MuscleMeat

Wat wil jij graag in de Body En Fitshop Weekaanbieding? Laat je mening horen op Facebook! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whey Perfection :D

Ik wil graag de Titan-Repen in de aanbieding ( en weer terug in het assortiment ) en de PAM-spray terug! Ik ben voor premium eiwit-repen in de aanbieding ( ow-yeah bars, TITAN REPEN (A), Syntha-6 bars ) , de whey perfection is al goedkoop genoeg gasten :)

enja weet dat dit geen facebook is maar heb geen facebook-account wel een DBB account :)

Van mij mogen die bars ook wel in de aanbieding :)

Een leuk combi pakket van omega's, vitamines en glucosamine van Now Foods ofzo.

whey perfection

zou me redelijk k*t voelen als er nou op eens whey perfection in de aanbieding kwam, maar ik gun het me mede bodybuilders wel:p
Zou eigelijk sponsorgeld moeten vragen van bodyenfitshop... Net een foto geplaats van me nieuwe bestelling op facebook. Gelijk 10 man die ook ff een bestelling gingen plaatsen hahahhahaa

wey perfection of lean gainer

Inderdaad, Whey of Proteine repen zoals al vaker gezegd:D

• Topic Starter Topic Starter
zou me redelijk k*t voelen als er nou op eens whey perfection in de aanbieding kwam, maar ik gun het me mede bodybuilders wel:p
Zou eigelijk sponsorgeld moeten vragen van bodyenfitshop... Net een foto geplaats van me nieuwe bestelling op facebook. Gelijk 10 man die ook ff een bestelling gingen plaatsen hahahhahaa

Je mag het ook op onze facebook plaatsen hoor! Altijd leuk. :)

-Leon

Lean gain, whey perfection of de gewone 500gram BCAA's van jullie huismerk (niet de micronized) ;)

Isolaat perfection zou ideaal zijn in de weekaanbieding, ben weer aan een nieuwe bestelling toe :D

B&F heeft al zo vaak herhaald dat er weinig marge op de whey perfection staat... Dat gaat dus niet gebeuren, anders hadden ze het wel bij nieuwjaar gedaan.

Het is volgens mij gewoon beter dat B&F gaat beginnen met het aanbieden van bulk verpakkingen. Waar de grote inkoper dan profijt uithaalt. Is dat eventueel mogelijk?

Ook misschien bij de isolaat om de naturel goedkoper te maken?

B&F heeft al zo vaak herhaald dat er weinig marge op de whey perfection staat... Dat gaat dus niet gebeuren, anders hadden ze het wel bij nieuwjaar gedaan.

Marge zegt ook niet alles, tuurlijk het is een belangrijk feit waaraan je waarde hecht. Werk zelf in een winkel, wat kwa omzet ongetwijfeld 10x zo groot zal zijn. Ik weet vrij goed hoe het in elkaar zit, marge is belangrijk maar zegt lang niet alles.

Buiten dat is die discussie voor Body en Fitshop zelf, je kan uiteraard zulke antwoorden verwachten als je zo'n vraag stelt.

Agmatine, beta-alanine, l-leucine (powder). Allemaal uit eigen keuken uiteraard!

• Topic Starter Topic Starter

Het is volgens mij gewoon beter dat B&F gaat beginnen met het aanbieden van bulk verpakkingen. Waar de grote inkoper dan profijt uithaalt. Is dat eventueel mogelijk?

Ook misschien bij de isolaat om de naturel goedkoper te maken?

De marges zijn inderdaad het grote probleem momenteel bij Whey Proteine. Daar heeft elk bedrijf mee te maken. En daar we al hele lage vaste prijzen hebben:cool: kan dat nu helaas echt niet. Hoe graag ik ook zou willen, zelfs bulk zou het niet goedkoper maken momenteel.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 08:32 ----------

Agmatine, beta-alanine, l-leucine (powder). Allemaal uit eigen keuken uiteraard!

Nemen we mee.:)

waarom iedereen de whey??? vind al goedkoop zat.
Doe dan de bcaa's van eigen merk ofzo..

whey perfection:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven