XXL Nutrition

Wat zijn jou doelen voor het jaar 2010?

Wij gaan hier nogal wat beesten hebben volgend jaar. :D
Iedereen sowieso +600 totaal.

2% vet verliezen in de zomermaanden juni-aug
Terug naar mijn bestresultaat benchpress 1 rpm van 180kg of beter.

Tegenwoordig is 600 niet meer zoveel hoor. Wil je in de top mee draaien zul je toch echt al gauw 750+ moeten hebben. 300+ kg squat/deadlift en je zit al op de 600 wedstrijd niveau :P

Heb me eigen doelstelling al bijgeschaafd om ooit 800+ te hebben totaal. 300 squat, 320deads, 180kg bench. Ik haat benchen dus dat hoeft niet hoog.

Laatst bewerkt:
225 squat, 260-270 deadlift, 140 bench RAW @ -90. en misschien nog een sm wedstrijdje mee draaien en hoog eindigen. pl wedstrijdje ook wellicht. en misschien toch maar is een keer men oh omhoog werken

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Tegenwoordig is 600 niet meer zoveel hoor. Wil je in de top mee draaien zul je toch echt al gauw 750+ moeten hebben. 300+ kg squat/deadlift en je zit al op de 600 wedstrijd niveau :P

Heb me eigen doelstelling al bijgeschaafd om ooit 800+ te hebben totaal. 300 squat, 320deads, 180kg bench. Ik haat benchen dus dat hoeft niet hoog.

das misschien wat kort door de bocht....

raw/geared en gewichtsklasses moet je natuurlijk ook meenemen in dit verhaal.

Kniebuigen: 180 kg
Bankdrukken: 130 kg
Doodtillen: 200 kg
MP: 80 kg

@ -90 kg. kom sowieso heel moeizaam aan, dan moet ik me echt de t*ring, pl**ris vreten.

doelen zijn toch niet zo heeeel hoog gegrepen denk ik. maar boven alles: wel heel blijven

Raw/Geared maakt inderdaad veel uit.
Qua gewichtsklasses ga ik altijd van de zwaarste uit. Alles er onder neem ik persoonlijk niet serieus omdat ik mezelf niet kan vergelijken met hun.

Raw/Geared maakt inderdaad veel uit.
Qua gewichtsklasses ga ik altijd van de zwaarste uit. Alles er onder neem ik persoonlijk niet serieus omdat ik mezelf niet kan vergelijken met hun.

tjah in superheavyweights hoef je inderdaad niet aan te komen met 750 total.

225 squat, 260-270 deadlift, 140 bench RAW @ -90. en misschien nog een sm wedstrijdje mee draaien en hoog eindigen. pl wedstrijdje ook wellicht. en misschien toch maar is een keer men oh omhoog werken

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Dat wordt wel zwaar zeg! Al een schema bedacht? Of 4x Coan Philippe :p

Amai ! Aan de ambities te zien zal dit forum in 2010 (in tegenstelling tot de afgelopen jaren) bomvol zitten met zeeeeer sterke mensen !

en anders het jaar er na wel :P

Blessures zijn mijn vijanden in 2010 en doe maar 10kg massa erbij.

250dl en 150bp, squat doe ik rustig aan ivm mn knien.

vooraleerst blessure vrij blijven!:mad:
stats voor ncc(daarna zal ik nog weinig tijd hebben om te trainen)
sq:ben ik voorzichtig mee 120kg
bp:120kg
dl:200kg
ohp:85kg
farmers:2x100kg(15m ofzo)
tire flippen zonder er onder te geraken:D
top 10 ncc(mss te hoog gerepen maar kunnen maar proberen:)
nog wat kermis wedstrijdjes.(oudenaarde,liedekerke?)
-100kg blijven

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

250dl en 150bp, squat doe ik rustig aan ivm mn knien.
ook miserie gehad?:(

vooraleerst blessure vrij blijven!:mad:
stats voor ncc(daarna zal ik nog weinig tijd hebben om te trainen)
sq:ben ik voorzichtig mee 120kg
bp:120kg
dl:200kg
ohp:85kg
farmers:2x100kg(15m ofzo)
tire flippen zonder er onder te geraken:D
top 10 ncc(mss te hoog gerepen maar kunnen maar proberen:)
nog wat kermis wedstrijdjes.(oudenaarde,liedekerke?)
-100kg blijven

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

ook miserie gehad?:(

Ja, nogsteeds wel een beetje. Vandaag voor de 2e keer gesquat en heb weer 90x10 gedaan maja, das niks natuurlijk. Blijf het rustig aan doen, hoeft niet boven de 150 te komen. Ook dl weer op gepakt en begonnen met 170, volgende keer 180 enzovoort. is al een keer 210 geweest.

Verschrikkelijke die blessures.

Succes met je doelen man, en iedereen trouwens!!

Terug
Naar boven