- Waardering
- 108
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
artrose in 2 nekwervels (C5 en C7)
verregaande slijtage in beide meniscussen
soms last v pees naast ellebogen in allebei de armen
altijd hese stem
beetje allergisch voor nikkel. als ik een riem draag en ik tranpireer in meer of minder mate ..dan reageert het mijn huid daarop door wat rood te worden en te jeuken. alleen daar ter plaatse. nu loop ik ook veel in trainingsbroek maar eigenlijk moet ik nog steeds eens voor kunstofriem kijken ofzoiets?!?
heb wel een mooie broek met een riem die alleen door 2 ringetjes gaat..dat valt dan mee. maar die riemen met grote gespen is ellende
atrose op 30jaar is vroeg zeg! Mijn ma is net over de 40 en heeft door heel haar lichaam atrose, is ook begonnen net zoals jouw.
Sterkte bro
Mwah ik denk dat iedereen het wel een beetje heeft.
Ik moest overlaatst een RXscan voor mn rug laten nemen, daar zagen ze dat ik wat artritis tussen mn rugwervels had. Niet veel maar toch.
Wat voor afwijkingen zijn dat dan?
Kan me er niet veel bij voorstellen maar lijkt me niet leuk.
En wtf, veel mensen hierzo met knieproblemen blijkbaar. Dat wil ik écht niet.
als ik met een hamer op mijn duim sla gaat ie bloeden en doet ie nog zeer ook!
Regelmatig soort van keelontsteking maar dan met weining keelpijn en verder geen serieuze ziekteklachten, kan in principe gewoon werken, trainen. Irritante is dat op het eind mijn stem helemaal weg is voor een week ofzo.