AndroidHealthClinic

We zijn eruit: Partijen willen minderheidskabinet VVD en CDA

K*ttopic en een nog k*ttere klaaswitz

K*ttopic en een nog k*ttere klaaswitz

Goed topic en waarom haat iedereen Klaaswitz. Soms haalt ie het bloed onder mijn nagels vandaan maar aan het einde van de dag blijft het gewoon iemand met een bijzondere inbreng op alledaagse vraagstukken. Tevens ben ik iets op het spoor en wil dus dat jullie hem de vrijheid geven voor zijn posts

Hij is iets op het spoor jongens. Ik zal jullie gelijk even uitleggen wat ongeveer. In zijn beperkte belevingswereld denkt hij dat ik een undercover moslim ben omdat ik een opmerking maakte over Allah in antwoord op wat andere ironische opmerkingen van anderen. Omdat HardcoreNL naar alle waarschijnlijkheid een verstandelijke beperking heeft (hij doet in ieder geval zijn best die indruk te wekken) is hij moeilijk in staat om uitspraken buiten een concreet kader te plaatsen. Je ziet dat vaak bij autisten overigens, maar zover wil ik nog niet gaan. Geef hem nog even de vrijheid om te posten, voor een completere diagnose in de nabije toekomst.

Laatst bewerkt:
Goed topic en waarom haat iedereen Klaaswitz. Soms haalt ie het bloed onder mijn nagels vandaan maar aan het einde van de dag blijft het gewoon iemand met een bijzondere inbreng op alledaagse vraagstukken. Tevens ben ik iets op het spoor en wil dus dat jullie hem de vrijheid geven voor zijn posts

Hij is gewoon een achterlijke mongooltje, loopt altijd uit te dagen met die zelfingenomen houding van hem, omhooggevallen k*t
Blijkbaar ben ik niet de enige want naar horen zeggen, schijnt hij hier vervelende strontvlieg nummer 1 te zijn

Hij is iets op het spoor jongens. Ik zal jullie gelijk even uitleggen wat ongeveer. In zijn beperkte belevingswereld denkt hij dat ik een undercover moslim ben omdat ik een opmerking maakte over Allah in antwoord op wat andere ironische opmerkingen van anderen. Omdat HardcoreNL naar alle waarschijnlijkheid een verstandelijke beperking heeft (hij doet in ieder geval zijn best die indruk te wekken) is hij moeilijk in staat om uitspraken buiten een concreet kader te plaatsen. Je ziet dat vaak bij autisten overigens, maar zover wil ik nog niet gaan. Geef hem nog even de vrijheid om te posten, voor een completere diagnose in de nabije toekomst.

op een schaal van 1 tot en met 10 en 1 is het slechts en 10 het beste geef ik je voor je post een 4,7.

Hij is gewoon een achterlijke mongooltje, loopt altijd uit te dagen met die zelfingenomen houding van hem, omhooggevallen k*t
Blijkbaar ben ik niet de enige want naar horen zeggen, schijnt hij hier vervelende strontvlieg nummer 1 te zijn

Ok, 'Mjita'. Als je bepaalde wijsheden niet aankunt is dat niet fijn

Hoezo? Ik heb hem nog niet keer op keer allerlei onsamenhangende idioterie of iets dergelijks zien schrijven behalve dat hij het met me oneens is.

Hij zei het met die "onsamenhangende idioterie" eens te zijn, maar je hebt gelijk het is niet aan mij om in te schatte wie volgens jou allemaal een halve tamme is.

Dit. Hier doe ik het voor. Het geluid van het onstilbare gejank van de vrouwen na een succesvolle veldslag.

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Maarre back on topic dan maar? Wat denken jullie jongens, gaat die minderheidsregering er van komen? Ik zeg van niet. Over maximaal twee weken zitten ze met de PvdA om de tafel voor een middenkabinet.

Dit. Hier doe ik het voor. Het geluid van het onstilbare gejank van de vrouwen na een succesvolle veldslag.

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Maarre back on topic dan maar? Wat denken jullie jongens, gaat die minderheidsregering er van komen? Ik zeg van niet. Over maximaal twee weken zitten ze met de PvdA om de tafel voor een middenkabinet.

Het komt er en blijft er minimaal een jaar. Iedergeval dat zegt mijn prognose die ik visueel teken in mijn hoofd.

Je gelijk opeisen met beschuldigingen in de vorm van beledigingen hecht ik geen waarde aan.
Het zal wel mensen afschrikken te discuseren dat is dan wel weer jammer.

Hiermee haalt Klaaswitz zichzelf ook een beetje onderuit, over de zoon die eeuwig naar erkenning zoekt bij internet vader Klaaswitz nog maar te zwijgen.

Ach Shakawkaw, ik maak me er niet druk om en blijf gewoon ontspannen discussie voeren en dwarsliggen waar nodig.

:sukkeltje:

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

Shakawkaw,

Dit gezegdhebbende begrijp je hopelijk wel dat je nu ook bij de club van halve tammen hoort, gefeliciteerd. :D
Haha ja dat begrijp ik.

Heb je daar toevallig ook een betrouwbare bron voor? Want volgens mij lag die op 1, nog wat. Wel alarmerend dus.
In de steden is het wel alarmerend te noemen, maar op landelijk niveau bekeken zeker niet. 10% is allochtoon in Nl/Be ongeveer. Zijn wel bronnen maar heb ze nu ff niet bij de hand.

Door: Novum, Vernieuwd: 2-8-2010
Rutte noemt andere opties 'onbespreekbaar'

(Novum) - VVD-leider Mark Rutte noemt andere opties dan een rechts minderheidskabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van de PVV onbespreekbaar. Voor andere varianten is hij 'niet meer beschikbaar', zegt hij maandag in De Telegraaf.

Nadat vrijdagavond bleek dat er een rechts minderheidskabinet aan zit te komen, vroegen de PvdA, D66 en GroenLinks een Kamerdebat aan. Voor dat debat komt de Kamer woensdag terug van reces.

GroenLinks-leider Femke Halsema noemde het 'democratisch uiterst discutabel' dat er wordt gewerkt aan een minderheidskabinet. D66-leider Alexander Pechtold wees erop dat Koningin Beatrix informateur Ruud Lubbers had gevraagd eerst alle opties voor een meerderheidskabinet te bekijken.

Ook PvdA-leider Job Cohen is niet tevreden, maar hij huilt volgens Rutte 'krokodillentranen'. Hij heeft zichzelf volgens de VVD-leider buitenspel gezet, waardoor hij de 'matchmaker' van rechts zou zijn. "Hij vroeg ons te onderhandelen over rechts en nu dat lukt, is hij boos."

Cohen pleit nu voor een breed kabinet met VVD, PvdA, CDA, GroenLinks en D66. Toen paars-plus (dezelfde combinatie, maar dan zonder CDA) nog niet was afgeschoten, wilde hij niet aan deze brede variant.
-------------------------------

Ja nu is Cohen er als de kippen bij en hebben zijn pogingen om zoveel mogelijk te blokkeren geen zin meer, zo lijkt het.

Boontje komt on zijn loontje. :)

Gelukkig zet die Rutte ook een beetje door en is hij niet te makkelijk in zee gegaan met verkeerde partijen.

Laatst bewerkt:
Cohen is een dombo, op dit gebied dan. Schiet allerlei varianten eerst af en als er dan een variant gevonden wordt die hem niet aanstaat wil hij opeens wel andere varianten nader bekijken. Job, je hebt liggen slapen!

Succes Nederland, wordt gezellig met bijna de helft aan CDA-bewindslieden. Misschien dat Maria van der Hoeven, Donner, Hirsch Ballin, Verhagen etc weer van stal gehaald kunnen worden. Donner heeft nog gediend in de tijd van Thorbecke, toch prettig dat Nederland straks waarschijnlijk geregeerd gaat worden door een stel fossielen.

Ik zou Rutte wel een beetje met een korreltje zout nemen, die zegt wel vaker wat in zijn enthousiasme. Zo zou er een nieuw kabinet zijn voor 1 juli, hij geloofde er nog echt in ook. Mocht de huidige optie alsnog klappen, en die kans schat ik groter in dan het lijkt, dan schuift hij gewoon weer aan bij andere partijen, of dacht je dat hij zit te wachten op herverkiezingen?

Cohen heeft van begin af aan al een spelletje willen spelen van laat de VVD het eerst maar uitzoeken met de PVV omdat die verwachte dat het toch allemaal niet zou lukken.

En ze alsnog bij hem zouden uitkomen.

verder begrijp ik het enthousiasme van rechts niet zo goed. Er zijn allerlei reële redenen te bedenken die het regeren van de op poten zijnde minderheidskabinet nogal moeilijk kunnen maken. Ik zou mijn hart, figuurlijk, vast houden als links het moest doen met een dergelijke constructie en dergelijke onderlinge politieke verschillen en belangen.

Ik zou Rutte wel een beetje met een korreltje zout nemen, die zegt wel vaker wat in zijn enthousiasme. Zo zou er een nieuw kabinet zijn voor 1 juli, hij geloofde er nog echt in ook. Mocht de huidige optie alsnog klappen, en die kans schat ik groter in dan het lijkt, dan schuift hij gewoon weer aan bij andere partijen, of dacht je dat hij zit te wachten op herverkiezingen?

Hij wou PROBEREN met doelstelling voor 1 juli een kabinet neer te zetten, dit was geen belofte ofzo.

Ik verwacht eerlijk gezegd wel dat het goed gaat, dus die herverkiezingen zijn niet nodig en los daarvan ook geen voorkeur voor Rutte zijn idd.

• Topic Starter Topic Starter

Herverkiezingen lijkt me, als deze optie niet door zou gaan, een prima alternatief. Maar dan wel met 4 of 5 partijen en niet met de 20 die we nu hebben.

Terug
Naar boven