XXL Nutrition

Weer een sterke jongen worden...

succes ermee!!!
hoop dat je tijdje van blessures gespaard blijft want das nooit fijn!

• Topic Starter Topic Starter
Mijn onderarm blessures heb ik gelukkig onder controle. Weet wat ik wel en niet moet doen.
Voor mijn schouder blessure geld hetzelfde:D

Alleen mijn onderrug is ff een moeilijker verhaal. Dus hoop met heel langzaam opbouwen dit gewoon te voorkomen:D
Plus door mijn buikspieren wat extra te trainen ook e.e.a. te voorkomen.

succes met opbouwen, maar welke blessures had je?

succes met opbouwen, maar welke blessures had je?

Schouders was door het bankdrukken. Mijn houding was daar niet goed. Dit heb ik wel weten aan te passen, echter vond ik de oefening nooit echt mijn ding. Dus daarom doe ik alleen maar dumbbell presses.

Mijn onderarmen hadden ook last van ontstekingen. Bepaalde oefeningen beknelde mijn onderarm en bovenarm elkaar waardoor de bloedsomloop erg slecht werd tijdens oefeningen en dit werd steeds erger.
Een hammer curl, reverse barbell curl een normale barbell row zijn oefeningen die ik niet kan doen.

En mijn onderrug:
Voor het eerst begonnen met een squat (was maar 160 kg volgens mij). Toen schoot het van mijn reet tot in mijn nek er finaal in. Toen dat over was gewoon nog tot 280 kunnen deadliften, maar toen het er weer een paar keer in. En toen gebeurde het steeds vaker.

Nu wil ik dus door rustig aan mijn spieren in de onderrug weer op te bouwen dit te voorkomen.

Ook heb ik in mijn ellebogen wat last door bepaalde triceps oefeningen, alleen met goed opwarmen is dit altijd best redelijk op te vangen.

De trainingsjaren zullen wel beginnen te tellen;)

Maar word nu groter dan ooit (is de bedoeling tenminste:D).

dat is niet nogal niks, zijn er best wel veel!
misschien af en toe wat gas terugnemen, maarja... kan ik zelf ook niet.
iig succes!

p*ssy gewichten! Wordt tijd dat ik weer eens na atlas kom, wordt er tenminste fatsoenlijk getraind. Dat met je buurman is niks :p

p*ssy gewichten! Wordt tijd dat ik weer eens na atlas kom, wordt er tenminste fatsoenlijk getraind. Dat met je buurman is niks :p

Hehe. Die heeft ff opgegeven. Kan pas in februari weer. Denk dat ie dan weer gaat schrikken;)
Waar ben jij dan de laatste tijd geweest?
Ik was er ook nooit, maar de keren dat ik er wel was, heb ik jou niet gezien.

Beetje laffe trainingen hier Richard, maargoed het motortje moet eerst weer ff warm draaien dus ik vergeef het je.

Ik weet dat je toen bezig was met cutten, heeft dat uiteindelijk niet het gewenste resultaat gegeven of heb je je quest voor ripped abs in de koelkast gezet?

Succes.

er blijven zat oefeningen over
om er lekker tegenaan te gaan
ach en groot ben je al zo te zien

Beetje laffe trainingen hier Richard, maargoed het motortje moet eerst weer ff warm draaien dus ik vergeef het je.

Ik weet dat je toen bezig was met cutten, heeft dat uiteindelijk niet het gewenste resultaat gegeven of heb je je quest voor ripped abs in de koelkast gezet?

Succes.

Loo, druk jij 45 al op de incline zonder problemen;)
Cutten lukt altijd half.
En dan raak ik gedemotiveerd of komen er dingen tussen.
Ik ga nu gewoon trainen zoals ik leuk vind, ik eet een stuk schoner dan vroeger, ik feest eigenlijk nooit meer, dus komt dan wel een keer goed hoop ik;)

Loo, druk jij 45 al op de incline zonder problemen;)

ja, 50 ook wel trouwens.

Alleen ik weeg amper 85kg.

Succes bro, ik hoop snel weer wat oldscool trainingen te zien.
Hoe'st met Jonko trouwens, trainen jullie nog weleens samen of wat?

ja, 50 ook wel trouwens.

Alleen ik weeg amper 85kg.

Succes bro, ik hoop snel weer wat oldscool trainingen te zien.
Hoe'st met Jonko trouwens, trainen jullie nog weleens samen of wat?

Jonko traint volgens mij nog wel gewoon, alleen op de sportschool waar hij lesgeeft/gaf. Spreek hem niet zo vaak. Weet dat ie ontzettend in love is en volgens mij nu op vakantie ofzo. Ik dacht Mexico.

Die trainingen komen wel weer goed hoor;)
Maar ik snap nog steeds niet wat mijn gewicht (extra t.o.v. jou) een voordeel kan opleveren bij dumbbell presses:D

Vandaag benen getraind. Op zich positief dat die ook weer een keer een training gehad hebben, alleen ging dus weer door mijn rug bij de squat:(. Maar ik kan nog lopen, dus ik kan ook nog trainen:D

Leg extensions
2 x 10 x 56 (per been)
Leg curl
2 x 10 x 30 (per been)
Leg press
2 x 10 x 180
Squat
1 x 10 x 40
1 x 4 x 80 (bij de 4e ging het dus fout)

Calf raise op leg press
3 x 12 x 180
Seated calf raise
3 x 12 x 60

Ik vermoed dat de reden dat ik er door heen ging te maken heeft dt ik momenteel wat ziekjes ben. Ik was wel geconcentreerd, maar ging dus toch weer fout. Donderdag of vrijdag rugtraining, kijken hoe dat gaat. Morgen de armen, dus dat moet niet zo veel problemen opleveren.

****ed dat je nu weer last van je onderrug heb. Mss beter maar niet meer zwaar squatten. Of een goede belt aanschaffen. Kan ook helpen.

Hehe. Die heeft ff opgegeven. Kan pas in februari weer. Denk dat ie dan weer gaat schrikken;)
Waar ben jij dan de laatste tijd geweest?
Ik was er ook nooit, maar de keren dat ik er wel was, heb ik jou niet gezien.

Andere gym. Verandering van spijs doet eten. ff mijn motivatie probleempjes oplossen, kom dan weer terug.

****ed dat je nu weer last van je onderrug heb. Mss beter maar niet meer zwaar squatten. Of een goede belt aanschaffen. Kan ook helpen.

Andere gym. Verandering van spijs doet eten. ff mijn motivatie probleempjes oplossen, kom dan weer terug.

Belt geloof ik niet in. Dan worden die spieren ook niet sterker, alleen ondersteund.

Andere gym? Kan toch nergens anders fatsoenlijk trainen.
Welke train je nu dan?

Paardagen weer in een 45-60 graden hoek gelopen. Vandaag stond ik weer recht dus weer gaan trainen. Uiteraard voorzichtig.

Ga nu ook elke dag onderrug en buikspieroefeningen doen.
Wat raad ingewonnen bij TheNose.

Training van vandaag.

One arm dumbbell curl
1 x 10 x 21
3 x 10 x 24
Concentrationcurl
3 x 10 x 16

One arm seated extension
2 x 10 x 21
One arm lying extensions
3 x 10 x 21

Wilde ook nog wat pressdown en barbell curls doen, echter ging dat gewoon niet:(

Wat side bens en leg raises voor de buik gedaan.
Ook wat goodmornings en deadlifts gedaan (zonder gewichten).

Maandag weer een borst training:D Hopelijk dan weer wat beter alles.

succes man!! misschien kunnen we ooit eens kijken wiens blessure lijstje langer is :)

Vandaag wat oefeningen voor mijn onderrug weer gedaan.
Onderrug is weer iets minder pijnlijk.

Gewicht:
24-10-2009: 140,5 kg
31-10-2009: 139,0 kg

Eindelijk weer onder de 140:D
Nu richting de 135:)

Succes met je comeback!
Neem een abbo.

Terug
Naar boven