AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 11: PUA's in nood

Ik stem op Blarock

remi jij zet iedereen aan om op jorgyboy te stemmen, en dan verander je je stem opeens naar blarock? zonder reden?

remi jij zet iedereen aan om op jorgyboy te stemmen, en dan verander je je stem opeens naar blarock? zonder reden?

Jup

Edit:: effe voor de duidelijkheid, ik zet niemand aan om op Jorgyboy te stemmen,,, enige wat ik doe is zelf op hem stemmen en ieen reden geven.. Dat mensen volgen moet ze toch zelf weten?

interessant
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jup

Edit:: effe voor de duidelijkheid, ik zet niemand aan om op Jorgyboy te stemmen,,, enige wat ik doe is zelf op hem stemmen en ieen reden geven.. Dat mensen volgen moet ze toch zelf weten?

Ik ben benieuwd wat het hangen van Jorgy voor resultaat gaat hebben Remi.

Ik ben benieuwd wat het hangen van Jorgy voor resultaat gaat hebben Remi.

m2... Zou toch lachen zijn mocht t echt de leugenaar zijn, al schat ik die kans best klein... Voordeel dat ik geswitcht ben is dat ik jullie strax de schuld kan geven mocht ie burger zijn :fire:

m2... Zou toch lachen zijn mocht t echt de leugenaar zijn, al schat ik die kans best klein... Voordeel dat ik geswitcht ben is dat ik jullie strax de schuld kan geven mocht ie burger zijn :fire:

Remi, heb je echt geen reden waarom je op BlaRock stemt?

Want hij heeft op mij gestemd, terwijl cultisten dat niet zouden doen, aangezien ik volgens jou hint aan hun zijde moet staan...

Maw, iedereen die nog niet op mij heeft gestemd is ofwel iemand die voor zichzelf denkt, ofwel een cultist. Heb neit veel tijd meer over, maar ik stel dus wel voor dat we iemand nemen die nog niet op mij heeft gestemd, maar al wel in dit topic heeft geantwoord...

BioBeast?

Blarock.

Omdat iedereen zich teveel focust op Jorgyboy en BlaRock zijn stem uitbracht met 0,0 reden.

Remi is gewoon aan het mind****en en het werkt nog ook. Random stemmen op iemand is vaag als de enige hints richting Jordyboy en jimboo gaan. Ik stemde op beiden, waaruit blijkt dat ik goed ben, vervolgens stemt Remi op mij. Remi is imo dus slecht. (stemmen op iemand die goed is) Jorgy lijkt nog proberen te slechte eruit te halen dus is waarschijnlijk goed. (ervanuitgaande dat hij eerlijk is)

Remi AFCA

@hierboven, reden waren de hints

Remi is gewoon aan het mind****en en het werkt nog ook. Random stemmen op iemand is vaag als de enige hints richting Jordyboy en jimboo gaan. Ik stemde op beiden, waaruit blijkt dat ik goed ben, vervolgens stemt Remi op mij. Remi is imo dus slecht. (stemmen op iemand die goed is) Jorgy lijkt nog proberen te slechte eruit te halen dus is waarschijnlijk goed. (ervanuitgaande dat hij eerlijk is)

Remi AFCA

je hebt je stem toch weer gewijzigd dus bewijst niks...

Als jij niet op iemand had gestemd zonder reden was mijn stem hoogstens terug naar jimbooo gegaan omdat Jorgyboy volgens mij goed is.

Dit bewijst toch ook niets? Ik kan ook wel zeggen dat ik de heks ben.. klopt t dan ook? Nee.. dus bewijst niks

ik ga voor Remi AFCA

Reden:
1ste ronden is altijd lastig. Remi heeft eerder gezegd dat hij liever op iemand stem dmv vage hints, ipv random op iemand stemmen. Nu veranderd hij zijn stem naar Blarock (zonder reden is wat hij zelf zegt) dus eigenlijk random. Als je goed bent Remi no hard feeling maar voor deze ronden mind**** je me gewoon :(

Remi AFCA

Ik volg die redenering niet helemaal... ? En heb ook geen tijd om je nog verder uit te horen.

Ik stem: BlaRock

Simpelweg om mezelf te beschermen en omdat ik er vrij zeker van ben dat Remi goed is. Mensen die dat niet inzien, zijn volgens mij cults en dus duwt dit me een beetje in de richting van de gedachte dat jij een cult bent :)

Terug
Naar boven