Tnx.
En misschien zie je hier binnenkort wel weer echt grote gewichten verschijnen (is althans wel de bedoeling
).Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).

Doe je wel eens wat opwarmen voor je onderrug? Bij mij helpt het echt wel als ik het niet doe ga ik er sneller doorheen.

Klopt de keren dat ik er door ben gegaan is het ook met dat soort kwalen laatste keer zelfs met opwarmen op de legpress(40kg). Go for it, en hou hem heel die rug!Ik begin altijd heel licht met de zware oefeningen, en ik draai alles wel ff los.
En deadlift en squat doe ik bewust op het einde.
Valt me wel op dat ik de laastse keren er steeds door heen ga als ik niet fit ben (verkouden, stress van werk enz.). Heeft er denk ik toch stiekem mee te maken.
Maar ik kom wel weer terug![]()

Welcome back chef, ga dit volgen.
Mischien een foto van hoe je er nu bijstaat?

Hehe, nog steeds veel te licht. Heb gisteren op de sporschool een uitspraak gedaan dat ik 78 kg dumbbell druk met de kerst, dus ik moet er serieus aan
Is meer dan 2 jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan![]()

Was jij trouwens een tijd geleden niet aan het lopen geslagen? Is dat nog ooit van de grond gekomen?
Sterk werk op je presses kerel
Ik wandel wel iedere dag een uurtje met de hond
Sjezus, 78 kg dumbbells chest press per arm ... zie jij eruit als Ronnie Coleman soms? (die doet het trouwens met 90kg dbs, iedereen kent dat filmpje wel)
Ik hoop dat je gauw weer op je oude niveau bent!

Sick dummbell presses man!, doe ik jou niet na
Wanneer die 78kg aan bod komt ff filmen he?
Ben je nou een powerlifter of een bodybuilder? Doe je ook cardio naast je trainingen?