Fitness Seller

Wat wil jij graag in de Body En Fitshop Weekaanbieding? Laat je mening horen op Facebook! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

B&F

Gargantuan Beast
10.000 berichten
Waardering
704
Beste leden van Dutchbodybuilding.com,

Bij Body En Fitshop.nl zijn wij sinds kort beginnen met een geheel eigen facebook pagina. Op deze pagina zullen wij veel unieke aanbiedingen posten, welke speciaal voor de volgers worden gemaakt.

Vaak horen wij dat men graag invloed wil hebben op de weekaanbiedingen. Nu hebben wij besloten om hier een aparte post voor aan te maken waarin wij luisteren naar jouw mening!

Meld je nu aan! :)

Facebook Body En Fitshop - Klik hier!

-Leon

Whey Perfection

Heb geen facebook...

Maar wat Dennisik zegt: Whey perfection

:D:D

Whey Perfection

eeeh,whey perfection :D

Heb ook geen facebook. Maar iig GEEN whey perfection. Is al goedkoop zat doe dan maar Animal pak.

Ik wil graag de Titan-Repen in de aanbieding ( en weer terug in het assortiment ) en de PAM-spray terug! Ik ben voor premium eiwit-repen in de aanbieding ( ow-yeah bars, TITAN REPEN (A), Syntha-6 bars ) , de whey perfection is al goedkoop genoeg gasten :)

enja weet dat dit geen facebook is maar heb geen facebook-account wel een DBB account :)

Heb ook geen facebook. Maar iig GEEN whey perfection. Is al goedkoop zat doe dan maar Animal pak.

Ik wil graag de Titan-Repen in de aanbieding ( en weer terug in het assortiment ) en de PAM-spray terug! Ik ben voor premium eiwit-repen in de aanbieding ( ow-yeah bars, TITAN REPEN (A), Syntha-6 bars ) , de whey perfection is al goedkoop genoeg gasten :)

enja weet dat dit geen facebook is maar heb geen facebook-account wel een DBB account :)
Ze vragen toch wat jullie in de aanbieding willen zien. Niet welke user de grootste billenlikker is van Body en Fitshop.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: B&F
haha, zijn er nog mensen zonder facebook.

Whey perfection natuurlijk! :p

Whey Perfection! :D

Whey perfection of andere basis supplementen :)

isolaat perfection, lean gain, agmatine, hgh up (veel te duur anders dus zou wel nice zijn in de weekaanbieding)

Whey perfection!

Whey perfection please! :)

Miscellar casseine perfection.

Variety sachets van isolaat perfection & micellar casein perfection.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven