XXL Nutrition

Wat zijn voor jou de gevolgen van de hoger energiekosten?

Net op tijd de hypotheekrente voor 20 jaar vast gezet, de jongste gaat naar school, dus beduidend lagere kosten voor opvang, waarschijnlijk een andere auto met beduidend lagere maandlasten en waarschijnlijk ga ik weer een paar uur meer werken per week.
Werk god***domme al bijna 3 dagen pw kan toch niet meer werken.

8B0578B6-01EA-4899-B2E3-4B50C3D57B3F.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
Echt aan het werk?
Verdorie, das al snel een verdubbeling van wat je nu doet?
Bij dezelfde baas en in dezelfde functie natuurlijk.

Ik werk al een aantal jaar niet full-time, maar als beide kinderen naar school gaan hoef ik minder uren thuis te zijn, ik moet alleen nog bedenken of ik het wel waard vind om meer uren te gaan werken, maar de mogelijkheid is er

Bij dezelfde baas en in dezelfde functie natuurlijk.

Ik werk al een aantal jaar niet full-time, maar als beide kinderen naar school gaan hoef ik minder uren thuis te zijn, ik moet alleen nog bedenken of ik het wel waard vind om meer uren te gaan werken, maar de mogelijkheid is er
Alleen maar fijn dat je die mogelijkheid hebt

Alleen de wegenbelasting is nogal duur.
Herkenbaar, wegenbelasting/verz 700€ pm hier en dan hebben we nog geen meter gereden/onderhoud/afschrijving, laat staan dat me vriendin 3x pj ergens tegenaan rijd of in haar woorden; “die paal stond er voorheen echt niet”.

• Topic Starter Topic Starter
Herkenbaar, wegenbelasting/verz 700€ pm hier en dan hebben we nog geen meter gereden/onderhoud/afschrijving, laat staan dat me vriendin 3x pj ergens tegenaan rijd of in haar woorden; “die paal stond er voorheen echt niet”.
Voor hoeveel auto’s?

t*ring :roflol:

2, maar wel allebei behoorlijke zware. En ik heb zelf maximaal korting op de verz, me vriendin heeft het dan andersom maximaal betalen. 😃

Bekijk bijlage 549759
Zo veel geld en dan zulke slechte keuzes.

Ben wel stiekem een beetje jaloers hoor geen stress.

Maar zijn wel beetje pauperbakken.

t*ring :roflol:

Zo veel geld en dan zulke slechte keuzes.

Ben wel stiekem een beetje jaloers hoor geen stress.

Maar zijn wel beetje pauperbakken.
Elke vrouw wilt een range en wij hebben een zoon dus kan geen cabrio/sport auto meer rijden aangezien de maxicosi er niet inpast en me vriendin al overspannen word als ik 2km pu te hard rijd.

Elke vrouw wilt een range en wij hebben een zoon dus kan geen cabrio/sport auto meer rijden aangezien de maxicosi er niet inpast en me vriendin al overspannen word als ik 2km pu te hard rijd.
Ben je zo onder de duim dat papa geen auto voor zichzelf mag hebben?

Wel classic een jonge moeder in een Range Rover die hem vaker tegen een paaltje drukt dan dat dat ding op gras of aarde rijdt. :roflol:

Laatst bewerkt:
Ben je zo onder de duim dat papa geen auto voor zichzelf mag hebben?

Wel classic een jonge moeder in een Range Rover die hem vaker tegen een paaltje drukt dan dat dat ding op gras op aarde rijdt. :roflol:
Meah had voorheen een coupe, maar een suv is toch ook fijn. Veel veiliger gevoel in het verkeer en je zit hoger wat ook fijner is. Nog niet gepraat over de ruimte die je hebt en ook nodig hebt aangezien elk uitstapje met kinderen je 47399194 dingen mee moet nemen onderhand.

En dat hard rijden gaat er vanzelf wel uit naarmate je ouder word.

Je ziet ook dat het marktsegment voor suv modellen jaarlijks groeit. Stations zien er niet uit, kunt beter een suv pakken.

Meah had voorheen een coupe, maar een suv is toch ook fijn. Veel veiliger gevoel in het verkeer en je zit hoger wat ook fijner is. Nog niet gepraat over de ruimte die je hebt en ook nodig hebt aangezien elk uitstapje met kinderen je 47399194 dingen mee moet nemen onderhand.
Nog meer motivatie voor mij om er nooit aan te beginnen :roflol: maar kan we wel voorstellen dat het dan makkelijk is inderdaad.

Alleen dat veilige gevoel gaat er bij mij lastig in omdat ik weet dat het feitelijk niet waar is, dus dan ben je het gevoel snel kwijt.
En dat hard rijden gaat er vanzelf wel uit naarmate je ouder word.
Ik hoop dat het er bij mij uit is voor ik echt snelle dingen kan betalen.
Je ziet ook dat het marktsegment voor suv modellen jaarlijks groeit. Stations zien er niet uit, kunt beter een suv pakken.
Ja daar ben ik het gewoon echt niet mee eens, ik vind een SUV zelden mooi. Bvb X3 vs 3 series station, dan is de X3 echt een hok naast de 3 series imo. SUV markt is wel echt bizar inderdaad, normale auto's worden bijna niet meer verkocht.
Stations vind ik ook een stuk minder dan een sedan dus daarin geef ik je gelijk.

• Like
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven