MuscleMeat

Wat zijn jullie kwaaltjes/ ziektes/ ... ?

te weinig zuurstof gekregen bij mijn geboorte, daarom wat afwijkingen in mijn linker-hersenhelft, maar prima ontwikkeld verder!

En mijn linker knie is goed naar de klote :(

Slechte ogen.

Me grote teen die iets verkeerd gegroeid is, heb hem een x gebroken maar d8 dat ie gekneusd was en ben door blijven lopen waardoor hij nu misschien 5-10 graden wat scheef loopt.

En striae vorming, wat ik toch wel zie als een afwijking

Lichte mate van het peter-pan syndroom hiero.

Lui oog, allergie voor knoflook en kersen, loop snel bronchitis op.

Ik heb trouwens ook herpes.

Zoals in de titel beschreven staat, wat zijn jullie kwaaltjes, ziektes en andere dingen? Geen korte termijn problemen zoals een verstuikte enkel, maar eerder langdurige/ levenslange stuff.

As for me:

- Scoliose (mijn rug die wat gebogen is, lichte vorm weliswaar, soms wat rugpijn)

- Psoriasis (wat uitslag op mn ellebogen, eigenlijk zeer lichte vorm)

- Tinitus (ook lichte vorm, gewoon een k*tpiep wanneer ik in mijn bed lig en me wat focus)

- voor de rest nog wat kleurenblindheid, maar da's gewon een leuk gespreksonderwerp.

wat jullie?

Vanaf 42 minuten gaat over succesvolle behandeling van psoriasis met activated vitamin D zalf.
http://www.youtube.com/watch?v=Cq1t9WqOD-0

Te lage basisspierspanning, astmatisch, migraine, te lage bloeddruk en te lage HB. Zal vast wel iets vergeten.

Maar eigenlijk nergens last van :D

Eigenlijk nergens last van.:o

Perfect zicht, gehoor en reuk vermogen. Alle 3 getest ivm met onderzoek. 1x5 jaar verkouden, 1 dag last. Laatste keer koorts toen ik kind was. Vakantie met 3 vrienden Egypte, alle 4 ziek. Vrienden week, ik 1 dag. Vakantie Valkenburg 5 vrienden. 2 weken bier en friet. Iedereen zwaar aangekomen. Behalve ik. Geen gram. Superman genes? Nee serieus. Heb een opa in Friesland wonen, die paar maand terug 100 is geworden. Rookt pijp. Oke, genoeg gebragt. Maar loop nu ook mee bij "LifeLines" onderzoek. Resultaten tot nu toe waren nogal opvallend volgens een deskundige.

Conclusie: Nergens last van. Maar ben ook nog jong. Directe naaste familie ook niks noemenswaardig.

Laatst bewerkt:
Enkel hooikoorts, voor de rest niks te klagen :)

Hooikoorts, te korte pezen bij handen.

beetje allergisch voor nikkel. als ik een riem draag en ik tranpireer in meer of minder mate ..dan reageert het mijn huid daarop door wat rood te worden en te jeuken. alleen daar ter plaatse. nu loop ik ook veel in trainingsbroek maar eigenlijk moet ik nog steeds eens voor kunstofriem kijken ofzoiets?!?
heb wel een mooie broek met een riem die alleen door 2 ringetjes gaat..dat valt dan mee. maar die riemen met grote gespen is ellende

• Topic Starter Topic Starter
te weinig zuurstof gekregen bij mijn geboorte, daarom wat afwijkingen in mijn linker-hersenhelft, maar prima ontwikkeld verder!

En mijn linker knie is goed naar de klote :(

Wat voor afwijkingen zijn dat dan?
Kan me er niet veel bij voorstellen maar lijkt me niet leuk.

En wtf, veel mensen hierzo met knieproblemen blijkbaar. Dat wil ik écht niet.

Onderrug die altijd loopt te k*tten met mn tussenwervelschijven.

Daarnaast nog aortaklepinsufficiëntie, oftewel een lekkende aortaklep bij mn hart. Niet veel last van, maar moet wel een bezoekje aan de cardioloog brengen om het in de gaten te houden. Werd me verteld bij defensiekeuring dat het wel wat jaren kan duren maar dat uiteindelijk mn aortaklep vervangen moet worden..lekker vooruitzicht :mad:

hier doe ik niet aan mee, of ik ben overmorgen nog aan het typen.

Hooikoorts, lichte stoffallergie, geen zo'n goede ogen maar lenzen lossen dat perfect op. Verder ook snel last van bloedneuzen. Nooit echt acné gehad maar heb soms wel last van zweetpuistjes. Verder soms ook lichte pijn in mijn onderrug maar dat is echt met momenten en het is al veel verbetert.

Maar allemaal niets echt ernstig :D.

Terug
Naar boven