- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel je hebt vandaag 2 miljoen belastingvrij gewonnen. Wat zou je doen? Stoppen met werken? Emigreren? Drugs, h**ren en de rest verbrassen?
Uitgaande dat deze covidcrisis voorbij is en je weer overal ter wereld kan gaan en staan zonder restricties.
Dan zeggen we gewoon dat veel mensen het woord verkeerd gebruiken, en het eigenlijk aanbidden betekent2. In de dikke van Dale laten plaatsen:
"Strudelen, ofwel het voortdurend klagen over zaken als overheids-wanbeleid, onbetrouwbare politici, fake nieuws, desinformatie, vaccinatieplicht, corona-hoax, vervelende bovenburen en eigenwijze DBB leden etc. etc. dit alles gepaard gaand met een dikke laag sarcasme en cynisme."
yes!! Let's go crazy, why nut?Dan zeggen we gewoon dat veel mensen het woord verkeerd gebruiken, en het eigenlijk aanbidden betekent
Dit is het meest romantische dat iemand ooit tegen mij gezegd heeft.Ik zou:
1. Het werkwoord strudelen uitvinden en zorgen dat dit een standaard onderdeel van de Nederlandse taal wordt.
2. In de dikke van Dale laten plaatsen:
"Strudelen, ofwel het voortdurend klagen over zaken als overheids-wanbeleid, onbetrouwbare politici, fake nieuws, desinformatie, vaccinatieplicht, corona-hoax, vervelende bovenburen en eigenwijze DBB leden etc. etc. dit alles gepaard gaand met een dikke laag sarcasme en cynisme."
3. Jou ten huwelijk vragen, zodat we tot we -in voor en tegenspoed- intiem en ad rem kunnen strudelen, tot de dood ons scheidt.

Ik zei laatst nog iets veel romantischer tegen je, maar je verstond me waarschijnlijk weer niet omdat ik met een volle mond probeerde te praten.Dit is het meest romantische dat iemand ooit tegen mij gezegd heeft.
![]()
Ik zeg Ja![]()
Dan klopt toch wat ze zeggen dat de liefde van een man door de maag gaat.Ik zei laatst nog iets veel romantischer tegen je, maar je verstond me waarschijnlijk weer niet omdat ik met een volle mond probeerde te praten.

Ruim genoeg om met pensioen te gaanInvesteren en proberen financiele zekerheid te behalen door dividend en verder gewoon werken. 2 miljoen is niet zoveel

Als je achter in de dertig bent wel. En je bent zuunig. (wat toch niet gaat lukken want het geld brandt in je zakken) Maar hier dat jonge grut van begin 20. Pensioenleeftijd in 2070 zal vast over de 70 zijn. Moet je 50 jaar doen er mee tot je aow en misschien pensioen. Heb je 40k per jaar. Meegerekend inflatie. Zou er niet gerust op zijn.
Gemiddelde jaarlijkse rendement op beleggingen is 5%. Als je jaarlijks 4% opneemt om van te leven, komt het goed. Dat is 80k per jaar. Dat is meer dan 2x modaal. Op een gegeven moment komt er nog pensioen bij. Dat lukt makkelijk. Zelfs met een relatief goed leven.Als je achter in de dertig bent wel. En je bent zuunig. (wat toch niet gaat lukken want het geld brandt in je zakken) Maar hier dat jonge grut van begin 20. Pensioenleeftijd in 2070 zal vast over de 70 zijn. Moet je 50 jaar doen er mee tot je aow en misschien pensioen. Heb je 40k per jaar. Meegerekend inflatie. Zou er niet gerust op zijn.
Dat pensioen komt niet als je nu al stopt met werken.Gemiddelde jaarlijkse rendement op beleggingen is 5%. Als je jaarlijks 4% opneemt om van te leven, komt het goed. Dat is 80k per jaar. Dat is meer dan 2x modaal. Op een gegeven moment komt er nog pensioen bij. Dat lukt makkelijk. Zelfs met een relatief goed leven.
AOW'tje.Dat pensioen komt niet als je nu al stopt met werken.
Volgens mij zit je er met je sommetje naast, bij FIRE denken ze aan heel andere bedragen.
Je zou alles in 1 ding investeren?Om terug te komen op de initiële vraag. Ik zou het investeren in vuboniet in de hoop dat wereldwijd meer en meer gebruikt gaat worden.