Bakie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil graag de Titan-Repen in de aanbieding ( en weer terug in het assortiment ) en de PAM-spray terug! Ik ben voor premium eiwit-repen in de aanbieding ( ow-yeah bars, TITAN REPEN (A), Syntha-6 bars ) , de whey perfection is al goedkoop genoeg gasten
enja weet dat dit geen facebook is maar heb geen facebook-account wel een DBB account![]()

titan bars ftw dan !Inderdaad, Whey of Proteine repen zoals al vaker gezegd![]()

zou me redelijk k*t voelen als er nou op eens whey perfection in de aanbieding kwam, maar ik gun het me mede bodybuilders wel![]()
Zou eigelijk sponsorgeld moeten vragen van bodyenfitshop... Net een foto geplaats van me nieuwe bestelling op facebook. Gelijk 10 man die ook ff een bestelling gingen plaatsen hahahhahaa

mee eensIsolaat perfection zou ideaal zijn in de weekaanbieding, ben weer aan een nieuwe bestelling toe![]()

een leuk combi pakket van omega's, vitamines en glucosamine van now foods ofzo.
B&F heeft al zo vaak herhaald dat er weinig marge op de whey perfection staat... Dat gaat dus niet gebeuren, anders hadden ze het wel bij nieuwjaar gedaan.
B&F heeft al zo vaak herhaald dat er weinig marge op de whey perfection staat... Dat gaat dus niet gebeuren, anders hadden ze het wel bij nieuwjaar gedaan.
Het is volgens mij gewoon beter dat B&F gaat beginnen met het aanbieden van bulk verpakkingen. Waar de grote inkoper dan profijt uithaalt. Is dat eventueel mogelijk?
Ook misschien bij de isolaat om de naturel goedkoper te maken?
kan dat nu helaas echt niet. Hoe graag ik ook zou willen, zelfs bulk zou het niet goedkoper maken momenteel.Agmatine, beta-alanine, l-leucine (powder). Allemaal uit eigen keuken uiteraard!

+1 zou idd wel mogen ookAgmatine, beta-alanine, l-leucine (powder). Allemaal uit eigen keuken uiteraard!