Fitness Seller

We gaan dood! Virus!!!

Het is natuurlijk ook mooi dat ze vluchten van mexico en naar mexico niet stoppen of aanraden om dat niet te doen. Draait natuurlijk om geld en voor je het weet stappen er een paar op het vliegtuig en zijn er nog een hele boel mensen dood aan de andere kant van de wereld

De verspreiding van een griepvirus valt hooguit te vertragen, men kan het toch niet stoppen.

Volgens mij is dit vrij ernstig hoe meer ik erover lees... ik las bijv. dat het een variant is op basis van 3 soorten. Kan miljoenen slachtoffers maken...

werd eens tijd..... zou me niks verbazen als het op de een of andere manier ook zijn weg vind in europa.... we zullen zien

• Topic Starter Topic Starter
Sterker nog, het zou me niets verbazen als het al in Europa gearriveerd is.

my thoughts exactly. uiteindelijk vinden we er toch wel wat op. Zelfde als met het ebolavirus.. zo dodelijk als de pest... maar merk je nog steeds niks van, althans hier niet.

maar als het eerste een paar miljoen man het leven kost... tja. Zie het zo. de ouderen en de jongsten gaan er het eerste aan. survival of the fittest in its purist form :cool:

Kanker en AIDS hebben gewoon gefaald om de overbevolking uit te dunnen dus dit is de volgende optie in rij van Moeder Aarde om het evenwicht te bewaren. Virussen zijn als ze uitmonden in een pandemie daarin vrij efficiënt. Als alles "goed" gaat kan het resultaat deze keer dus wel "bevredigend" zijn.

Wat een haat opeens T? :(

Dat moet je zo niet zien :P

my thoughts exactly. uiteindelijk vinden we er toch wel wat op. Zelfde als met het ebolavirus.. zo dodelijk als de pest... maar merk je nog steeds niks van, althans hier niet.

Juist omdat het zo'n korte incubatietijd heeft en snel tot de dood leid kan het Ebolavirus niet uitgroeien tot een pandemie.
maar als het eerste een paar miljoen man het leven kost... tja. Zie het zo. de ouderen en de jongsten gaan er het eerste aan. survival of the fittest in its purist form :cool:

Wel vervelend als je zelf tot de slachtoffers behoort omdat je nou net toevallig een verminderde weerstand had. :o

Niet volgens een stukje dat ik gelezen heb.

Update:In tegenstelling tot een normaal griepvirus worden nu jongvolwassen getroffen, net als in 1918. p

Bron: het altijd betrouwbare www.geensT.nl

Ik zou in een hoekje gaan zitten huilen en hopen dat je snel aan de beurt bent. DramaQueens...

H7N2 Brak uit bij kippen in de Verenigde Staten in 2002, 44 mensen werden besmet.
H7N3 In februari 2004 werd deze vorm vastgesteld in Noord-Amerika, twee mensen werden besmet.
H7N7 In 2003 werden 89 mensen besmet in Nederland. Er was één dode.
H9N2 Drie infecties bekend bij mensen in China en Hongkong.
H10N7 In 2004 is in Egypte voor het eerst H10N7 bij mensen vastgesteld. Twee kinderen van een pluimveehandelaar werden ziek.

Allemaal vrij geisoleerd, hoewel de nieuwe variant mens op mens besmetting bestaat kan ik er niet van wakker liggen.

We hebben het aan ons zelf te danken.
Het is idioot om te denken dat wij de natuur kunnen controleren en daar geen rekening mee te houden.

De natuur WINT ALTIJD desnoods weer met een NIEUWE IJSTIJD.
Tot die tijd genieten, veel nken, als een beest eten en groot eruit zien.

Sterkte DBB-broederschap.

Laten we met z'n allen in paniek raken, dat werkt altijd!

Misschien is dit virus dé oplossing voor het Marokkanen probleem.

Leuk jullie gekend te hebben :(

Kanker en AIDS zijn gewoon gefaald om de overbevolking uit te dunnen dus dit is de volgende optie in rij van Moeder Aarde om het evenwicht te bewaren. Virussen zijn als ze uitmonden in een pandemie daarin vrij efficiënt. Als alles "goed" gaat kan het resultaat deze keer dus wel "bevredigend" zijn.

Lekker Nederlands "zijn gefaald" , hebben gefaald is beter. Verder is Kanker een ziekte dat organisme afhankelijk is en minder met moeder natuur te maken heeft. Een virus is een ander verhaal.....

Op een (wadden)eiland schijn je, relatief gezien,veilig te zijn.

Zo lang ze nu stoppen met de transport etc. naar Mexico en de VS en iedereen die nu in Mexico zit,daar ook blijft en niemand maar Mexico en de VS gaat,dan is er toch niks aan de hand?

Terug
Naar boven