MuscleMeat

Wedstrijd voor mensen met een handicap.

Bezoekers in dit topic

ThomD

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
16 sep 2012
Berichten
462
Waardering
38
Lengte
1m76
Goedenavond,

laatste jaren ben ik steeds meer bezig geweest met trainen, trainen en trainen.

Helaas door mijn handicap aan mijn schouder/arm. Heb ik 1 arm die voor 70% werkt. Sommige spieren missen en sommige spieren werken gedeeltelijk.


Nou had ik de hoop opgegeven om ooit aan een wedstrijd mee te gaan doen, echter zag ik laatste de filmpjes van de bodybuilders in rolstoelen en dacht misschien is nog hoop. :p


Weten jullie misschien een soortgelijke wedstrijd?

mvg, T.
 
Werken je benen nog wel? Zit je in een rolstoel? Als het alleen je arm is die voor 70% werkt zal je weinig kans maken denk ik.
 
ja, die werken 100%. Hmm helaas dan.. Doordat ik sommige aanhechtingen ook mis zal ik nooit een goede symmetrie krijgen.
 
Werken je benen nog wel? Zit je in een rolstoel? Als het alleen je arm is die voor 70% werkt zal je weinig kans maken denk ik.

Ik heb op de fibo nochtans een kerel bij een of andere stand gezien met slechts 1 arm, de ander was volledig weg tot aan de schouder en die stond cut and jacked!

Nooit opgeven dus
 
Werken je benen nog wel? Zit je in een rolstoel? Als het alleen je arm is die voor 70% werkt zal je weinig kans maken denk ik.

Net zo goed gehandicapt, hoef je niet in rolstoel te zitten.

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 10:39 ----------

ja, die werken 100%. Hmm helaas dan.. Doordat ik sommige aanhechtingen ook mis zal ik nooit een goede symmetrie krijgen.

Maybe kun je mail naar bond sturen voor info of zoiets er is.
 
Goedenavond,

laatste jaren ben ik steeds meer bezig geweest met trainen, trainen en trainen.

Helaas door mijn handicap aan mijn schouder/arm. Heb ik 1 arm die voor 70% werkt. Sommige spieren missen en sommige spieren werken gedeeltelijk.


Nou had ik de hoop opgegeven om ooit aan een wedstrijd mee te gaan doen, echter zag ik laatste de filmpjes van de bodybuilders in rolstoelen en dacht misschien is nog hoop. :p


Weten jullie misschien een soortgelijke wedstrijd?

mvg, T.


kijk als het jou echt gaat om de ervaring en om eens op het podium te staan zou ik er voor gaan
zoek een goede begeleider .. post eens wat foto.s .. kijk ik neem aan dat je niet in een rolstoel of met
krukken het podium op gaat

de flex-cup is een mooie wedstrijd in december heb je een goed begin niveau d en c klasse
en ik denk imo dat je veel respect krijgt als je daar toch maar gaat staan
 
Ik heb op de fibo nochtans een kerel bij een of andere stand gezien met slechts 1 arm, de ander was volledig weg tot aan de schouder en die stond cut and jacked!

Nooit opgeven dus
Dat is wat anders hij heeft een arm die voor 70% werkt, voor de rest is er niks met hem aan de hand.
 
Dat is wat anders hij heeft een arm die voor 70% werkt, voor de rest is er niks met hem aan de hand.


Klopt, echter heeft dit wel invloed op het feit dat ik de rechterkant van mijn rug niet tot nauwelijks getraind krijg.


Alsnog ga ik het proberen! Desnoods maar tussen de personen die wel 100% werken :p. Vindt het trainen veels te mooi om het op te geven. Zal binnenkort wat foto's gaan posten en kijken of mensen misschien nog tips hebben.


Motivatie heb ik genoeg aangezien ik twee mensen in huis heb wonen ( student ) 1 die al wedstrijden doet en 1 die er nu naar 1 toe werkt. Kan het niet toelaten dat die groter wordt dan ik ;).

Begeleiding heb ik weinig tot geen ervaring mee.. Kan iemand hier mij een handje in helpen?

Ik woon in Groningen,

mvg, T

ps: bedankt voor alle antwoorden en reacties!
 
Back
Naar boven