MuscleMeat

Wat wil jij graag in de Body En Fitshop Weekaanbieding? Laat je mening horen op Facebook! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
omdat jullie het vragen:
met_RX multivitamine en weightgainer (SIZE UP)
of de whey isolaat van B&F want die koop ik elke maand ofzo

Smaak verwijst meestal naar poeder Skinnie ;) Nou kan ik me voorstellen dat jij op je capsules zuigt, maar dat is niet de bedoeling kerel :P

Haha domme domme papanilala :)

die baked protein bars of andere proteine repen met weinig suiker en hoog eiwit ;)

• Topic Starter Topic Starter
had je al een prijs hiervoor?

De prijs voor de Micro BCAA zal helaas wel iets omhoog gaan. Hou rekening met 22.90 per 500 gram. :)

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 10:36 ----------

die baked protein bars of andere proteine repen met weinig suiker en hoog eiwit ;)

Nemen we ook mee:)

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 10:37 ----------

omdat jullie het vragen:
met_RX multivitamine en weightgainer (SIZE UP)
of de whey isolaat van B&F want die koop ik elke maand ofzo

Ok, thanks.:)

Als we het toch over BCAA's hebben: Magic EAA :)

mesomorph mag ook wel eens in de aanbieding komen :D

• Topic Starter Topic Starter
Gaat jullie gewone BCAA poeder ook terugkomen? Weet niet meer hoe dat spul heette, maar het kostte geloof ik 17-18 euro per 500 gram. Niet micronized dan wel.

De gewone BCAA komt voorlopig niet terug helaas. Die is nu bijna net zo duur als de Micro en heeft dan weinig meerwaarde.:)

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 16:56 ----------

mesomorph mag ook wel eens in de aanbieding komen :D

Mesomorph kunnen we helaas niet erg scherp inkopen om het voorzichtig uit te drukken:cool: Wel een goed product.

vitargo van vitargo zelf! super productje en werkt zoals het moet! smaakt ook erg lekker en komt amper ergens in de aanbieding :)

een testo-booster; nt-1, universal of dergelijke ook solid ofzo & een bekend pre-workout supplement

OF

een speciaal combi-pakket maken!!!

Isolaat perfection in de aanbieding please! Dan kan je op een grote bestelling verwachten, daar wordt je eng van!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven