newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
ja ik heb mezelf zitten vernken het laatste potje.
Wat zijn der toch ook helden hier hea, zo dom
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ik heb mezelf zitten vernken het laatste potje.
Die hints verwijzen naar de wolf, peanut kan niet wolf en burgemeester zijn. Sebastiaan1993 is trouwens ook een manlet.
Ik heb de hints gevonden:
* Jarenlang gebashed op DBB wegens lelijk en mager
* manlet
* eyes too far apart
Mogelijke kanshebbers:
Suicide Sid
Markrot
Pinda
Op elk van deze drie subjecten kunnen de hints slaan. Pinda is echter burgemeester en Markrot doet niet mee, dus ja... Blijft er één iemand over. Zijn stemgedrag op Remi, die overduidelijk goed is, verklapt al veel.
Ok, ik wijzig mijn stem naar Sebastiaan1993. Het is mij duidelijk.
Je hangt vieze wolf.

.Sid is een manlet, speelt een beetje raar ten opzichte van andere potjes dus een redelijke kans voor anarchist of wolfje.
Waarom zou je zo debiel gedragen als je wolf bent? Het trekt alleen de aandacht naar je toe dus erg onlogisch.
Daarnaast heeft Anarchist nu een kans om t spel te winnen dus een Anarchist zal t dit keer ook voorzichtiger spelen.
Sid is gewoon mensen aan t uittesten.
Nah hij trekt die aandacht expres naar zich toe en laat het zo overkomen van peanut is burgemeester dus die kan het niet zijn, markrot spelleider dus die kan het ook niet zijn dus dan zou ik overblijven dat kan natuurlijk noooit.
Jullie vergeten allemaal Pinda!!!!
Mmmmm intredasting, groepje cults?
Lololol, hoe kon Thielen vergeten? Thielen is ook een manlet. Dus mogelijke verdachten:
Suicide Sid
Seba1993
Thielen
Seba is wel nog niet zo lang lid, dus kan niet "jarenlang" gepest zijn geweest hier op dbb. Zijn ogen staan wel ver uit elkaar...