XXL Nutrition

We gaan dood! Virus!!!

fok is nou ook niet echt bepaald een betrouwbare site.

ach ik haal elk jaar trouw mijn griepspuit dus ik ben veilig denk ik.....:rolleyes:

Lekker Nederlands "zijn gefaald"[spatie teveel], hebben gefaald is beter. Verder is K kanker een ziekte dat die organisme(koppelteken)afhankelijk is en minder met m Moeder n Natuur te maken heeft. Een virus is een ander verhaal.....
Nu we toch bezig zijn :D

Ik wilde eerst schrijven 'zijn failures' maar veranderde mijn zin later en vergat het eerste deel aan te passen.

Wat de kanker betreft zou ik me toch maar eens gaan verdiepen, exogene factoren zijn natuurlijk van enorm groot belang.

Nu we toch bezig zijn :D

Ik wilde eerst schrijven 'zijn failures' maar veranderde mijn zin later en vergat het eerste deel aan te passen.

Wat de kanker betreft zou ik me toch maar eens gaan verdiepen, exogene factoren zijn natuurlijk van enorm groot belang.

wat is jou relatie met kanker Big T??????

Ik zou het niet weten? Wat bedoel je?

nouja je weet er wel aardig wat van af, carcinogeen kan de helft hier niet eens fatsoendeljjk uitspreken geloof ik.... maar dacht misschien aan werk of persoonlijke verdieping of interesse ofzo

Meer een beetje algemene kennis van wetenschap, door het lezen van heel wat studies die in verband staan met BB :D

my thoughts exactly. uiteindelijk vinden we er toch wel wat op. Zelfde als met het ebolavirus.. zo dodelijk als de pest... maar merk je nog steeds niks van, althans hier niet.

maar als het eerste een paar miljoen man het leven kost... tja. Zie het zo. de ouderen en de jongsten gaan er het eerste aan. survival of the fittest in its purist form :cool:

valt dit virus niet juist jonge volwassenen aan? stond toch ergens duidelijk vermeld

wanneer komt de chaos ik wil actie! ik zit al te lang in de sleur van het dagelijks leven.
kom op met die fokking actie yeahhh baby whoooohhhhh!!:shoot::fu::suicide:

Dit is ook elk jaar hetzelfde :o
/volgende virus.....

Gossie... terwijl in deze periode mijn zus haar romantisch weekje weg met haar man heeft moeten annuleren wegens ziekte... beetje het ene gat met het andere opvullen zo

Terug
Naar boven