AndroidHealthClinic

Weerwolf 12: De DBB Villa

Danku

WTF ... Het is Tremendes.. Wtf

hehe ik denk dat er een slotje aankomt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb je de naam niet perongeluk verwisseld?

Wat dacht tremendes te zijn markrot??

Hmmm, wordt even nadenken wie morgen weg te stemmen... Vrees dat ik morgen niet ga halen

Maar srs. Wtf heeft Spaceman voor fking rol dan.

hmm.. ben benieuwd naar m'n nieuwe ava :D. En de gek... beter dan dat het een burger was.

Verdenk Remi ervan darksider te zijn. Hij zat nu ook fout met Space, van wie hij dacht gek te zijn terwijl de moddervreter de gek was.
Dat we de moddervreter verdachten is maar normaal aangezien ie helemaal gestoord is in zn bovenkamer.
Waarom willen er zo velen space dood? Zijn probs darksiders bij, grootste verdachten voor mij: Remi, Suus, Bio

Verdenk Remi ervan darksider te zijn. Hij zat nu ook fout met Space, van wie hij dacht gek te zijn terwijl de moddervreter de gek was.
Dat we de moddervreter verdachten is maar normaal aangezien ie helemaal gestoord is in zn bovenkamer.
Waarom willen er zo velen space dood? Zijn probs darksiders bij, grootste verdachten voor mij: Remi, Suus, Bio

Ik heb tremendes gestemd oetlul

WTF is dit voor onzin, mn theorie was zowat waterdicht.... Maargoed was het dus niet...
Reden waarom ik dacht dat Tremendes Geliefde was komt eraan

Dag 2

Het is merkbaar dat de sfeer in de DBB Villa de tweede dag al beduidend grimmiger is geworden. De eiwitshakes worden niet meer gedeeld, en spotten is er ook niet meer bij. De bewoners gaan in zich zelf gekeerde groepjes vormen, beschuldigingen over en weer smijtend. Het is een zwoele avond, maar niemand durft gebruik te maken van het zwembad, uit angst kopje onder gehouden te worden. Ter afkoeling laat een DBB'er zijn ballen luchten, his gay level is over 9000!

http://www.propertyfrontiers.com/Admin/Resources/Developments/79/178_C_VILLA INTERIOR.bmp

Uiteindelijk is er een keus gemaakt voor de target, en ook voor een stiekeme moordmethode. Een groepje vertrekt met moordlustige plannen naar de villagym waar het nietsvermoedende doelwit borst zit te trainen. 'Hey jongens, kunnen jullie mij even spotten?' jimbooo, sterk dat is hij is, weet maar liefst 11 herhalingen met 140kg eruit te persen. 'Nog eentje jongens, help me eventjes.' Maar de hulp bleef uit. jimbooo zat gevangen onder een zware stang, volledig kwetsbaar en hulpeloos.

Spaceman21 trapt hem op zijn hoofd. Thielen geeft hem een klap in de buik. Als een stel hyena's ranselen de DBB'ers de arme jimbooo af. Na ontzettend veel klappen gevangen te hebben laat hij het leven.

jimbooo is dood, hij was cultist.

Het is nacht.

Spelers met nachtrollen hebben tot 0:00 om gebruik te maken van hun power via PM.

Hier... Hes fking gaylevel is over 9000 .. Hes gay level is TREMENDES...

SRS **** dit.

Die Avatars zijn GE-NI-AAL!

RIP Tremendes

u mirn avatar brah? :roflol:

Wahhahahahahahhahaha mijn avatar, nu heb ik geen sexy biens meer :(

damn ik wilde nog wel anoniem blijven op dbb, nu weet iedereen hoe ik er in het echt uitzie :(

Allemaal mong*len hier, nieuwe groep? Burgers,cults en mongooltjes?

Terug
Naar boven