XXL Nutrition

Weerwolf 12: De DBB Villa

Klopt, maar denk niet dat Orgy dat risico zou nemen. Denk eerder dat ie voor meer ervaren spelers zou gaan & zn gedrag is niet vreemd te noemen. Daarnaast wilde hij een stemming op mij creëren, ook dat risico zou hij niet nemen, omdat een stemming op mij 9 van de 10 uitdraait op het tegenovergestelde (zonder arrogantie):)

Met jou weet ik het nog steeds niet. Wil best meegaan met jou vandaag, kijken wat er gebeurt. Ik heb op dit moment oprecht nog geen goed beeld van wie goed is en wie niet.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 19:38 ----------

Ik zie trouwens dat remi en bio een hetze tegen mij proberen te forceren. Als het allebei cults zijn kunnen we het wel vergeten. Het zijn 2 van de sterkste spelers.

Er moeten wel sterke spelers in het slechte kamp zitten...

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 19:40 ----------

Wat is dit trouwens, je zou beter moeten weten remi. stuur de wolf rechtstreeks het bed van de geliefde in. Wat denk je 2 voor de prijs van 1?

Uhh orgineel, mijn stem stond op bikers, op dit moment op tremendes dus een.hetze is t verre van. Ik probeer alle mogelijkheden na te gaan..
Dont blame the samurai

Met jou weet ik het nog steeds niet. Wil best meegaan met jou vandaag, kijken wat er gebeurt. Ik heb op dit moment oprecht nog geen goed beeld van wie goed is en wie niet.

Weet je het zeker? Ik ga namelijk op Spaceman21 stemmen puur om te bewijzen dat ie Gek is & we daar niks aan hebben. Het verhinderd ons meer dat dat het ons wat oplevert. Omdat Spaceman21 niet in wil zien dat ie Gek is. Het is wel een risico aangzn ik niet zeker weet of de hint over Tremendes klopt .. maar risico's moet je nou eenmaal nemen.

Aan de andere kant ken je ook op Tremendes stemmen, want als hij eruit gaat en geen wolf/cult schijnt te zijn, dan is het voor Spaceman21 gelijk duidelijk dat ie Gek is. Aan de andere kant zit je dan weer met de vraag of Spaceman21 wel een nepheks (Gek) is.. Want misschien veroorzaakt hij wel express een stemming op Tremendes.

En nu ik dit allemaal tegenover elkaar gezet heb is het voor duidelijk.

Ik stem Spaceman21
Waarom? Door de gegeven redenen hierboven + dat nadat gebleken is dat Spaceman21 Gek is. De identiteit van Tremendes min of meer bekend is.. Althans door de hint heb je aanleiding om te denken dat ie goed is. Terwijl mochten we Tremendes offeren en hij is goed. Blijft de identiteit van Spaceman21 onbekend vanwege het feit dat ie Gek kan zijn, maar ook gewoon een cult die een stemming express op Tremendes veroorzaakt.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 19:44 ----------

Wat is dit trouwens, je zou beter moeten weten remi. stuur de wolf rechtstreeks het bed van de geliefde in. Wat denk je 2 voor de prijs van 1?

Jager kan Tremendes toch beschermen of niet dan? Daarnaast kan de wolf nog steeds denken dat Tremendes cult is, dus no worry.

Weet je het zeker? Ik ga namelijk op Spaceman21 stemmen puur om te bewijzen dat ie Gek is & we daar niks aan hebben. Het verhinderd ons meer dat dat het ons wat oplevert. Omdat Spaceman21 niet in wil zien dat ie Gek is. Het is wel een risico aangzn ik niet zeker weet of de hint over Tremendes klopt .. maar risico's moet je nou eenmaal nemen.

Aan de andere kant ken je ook op Tremendes stemmen, want als hij eruit gaat en geen wolf/cult schijnt te zijn, dan is het voor Spaceman21 gelijk duidelijk dat ie Gek is. Aan de andere kant zit je dan weer met de vraag of Spaceman21 wel een nepheks (Gek) is.. Want misschien veroorzaakt hij wel express een stemming op Tremendes.

En nu ik dit allemaal tegenover elkaar gezet heb is het voor duidelijk.

Ik stem Spaceman21
Waarom? Door de gegeven redenen hierboven + dat nadat gebleken is dat Spaceman21 Gek is. De identiteit van Tremendes min of meer bekend is.. Althans door de hint heb je aanleiding om te denken dat ie goed is. Terwijl mochten we Tremendes offeren en hij is goed. Blijft de identiteit van Spaceman21 onbekend vanwege het feit dat ie Gek kan zijn, maar ook gewoon een cult die een stemming express op Tremendes veroorzaakt.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 19:44 ----------

Jager kan Tremendes toch beschermen of niet dan? Daarnaast kan de wolf nog steeds denken dat Tremendes cult is, dus no worry.

Ik denk zeker te weten dat hij geen gek is ;)

Mijn stem gaat naar Spaceman
Ben van jou nog steeds t minst overtuigd dat je aan de goede kant staat

Dan stem je Tremendes?

Als Spaceman geen Heks--> Gek is.. waarom is ie er dan zo zeker van dat Tremendes evil is... En wat als Tremendes niet evil is, wat dan?

We zullen zien Spaceman

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 19:51 ----------

Hoop niet dat wel de heks is.
In dat geval morgen met zijn allen op Trem Onze supermod

Goede theorie dat spaceman de gek is, tremendes verdenk ik ook niet dus ik trek mijn stem op bikers in (bijna zeker dat het wel een cult is) en stem vandaag mee op spaceman21

Show us markie

• Topic Starter Topic Starter
Stemmen worden geteld.

Ah godverdoeme, weer net te laat terug van gym! Klote!

Spaceman :trollface:

Hé tremendes, ging jij niet trainen? :D

Ik zie een hele omslag naar Spaceman, zodat tremendes er niet uit gaat

• Topic Starter Topic Starter
Dag 3

1325847850222.jpg

De tafel is rijkelijk gedekt voor het avondeten van de DBB'ers. Gang na gang staat opgesteld. Vanavond bestaat het menu uit een heerlijke tomatensoep, bami, fazant, verse hamburgers en natuurlijk de gouwe ouwe kip en rijst. Met als toetje een verrukkelijke magere kwark. De sfeer is goed, maar wanneer de discussie voor de volgende eliminatie aan bod komt is het gelijk een stuk minder gezellig.

'Hebben jullie gezien dat tremendes de laatste tijd een beetje vreemd doet?' begint Spaceman21. 'Goh inderdaad... waar is hij eigenlijk?' Nog voor het heerlijke toetje gaat een groepje DBB'ers van tafel naar boven om tremendes op te zoeken, en te kijken waarom hij niet aanwezig was bij het avondeten.

orgineel klopt op de deur, 'Joehoe! Kom binnen.' weerklinkt. Voorzichtig opent orgineel de deur. DBB'ers aanschouwen een absurd tafereel.

Waarschuwing: NSFE*. NSFE! *Not safe for eyes.
Een volwassen man, gekleed in een rok en bh, zit thee te drinken aan een tafeltje. De thee is opgediend voor twee, want tegenover hem is een teddybeer in de zetel geplaatst. 'Komen jullie gezellig meedrinken met dit theekransje?' zegt een hoog stemmetje. De stem is verdraaid om te klinken als een vrouwenstem, echter is het pijnlijk duidelijk dat deze van een man afkomstig is.

'Bro jij bent ****ing gek.' zegt Jaap Ja. bikers: 'Wat moet dit voorstellen?' en daarop neemt hij de teddybeer van de zetel. Dat had hij beter niet kunnen doen. De bloeddruk van de zwaargespierde crossdresser stijgt zichtbaar. 'KOM NIET AAN MENEER PLUISJE!! :mad:' tremendes vervalt in een blinde razernij en springt bovenop bikers. De reus is beresterk en knotsgek en knijpt de keel van de belaagde bikers stevig dicht. Maar de DBB'ers trappen van alle kanten op tremendes in, hem zwaar verwondend. bikers ontsnapt nipt aan een wurgingsdood, terwijl tremendes overlijdt aan inwendige bloedingen.

'Weer een teveel... Weer een ten onder gegaan aan de gekte en manie die DBB genoemd wordt.'

tremendes is dood, hij was de gek.

Het is nacht.

Spelers met nachtrollen hebben tot 0:00 om gebruik te maken van hun power via PM.

Laatst bewerkt:
Tss wat speelde tremendes dan voor rol of kan dat niet?

Terug
Naar boven