- Waardering
- 22.485
Kunnen we geen crowdfunding doen hiervoor, de kans lijkt me klein dat je 2 miljoen wint.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen we geen crowdfunding doen hiervoor, de kans lijkt me klein dat je 2 miljoen wint.

Kans is 99,99% dat het effectief per ongeluk zou zijn.We kunnen @Sanca Saxon vragen of hij per ongeluk met de werkbus over Steks wil rijden? Hij heeft vaker ongelukjes dus niets raars![]()
Dan moet hij eerst Nederland weten te vinden.We kunnen @Sanca Saxon vragen of hij per ongeluk met de werkbus over Steks wil rijden? Hij heeft vaker ongelukjes dus niets raars![]()
Mocht ik het winnen is het waarschijnlijk emigreren en enkele hectare landbouwgrond kopen.
Als ik uit mijn raam plas moet ik opletten dat ik niet over de grens zeik.
Voor een deel wel, ook wat vee en andere gewassen.
Boerke

Succes!Als ik uit mijn raam plas moet ik opletten dat ik niet over de grens zeik.

Lekker naar de h**ren gaan tot dat je erbij neervaltStel je hebt vandaag 2 miljoen belastingvrij gewonnen. Wat zou je doen? Stoppen met werken? Emigreren? Drugs, h**ren en de rest verbrassen?
Uitgaande dat deze covidcrisis voorbij is en je weer overal ter wereld kan gaan en staan zonder restricties.
Welkom, wat zijn je stats en doelen?Lekker naar de h**ren gaan tot dat je erbij neervalt
C(k)utten blijkbaar.
Bizarre prijzen. Doe mij dan maar die Griekse villa.