Fitness Seller

Wat zijn jullie dagelijkse irritaties?

Bezoekers in dit topic

Vrouwen, en dan vooral hun "logica"..
 
Werkelijk alles...
 
Bump omdat er nu geen algemeen irritatie topic loopt (wat me irriteert).

- mensen die je aanspreken met 'jongen' terwijl je over de dertig bent en met 'meneer' aangesproken wenst te worden. Extra irritant omdat je er ook niet op kan reageren (kom je gelijk arrogant over ofzo).
 
Bump omdat er nu geen algemeen irritatie topic loopt (wat me irriteert).

- mensen die je aanspreken met 'jongen' terwijl je over de dertig bent en met 'meneer' aangesproken wenst te worden. Extra irritant omdat je er ook niet op kan reageren (kom je gelijk arrogant over ofzo).

Ah jongetje toch :kiss:


m'n vaders manier van eten.. met lepel eten zo vol mogelijk helft valt ernaast en nauwelijks kauwen :(
Onder het eten moet hij altijd nieuws kijken, mag niet gepraat worden.

Verder irriteer ik me aan mensen die overduidelijk de aandacht vragen.. (ook op facebook enzo)
 
Toch een compliment big T, betekent dat je er jong uitziet :D
 
dit word suwardis lievelings topic:D
 
Ik zat gister nog te denken aan zo'n topic! Nav de ggd die energydrinkjes uit de super wilt hebben. Dus OT: De compelete domheid, kortzichtigheid van mensen en dat dat dan op het nieuws komt en mijn tijd zit te verspillen.
 
Vrouwen die een liter parfum op hebben in de bus/trein/collegezaal.
 
bejaarden die er een uur voor nodig hebben om te betalen in de supermarkt terwijl ik haast heb.
 
Godverse tyfusprinters die het NOOIT doen bij mij. Heb eind vorig jaar mn printer opgepakt, raam open en hem eruit geflikkerd. Gaf een heerlijke klap en voelde zo goed.

En mensen die niet opschieten in het verkeer. Als je 80 mag betekent dat niet dat je er vanaf het stoplicht 4 minuten over moet doen om die snelheid te bereiken. Of remmen als ze de drempel op moeten EN remmen als ze er weer af gaan. Tis gvd geen skischans ofzo. Planken met die zooi!


OOJA en dikke mensen, in welke context dan ook!
 
Laatst bewerkt:
Godverse tyfusprinters die het NOOIT doen bij mij. Heb eind vorig jaar mn printer opgepakt, raam open en hem eruit geflikkerd. Gaf een heerlijke klap en voelde zo goed.

En mensen die niet opschieten in het verkeer. Als je 80 mag betekent dat niet dat je er vanaf het stoplicht 4 minuten over moet doen om die snelheid te bereiken. Of remmen als ze de drempel op moeten EN remmen als ze er weer af gaan. Tis gvd geen skischans ofzo. Planken met die zooi!


OOJA en dikke mensen, in welke context dan ook!

Jij bent dus altijd diegene die lekker met zijn bumper over de grond schraapt :)
 
Nee ik rij als een echte vent, zonder gebruik te maken van de rem bij dit soort dingen. Ik anticipeer op de drempel, schakel terug en rem af op de motor. Ik zorg dat ik iedere keer met een perfecte snelheid op dat ding kom.

Heb trouwens een gti met stugge vering dus dat helpt ook.
 
Nee ik rij als een echte vent, zonder gebruik te maken van de rem bij dit soort dingen. Ik anticipeer op de drempel, schakel terug en rem af op de motor. Ik zorg dat ik iedere keer met een perfecte snelheid op dat ding kom.

Heb trouwens een gti met stugge vering dus dat helpt ook.

Zo kan het ook :p
GTI he, wat voor auto rij je? :)

Just curious
 
K*tboxen van de comp die steeds piepen omdat mijn tel in de buurt ligt.

Stront irritant
 
K*tboxen van de comp die steeds piepen omdat mijn tel in de buurt ligt.

Stront irritant


stiekem bedoel je dus k*t telefoon?

sinds ik een nieuwe telefoon heb doen mijn boxen het niet meer namelijk.
dus lijkt mij dat het eerder aan de telefoon ligt zoiets?
 
stiekem bedoel je dus k*t telefoon?

sinds ik een nieuwe telefoon heb doen mijn boxen het niet meer namelijk.
dus lijkt mij dat het eerder aan de telefoon ligt zoiets?

iPhone 4.. heb ik nog niet zolang. Kan best dat het daar aan ligt :fuu:
 
Back
Naar boven