden.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is dus gelijk de oplossing.als ik daarvoor een paar honderd euro meer belasting moet betalen p/j heb ik 't er zo voor over, maar dat zal natuurlijk niet voor iedereen gelden.

Willen we meer of minder files? MINDER! MINDER!

I have a dream.Nee, autorijden duurder maken. Of alleen de witte man het privilege geven, dat kan ook.
Autorijden duurder maken is kut, tenzij mijn werkgever mij dat compenseert, maar de reiskostenvergoeding dekt nu al niet te kosten. Ik zeg meer asfalt.Nee, autorijden duurder maken. Of alleen de witte man het privilege geven, dat kan ook.
Goed punt, maar daar heb je alleen op zondag last van.
Minder drugs en alcohol controles.Laten we beginnen om vrouwen het recht op autorijden te ontnemen. Daarna iedereen van 75+.
Ik heb er dagelijks last van, 60 a 70 rijden waar je 80 mag doet mijn bloed kokenGoed punt, maar daar heb je alleen op zondag last van.

Over dat er op die kut-A27 altijd file staat. Vandaag duurde Utrecht-Breda 2 uur en pas de laatste 5 minuten kon ik echt doorrijden; gelukkig reis ik niet dagelijks. Maar ff vergeten dat jij in Limburg woont, daar kennen ze het fileprobleem niet (of althans, minder).
Het wordt tijd dat er eens iets aan het fileprobleem wordt gedaan; als ik daarvoor een paar honderd euro meer belasting moet betalen p/j heb ik 't er zo voor over, maar dat zal natuurlijk niet voor iedereen gelden. Treinen is voor mij geen optie.
Ja oké, ik rij liever file in een auto met wat meer pit als een slome. Hoef je minder te werken. Sowieso gaat het een automaat worden. Ik sta overigens dagelijks in de file als ik met de auto ga.
Als ik je ooit zie voorbij rijden tik ik je van je motor af met de voorkant van me auto
Rollende kabouter
Elkaar meer de ruimte geven zou ook een hoop file schelen. Te dicht op elkaar leidt tot onnodig remmen en dat veroorzaakt een reactie die telkens een stukje vertraging oplevert totdat eentje stilstaat enz. En langzamer rijden vergroot juist doorstroming wat minder files betekent, volgens allerlei deskundigen. Toen ik het las klonk het enigszins plausibel maar het gaat tegen onze logica in.Of sneller gaan rijden zodat we sneller van de snelweg af zijn.
Hah!![]()
Dit soort gedrag leidt niet tot minder verschillen maar juist meer wat weer een bijdrage levert aan minder doorstroming. Idealiter zijn de verschillen zo klein mogelijk op de weg tussen alle gebruikers. Er zou sprake zijn van een snelheid waarbij dit het best bereikt kan worden, deze ligt ergens tussen 90 en 100 km/u.Ik heb een hekel aan figuren die ritsers er niet door laten. Vind dat zo kinderachtig.