PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Jepz, ik zou het een ramp vinden als die partijen aan de macht kwamen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jepz, ik zou het een ramp vinden als die partijen aan de macht kwamen.
jepz, ik zou het een ramp vinden als die partijen aan de macht kwamen.

Geen hypotheekrenteaftrek beperking, geen kilometer heffing, geen belasting verhoging, en al die SP speerpunten van de PVV die belooft zijn aan al die provincialen waardoor Zion groot in ons parlement vertegenwoordigt is.

Wat een belachelijk idee eigenlijk, zo'n minderheidskabinet. Het zaagt aan de stoelpoten van de 'democratie'. Ja, laten we de grootste verliezer nemen en die stoppen we dan samen met de winnaar in een kabinet. Maar het maakt niet uit hoor dat ze geen meerderheid hebben, nee we luisteren gewoon niet naar het volk, we doen gewoon ons eigen ding, want "er moet toch geregeerd worden". Wat een idioot plan.
Dan laat ik het nog even buiten beschouwing dat er het regeren gewoon niet te doen is, er zal nooit een wet doorheen komen.
Maar goed, we kunnen wel even goed lachen, en daar gaat het natuurlijk om.
Bullshit, als jouw partij de helft van hun stemmers verloren heeft dan heeft het volk duidelijk iets laten blijken. Als je daarbij ook pas de vierde partij wordt dan heb je gewoon geen recht van spreken. En al helemaal niet om in een ****ing minderheidskabinet te gaan zitten. Een minderheidskabinet, kom nou, hoe verzin je het ook![]()
De grote winnaar kiest het kabinet waar die het meest vertrouwen in heeft vrij logisch allemaal hoor.
Het volk heeft inderdaad iets laten blijken door massaal op de VVD te stemmen.
Dezelfde VVD die maar 1 zetel meer heeft dan het PvdA. Nu vind ik ook dat de winnaar wel het eerste aan zet is maar verder moet er vooral gekeken worden naar verhoudingen. Dit kabinet heeft ten eerste maar 55 zetels en ten tweede met gedoogsteun maar 76 zetels. Waarbij in absolute zin er zelfs niet eens sprake is van een meerderheid.
Maar goed ze zoeken het maar lekker uit, dit wordt een amusant schouwspel.
[/B]
Inderdaad heel goed verwoord EricR. Ze zoeken het maar lekker uit.
Zal mij nenieuwen hoelang dit te vormen kabinet stand houd.
Dezelfde VVD die maar 1 zetel meer heeft dan het PvdA. Nu vind ik ook dat de winnaar wel het eerste aan zet is maar verder moet er vooral gekeken worden naar verhoudingen. Dit kabinet heeft ten eerste maar 55 zetels en ten tweede met gedoogsteun maar 76 zetels. Waarbij in absolute zin er zelfs niet eens sprake is van een meerderheid.
Tsjah, paars zou ook niet opschieten, dan heb je weer linkse narigheid en wat heeft de VVD dan nog te zeggen.
Paars is zo'n beetje het beste wat het land is overkomen in de afgelopen decennia.