AndroidHealthClinic

Weerwolf 12: De DBB Villa

Ik stem op Rickynl.
Hij komt niet met eigen suggesties, stemt alleen maar mee en probeert dan alvast een beetje schuld af te schuiven (anders morgen jij enzo).
Daarnaast heeft ie op jorgyboy gestemd waar naar gehint was als een goed en op spaceman21 toen het tussen hem en jimbooo ging.
Oh en ik had zin om origineel te doen :P.

Daar hebben we al iemand voor genaamd origineel :mad:

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 17:11 ----------

Begin Rickynl nu ook ter verdenken, met slechte argumentatie over space bovendien, als space darksider is en afwezig voor enkele dagen dan kan hij geen burgers er uit stemmen dus wie space er uit wil...

Zo heb ik er eigenlijk helemaal niet over nagedacht :o Eerste game..
Trek mijn stem dan ook waarschijnlijk in, maar zal eerst iemand anders moeten vinden.. Tremendes? Ik wacht het nog even af.

Ik stem op Rickynl.
Hij komt niet met eigen suggesties, stemt alleen maar mee en probeert dan alvast een beetje schuld af te schuiven (anders morgen jij enzo).
Daarnaast heeft ie op jorgyboy gestemd waar naar gehint was als een goed en op spaceman21 toen het tussen hem en jimbooo ging.
Oh en ik had zin om origineel te doen :P.

Tja sorry dat ik niet alle hints perfect interpreteer, mijn eerste game moet er nog een beetje gevoel voor ontwikkelen. Net als peanut heb ik ook maar moeite met de draad erbij te houden.

Achja doe wat je moet doen :(

Laatst bewerkt:
Daar hebben we al iemand voor genaamd origineel :mad:

De persoon die jij bedoelt noemt orgineel :)

Heb om eerlijk te zijn niet echt een clue op wie dat we moeten stemmen. Spaceman is volgens mij wel goed, dus als het tussen hem en Tremendes gaat, zal het Tremendes worden.

Hij verdedigt zichzelf trouwens ook wel heel erg hard, wat volgens mij meestal toch een teken van cultisme was, niet?

Tussenstand?

Heb om eerlijk te zijn niet echt een clue op wie dat we moeten stemmen. Spaceman is volgens mij wel goed, dus als het tussen hem en Tremendes gaat, zal het Tremendes worden.

Hij verdedigt zichzelf trouwens ook wel heel erg hard, wat volgens mij meestal toch een teken van cultisme was, niet?
Hier volg ik je in.

Spaceman lijkt mij verdacht en Tremendes verdedigt zich hard. Misschien zelfs te hard.
Misschien is hij gewoon :fa: en wil hij er nog niet uit :D

Jij zou ook darksider kunnen zijn want het is erg vreemd dat jij niet van dag 1 dood bent :roflol:

Staat die avatar dan vast ofzo?

Ja die kan je noooooit meer veranderen.:roflol:

Nee man tuurlijk kan je die weer veranderen, is maar geintje.:D

Voor de morons en non believers die gehecht zijn aan hun avatar..sla hem even op dan kan je 'm later weer terugzetten.

Heb je er echt principiële bezwaren tegen moet je me maar pm-en moet wel een geintje blijven natuurlijk.

Ga zo trainen. It was nice playing with you all.

Markrot laat je me wel mod waardig doodgaan aub? Iets met anale verkrachting en vernedering ofzo?

Love & peace...

Tremendes

Goed goed i can't fix stupid en het ziet er niet best uit voor me. Ik ga niet ongemerkt dood in ieder geval. Maak een afspraak met de ongelovigen onder jullie.
Mocht ik er uit gestemd worden vanavond en jullie erachter komen dat je een moron was om mij te verdenken en dus niet geloven in the power of the mod dan toon ik morgen wat modpower.
Als jullie ballen hebben laten jullie dat staan tot het einde van het spel, deal?
Tipje van de sluier...iets van toveren met avatars en sigs. Misschien te cryptisch voor de morons? Ok...hier alvast een plaatje voor de duidelijkheid.

Nieuwe avatar...:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is in ieder geval voor Bami een verbetering! Beter dan die opgepimpte cavia:D

Ik vind hem wel leuk! doe mij er maar 1tje waar kan ik hem afhalen?

Don't like the mind****, it's confusing...
Wie is er te vertrouwen en wie niet

Ik kies de kant van de curler/:sd:

Spaceman21

Als tremendes nu een cult is ben ik wel gescheten :o

tremendes Aangezien ik ervan overtuigd ben dat spaceman goed is, en hij spaceman eruit wilt hebben. En hou van verassingen :D.

Tussenstandje anyone?

Deze stemronde gaat echt nergens over.

Terug
Naar boven