- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe lang ben jij eigenlijk bezig, Richard? En vanwaar de stop als ik vragen mag?
Kerel, als ik jouw voeding vergelijk met dat van Mikediesel - die zelfs nog lichter dan jou is - eet je ongeveer 60% minder dan hij doet!
Mike, die een paar weken geleden in zijn log typte wat-ie at, eet o.a. 9 eieren, 15 boterhammen en 2 borden warme maaltijd per dag ...![]()

hej pik, Vrijdag kom ik misschien weer ff trainen. Ben je er dan ook?

hey Ries succes met je nieuwe doel....en die gewichten die komen wel weer...
mooi k*t dat je auto gestolen is en die had je nog niet zo lang wel??

Grote sterke jonge worden. En hopelijk ook iets droger
Maar dat is niet mijn prioriteit. Wil gewoon meer spiermassa. En als mijn bf langzaam zakt is dat ook mooi.
Als je prioriteit sterk worden is , waarom open je geen log in het krachthok dan ? Daar ga je meer bruikbare feedback krijgen lijkt me .
Mooie training kerel. Ik heb het idee dat schouders een beetje uit de maat loopt met de rest, heeft dat een specifieke reden?

je auto gestolen Ries? GVD dat is balen..heb het ook een keer gfehad..was net een jaar oud..sta je mooi raar te kijken als je je auto zoekt waar je hem neergezet had..
pff..