Ik stem op Rickynl.
Hij komt niet met eigen suggesties, stemt alleen maar mee en probeert dan alvast een beetje schuld af te schuiven (anders morgen jij enzo).
Daarnaast heeft ie op jorgyboy gestemd waar naar gehint was als een goed en op spaceman21 toen het tussen hem en jimbooo ging.
Oh en ik had zin om origineel te doen.
Daar hebben we al iemand voor genaamd origineel

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 17:11 ----------
Begin Rickynl nu ook ter verdenken, met slechte argumentatie over space bovendien, als space darksider is en afwezig voor enkele dagen dan kan hij geen burgers er uit stemmen dus wie space er uit wil...
Zo heb ik er eigenlijk helemaal niet over nagedacht
Eerste game..Trek mijn stem dan ook waarschijnlijk in, maar zal eerst iemand anders moeten vinden.. Tremendes? Ik wacht het nog even af.
Ik stem op Rickynl.
Hij komt niet met eigen suggesties, stemt alleen maar mee en probeert dan alvast een beetje schuld af te schuiven (anders morgen jij enzo).
Daarnaast heeft ie op jorgyboy gestemd waar naar gehint was als een goed en op spaceman21 toen het tussen hem en jimbooo ging.
Oh en ik had zin om origineel te doen.
Tja sorry dat ik niet alle hints perfect interpreteer, mijn eerste game moet er nog een beetje gevoel voor ontwikkelen. Net als peanut heb ik ook maar moeite met de draad erbij te houden.
Achja doe wat je moet doen

Laatst bewerkt:

.

en wil hij er nog niet uit