Fitness Seller

Wat zijn jullie kwaaltjes/ ziektes/ ... ?

artrose in 2 nekwervels (C5 en C7)
verregaande slijtage in beide meniscussen
soms last v pees naast ellebogen in allebei de armen
altijd hese stem

Gevoelige polsen / sleutelbeen

krijg ****ing snel doorgelopen rode ogen (30min naardat ik wakker ben al) wordt vaak aangekeken of ik knetterstoned ben, pijn in me rug en moe.

vast nog wel meer dingen maar dit is al een mooie opsomming.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Sep 2011 om 20:02 ----------

artrose in 2 nekwervels (C5 en C7)
verregaande slijtage in beide meniscussen
soms last v pees naast ellebogen in allebei de armen
altijd hese stem

atrose op 30jaar is vroeg zeg! Mijn ma is net over de 40 en heeft door heel haar lichaam atrose, is ook begonnen net zoals jouw.

Sterkte bro

beetje allergisch voor nikkel. als ik een riem draag en ik tranpireer in meer of minder mate ..dan reageert het mijn huid daarop door wat rood te worden en te jeuken. alleen daar ter plaatse. nu loop ik ook veel in trainingsbroek maar eigenlijk moet ik nog steeds eens voor kunstofriem kijken ofzoiets?!?
heb wel een mooie broek met een riem die alleen door 2 ringetjes gaat..dat valt dan mee. maar die riemen met grote gespen is ellende

Van cowboys belt (dan die standaard dikke leren riemen, meestal 29,9t) heb je ze ook met gepoedercoat/geverft. Mssn helpt dat?

beetje acnee op mn hoofd(H) en ben constant moe ( en het moe zijn is wel erg verveelend)

Trouwens ook last me van pik, pis laatste tijd ****ing moeilijk toch eens een keer een soa test doen.

• Topic Starter Topic Starter
atrose op 30jaar is vroeg zeg! Mijn ma is net over de 40 en heeft door heel haar lichaam atrose, is ook begonnen net zoals jouw.

Sterkte bro

Mwah ik denk dat iedereen het wel een beetje heeft.
Ik moest overlaatst een RXscan voor mn rug laten nemen, daar zagen ze dat ik wat artritis tussen mn rugwervels had. Niet veel maar toch.

Mwah ik denk dat iedereen het wel een beetje heeft.
Ik moest overlaatst een RXscan voor mn rug laten nemen, daar zagen ze dat ik wat artritis tussen mn rugwervels had. Niet veel maar toch.

Ja maar toch al op vroege leeftijd... echte aantastende atrose begint toch pas vanaf 50, en dan een kerel van net 30 atrose is niet zo mooi...

Vooral niet als het gaat uitzaaien over je knieen / heupen / armen dan kan je stoppen met trainen.

gevoelige maag en o benen :P

Wat voor afwijkingen zijn dat dan?
Kan me er niet veel bij voorstellen maar lijkt me niet leuk.

En wtf, veel mensen hierzo met knieproblemen blijkbaar. Dat wil ik écht niet.

Mijn korte en lange termijn geheugen zijn niet volledig ontwikkeld, en heb een vorm van "Hypoxie" zie: deze link

Maag-darm problemen.

Rug is lichtelijk gebogen en daardoor leun ik vaak naar voren in 'neutrale' positie (merk wel dat dit veranderd door trainen)

Verder niks te klagen fysiek eigenlijk, behalve een slome spijsvertering

als ik met een hamer op mijn duim sla gaat ie bloeden en doet ie nog zeer ook!

Regelmatig soort van keelontsteking maar dan met weining keelpijn en verder geen serieuze ziekteklachten, kan in principe gewoon werken, trainen. Irritante is dat op het eind mijn stem helemaal weg is voor een week ofzo.

- Holle rug
- Veel allergien zoals hooikoorts, huisstofmijt en katten

...Ouderdom!

On a serious note: allergie ( constant aan de tavegil ), bronchitus, grensgeval suiker en bloeddruk ( wordt wel steeds beter door sporten )

migraine...gelukkig gemiddeld 'maar' 2 keer per jaar :)

ik ben klein (1,70) ;)

Regelmatig soort van keelontsteking maar dan met weining keelpijn en verder geen serieuze ziekteklachten, kan in principe gewoon werken, trainen. Irritante is dat op het eind mijn stem helemaal weg is voor een week ofzo.

Heb je nog je keelamandelen?

allergie

Hooikoorst, huisstofmijt/gras allergie heb 24/7 m'n neus verstopt..

Terug
Naar boven