- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ik ook aan het denken, allemaal toekomstige pro-lifters bij IPFWij gaan hier nogal wat beesten hebben volgend jaar.
Iedereen sowieso +600 totaal.

Tegenwoordig is 600 niet meer zoveel hoor. Wil je in de top mee draaien zul je toch echt al gauw 750+ moeten hebben. 300+ kg squat/deadlift en je zit al op de 600 wedstrijd niveau
Heb me eigen doelstelling al bijgeschaafd om ooit 800+ te hebben totaal. 300 squat, 320deads, 180kg bench. Ik haat benchen dus dat hoeft niet hoog.
Snatch: 138 kg
Clean & Jerk: 167 kg
aan een BW van ongeveer 90 kg
das misschien wat kort door de bocht....
raw/geared en gewichtsklasses moet je natuurlijk ook meenemen in dit verhaal.
pro powerlifters? bestaan die eigenlijk? ik denk niet dat je je brood daarmee kan verdienen neem ik aan?Was ik ook aan het denken, allemaal toekomstige pro-lifters bij IPF![]()

Raw/Geared maakt inderdaad veel uit.
Qua gewichtsklasses ga ik altijd van de zwaarste uit. Alles er onder neem ik persoonlijk niet serieus omdat ik mezelf niet kan vergelijken met hun.
225 squat, 260-270 deadlift, 140 bench RAW @ -90. en misschien nog een sm wedstrijdje mee draaien en hoog eindigen. pl wedstrijdje ook wellicht. en misschien toch maar is een keer men oh omhoog werken
---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------
das misschien wat kort door de bocht....
raw/geared en gewichtsklasses moet je natuurlijk ook meenemen in dit verhaal.

2010 wordt het jaar van ons allemaalAmai ! Aan de ambities te zien zal dit forum in 2010 (in tegenstelling tot de afgelopen jaren) bomvol zitten met zeeeeer sterke mensen !
jwzDat wordt wel zwaar zeg! Al een schema bedacht? Of 4x Coan Philippe![]()

ook miserie gehad?250dl en 150bp, squat doe ik rustig aan ivm mn knien.

Amai ! Aan de ambities te zien zal dit forum in 2010 (in tegenstelling tot de afgelopen jaren) bomvol zitten met zeeeeer sterke mensen !
vooraleerst blessure vrij blijven!
stats voor ncc(daarna zal ik nog weinig tijd hebben om te trainen)
sq:ben ik voorzichtig mee 120kg
bp:120kg
dl:200kg
ohp:85kg
farmers:2x100kg(15m ofzo)
tire flippen zonder er onder te geraken
top 10 ncc(mss te hoog gerepen maar kunnen maar proberen
nog wat kermis wedstrijdjes.(oudenaarde,liedekerke?)
-100kg blijven
---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------
ook miserie gehad?![]()