Mjita
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit gezegdhebbende begrijp je hopelijk wel dat je nu ook bij de club van halve tammen hoort, gefeliciteerd.![]()
Goed topic en waarom haat iedereen Klaaswitz. Soms haalt ie het bloed onder mijn nagels vandaan maar aan het einde van de dag blijft het gewoon iemand met een bijzondere inbreng op alledaagse vraagstukken. Tevens ben ik iets op het spoor en wil dus dat jullie hem de vrijheid geven voor zijn posts
Hij is iets op het spoor jongens. Ik zal jullie gelijk even uitleggen wat ongeveer. In zijn beperkte belevingswereld denkt hij dat ik een undercover moslim ben omdat ik een opmerking maakte over Allah in antwoord op wat andere ironische opmerkingen van anderen. Omdat HardcoreNL naar alle waarschijnlijkheid een verstandelijke beperking heeft (hij doet in ieder geval zijn best die indruk te wekken) is hij moeilijk in staat om uitspraken buiten een concreet kader te plaatsen. Je ziet dat vaak bij autisten overigens, maar zover wil ik nog niet gaan. Geef hem nog even de vrijheid om te posten, voor een completere diagnose in de nabije toekomst.
Hij is gewoon een achterlijke mongooltje, loopt altijd uit te dagen met die zelfingenomen houding van hem, omhooggevallen k*t
Blijkbaar ben ik niet de enige want naar horen zeggen, schijnt hij hier vervelende strontvlieg nummer 1 te zijn
Hoezo? Ik heb hem nog niet keer op keer allerlei onsamenhangende idioterie of iets dergelijks zien schrijven behalve dat hij het met me oneens is.
Hij is gewoon een achterlijke mongooltje, loopt altijd uit te dagen met die zelfingenomen houding van hem, omhooggevallen k*t
Blijkbaar ben ik niet de enige want naar horen zeggen, schijnt hij hier vervelende strontvlieg nummer 1 te zijn
Maarre back on topic dan maar? Wat denken jullie jongens, gaat die minderheidsregering er van komen? Ik zeg van niet. Over maximaal twee weken zitten ze met de PvdA om de tafel voor een middenkabinet.
Dit. Hier doe ik het voor. Het geluid van het onstilbare gejank van de vrouwen na een succesvolle veldslag.
---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------
Maarre back on topic dan maar? Wat denken jullie jongens, gaat die minderheidsregering er van komen? Ik zeg van niet. Over maximaal twee weken zitten ze met de PvdA om de tafel voor een middenkabinet.
Haha ja dat begrijp ik.Je gelijk opeisen met beschuldigingen in de vorm van beledigingen hecht ik geen waarde aan.
Het zal wel mensen afschrikken te discuseren dat is dan wel weer jammer.
Hiermee haalt Klaaswitz zichzelf ook een beetje onderuit, over de zoon die eeuwig naar erkenning zoekt bij internet vader Klaaswitz nog maar te zwijgen.
Ach Shakawkaw, ik maak me er niet druk om en blijf gewoon ontspannen discussie voeren en dwarsliggen waar nodig.
---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------
Shakawkaw,
Dit gezegdhebbende begrijp je hopelijk wel dat je nu ook bij de club van halve tammen hoort, gefeliciteerd.![]()
In de steden is het wel alarmerend te noemen, maar op landelijk niveau bekeken zeker niet. 10% is allochtoon in Nl/Be ongeveer. Zijn wel bronnen maar heb ze nu ff niet bij de hand.Heb je daar toevallig ook een betrouwbare bron voor? Want volgens mij lag die op 1, nog wat. Wel alarmerend dus.
In de steden is het wel alarmerend te noemen, maar op landelijk niveau bekeken zeker niet. 10% is allochtoon in Nl/Be ongeveer. Zijn wel bronnen maar heb ze nu ff niet bij de hand.

Ik zou Rutte wel een beetje met een korreltje zout nemen, die zegt wel vaker wat in zijn enthousiasme. Zo zou er een nieuw kabinet zijn voor 1 juli, hij geloofde er nog echt in ook. Mocht de huidige optie alsnog klappen, en die kans schat ik groter in dan het lijkt, dan schuift hij gewoon weer aan bij andere partijen, of dacht je dat hij zit te wachten op herverkiezingen?
Ik zou Rutte wel een beetje met een korreltje zout nemen, die zegt wel vaker wat in zijn enthousiasme. Zo zou er een nieuw kabinet zijn voor 1 juli, hij geloofde er nog echt in ook. Mocht de huidige optie alsnog klappen, en die kans schat ik groter in dan het lijkt, dan schuift hij gewoon weer aan bij andere partijen, of dacht je dat hij zit te wachten op herverkiezingen?